QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Adáshiba] Munkaügyek - IrReality Show (filmsorozat) (frissítve)

2012.09.18. 11:00 | TrueY | 33 komment

Címkék: 2012 adáshiba

videotar.mtv.hu (sajnos idő közben leszedték! De miért?)
m1, 2012
Írók: Litkai Gergely, Kovács András Péter, Hadházi László
port.hu: 8,3 (jogos)
facebook.com, hu.wikipedia.org

"Minden jogszabály annyit ér, amennyit a hétköznapi ember nem ért meg belőle!"

Véletlenül futottam bele ebbe a sorozatba és igazából Molnár Piroska és Mucsi Zoltán miatt maradtam/ragadtam ennél a filmnél. Valami irodában játszódik. Szép fokozatosan derült ki a görbe tükörség. Nem lehengerlően izgalmas és vicces, de mindig megcsillan valami, ami miatt lehet szeretni! Kicsit olyan, minta tonik. Nem igazán édes, de valami miatt mégis muszáj újra inni belőle.

A nyári ugorkaszezonban napi két-két részt adtak le, így kicsit "infrabénásan" fogyasztottuk. Sajnos a 18. rész magasságában léptem be a műsorfolyama. Szerencse, hogy az mtv videotárában megvan az összes rész (idő közben sajnos leszedték), de a tecsőn is megnézhető (valami okból a 18. rész nem Amint NYJetsTD kortárs észrevételezte, most már az is fenn van!). IPad-en csak ez utóbbi működik (már amíg ki nem szedik a tecsőt belőle az IOS 5.0-ben).

Fővárosi Munkaügyi és Munkavédelmi Hivatal mindennapjait mutatja be (egyelőre) 24 részben. Az új évad 2012. szeptember 20-án 21:55-kor indul az m1-en (ismétlés 22-én 0:55-kor). Átszervezések, kavarások, ellentétek. Mindenki egy figura. Molnár Piroska (Elvíra) nyugdíj előtt álló női személy osztályvezeti a kicsit szétzüllött közszolgákat. Vicces, de szomorúan valódiságos. Valahol az ir- és a realitás határán.

Szerintem a 4. rész a csúcspont. 11:00-tól indul "Tamás" és "Elvíra" beszélgetése. Először egy kis évődés, de 12:20-kor összecsap a versenyszférából jött tanácsadó és az állami szféra harcaiban megedződött vezető. Hihetetlen, ahogy Molnár Piroska szerepet vált. Az addigi évődő korosodó nőből kibúvik a reálpolitikus. Zseniális!

"Tamás: - Elvíra! Ne haragudjon! ... Ne haragudjál, de nekem az a fő elvem, hogy a megbízóval nem keveredek érzelmi kapcsolatba. Ez ellenkezik a professzionalizmusommal.
Elvíra: - Én nem ragaszkodom az érzelmekhez..."

A 9. rész viszont a mélypont! Eu-s küldöttség jövel. Műsor, kaja, pia. Igazi pofára esős poénok. Kiderül, hogy az Eu közszolgálata is csak közszolgálat. De ez után a rész után jobb lesz! Ígérem! Tamás megbízatása itt lejár, de jön helyette egy ejtőernyős méhész, Folyami kartárs. Folyami kartársat egyöntetűen utálják (talán a HR-es csajszi kivétel, de ő mindenkinek nyal, akitől leeshet valami), de amikor le akarják váltani, mindenki megpróbálja megmenteni. Ezt nem értem! Védjük a mundér becsületét? Az is furcsa volt nekem, hogy tiszta Gáspár Sándor. Mimika, kézmozdulatok, hanghordozás. Nagyon érdekes látni. Főleg, mert kiderül, hogy Gáspár Tibor játsza. Aki Gáspár Sándor öccse! Így már érthető! Én minden esetre átvettem Folyami kartárs köszönését:

"Dolgos, szorgos reggelt kartársak!" (11. rész)

Folyami főosztályvezető kartárs pár rész után mégis csak kihullik az idő szövetén () és Tamás visszatér, de már nem mint szerződéses, hanem mint miniszteri megbízott. Érdekes, hogy egyből korrupt lesz! Összevonja a hivatalt a Magyar Űrhajózási Hivatallal és Mogács Dániellel. Őt a Kétfarkú Kutya Párt VII. kerületi jelöltjeként ismerhettük meg (>tecső<), illetve a Hírcsárda oszlopos tagja.

Sok a nyilvánvaló poén, mégis a színészi játékkal nagyon sokat hozzátesznek. Molnár Piroskát nagyon imádom! Meg a Mucsit. No és a többieket is. Jó ötlet, hogy bizonyos jeleneteket utólag bemutatják a résztvevők és a nem résztvevők, csak hallomásból ismerők elmondásában is. Plusz néha mottókat is bevágnak. E között is akad elég jó.

"A pokolba vezető út sincs akadálymentesítve!".

Nagyon tudom ajánlani, mert a jó és rossz értelemben is nagyon magyar!

Munkaügyeljünk minden nap!


A sorozat főcíme is elég jó:

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr434730303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miket találsz a tévékben... Az írói gárda már szinte garancia a fanyar történetre, (bár KAP nem érdemelte meg, hogy elírd a nevét : P )
Sajnos (vagy inkább szerencsére) nem látok magyar adásokat, de lehet, hogy videotáron én is nekigyürkőzöm. Mucsi a legjobb kretén alakító a filmekben, nagy kedvencem nekem is.
@NYJetsTD: Kapcsolgatok, kapcsolgatok... Illetve inkább a feleségem.. :)

Bocs a hibáért, javítottam...

A videotárról már (sajnos) leszedték, de a tecsőn fent van az egész (a 18. rész kivételével). Még jobb is a minőség!
@TrueY: Megnéztem az első három részt. Nagyon bejött!
Molnár és Mucsi hozta a szokásos tíz pontot, de ami számomra nagy meglepetés volt, Murányi Tünde és Fodor Annamária mennyire telitalálat a sorozatban.
Egyelőre nekem Karesz figurája túl infantilis, a többi karakter tökéletesen rendben van.
A tecsős feltöltés óriási szerencse, mert a .hu-s videók csak kurva lassan töltődnek fel, így meg flottul megy az egész.
Most megint kaptál egy piros pontot, magamtól tuti nem találok rá erre.

"Kapcsolgatok, kapcsolgatok... Illetve inkább a feleségem.. :)"

Nálunk én vagyok a tévé-videó szektás, a feleségem már csak fogyasztja a "főztömet".
Még valami. Az app, amivel annyit "senyvedtél" valamiért se telefonról, se gépről nem elérhető. ?
Végig olvastam mind a hetven pontot - megjegyzem perverz állat vagy : ) - úgyhogy most ha jól értem feladtad? Vagy csak áll a dolog? De ami a legfontosabb, elérhető lesz androidos samsungokon is, vagy egyáltalán gondolkozol még a fejlesztésen?
@NYJetsTD: Murányi Tünde (Üvegtigris 2. ELTÉs riportere) nagyon jó szerintem is, de Fodorral nem vagyok kibékülve. Lehet, hogy csak a gusztustalan szerepe miatt.
Kareszben egyetértünk. De hát melyikünk nem túlzottan infantilis? ;)

Én nem nagyon nézek TV-t. Akkor is főleg a XXI. századot, vagy a Múlt kor-r. Annyi meg nem nézett fontos film van. És az indára is egyre több kerül fel hivatalosan.
-----
App: Kösz a jelzést! Frissítettem a linken és az appon egyet és megkerestem az store.ovi-com-on, hogy mi lett az appommal. Megváltoztatták a linkjét. Korrigáltam... Androidra akkor lesz, ha csinálnak egy olyan egyszerű összeklattyogtatós felületet, minta a Nokia. :)
"Lehet, hogy csak a gusztustalan szerepe miatt."

Én imádom a negatív szerepeket eljátszó színészeket. Sokkal izgalmasabbak, mint a jó, pozitív szereplők.
Pásztor Erzsi a Szomszédokban, Jockey a Dallasban, Máthé Erzsi rengeteg kabaréban....nem is sorolom tovább.

"Androidra akkor lesz, ha csinálnak egy olyan egyszerű összeklattyogtatós felületet, minta a Nokia. :)"
Nos, akkor pár éven belül meglesz... : )

"És az indára is egyre több kerül fel hivatalosan."
Én az utóbbi időben a tecsőn vadászok. Vannak állandó kedvenceim (Hallo, hallo sorozat, Jeff Dunham fellépések) de ami a legfontosabb, kivágások és reklámok nélkül peregnek a filmek. Utálom azt a képmutatást, ami a televíziókban folyik (jó, persze nem rajtuk, hanem a felügyeleten múlik) de minden véresebb vagy erőszakosabb részt kivágnak a filmből, ettől az összefüggéstelenül folytatódik, de előtte meg utána folyik a híradóból a bűn meg az erőszak.
@NYJetsTD: Én is jól elvagyok a negatív szereplőkkel. De ez a szerep nekem valahogy nem jön be. Nem talál egymásra a szerep és a színész(nő).

A "Hallo, hallo"-ból pár részletet láttam, de nem szögezett a kanapéhoz. Nekem a Csengetett Milord? volt a kedvencem. Zseniálisak a színészek.

"Utálom azt a képmutatást, ami a televíziókban folyik"
Ezzel csak részben értek egyet. Én nem arra gondolok, amit Te írsz, hanem arra az életformára, amit a TV-k sugároznak: Legyünk individuumok, mindenáron valósítsuk meg önmagunkat. Röviden: fogyasszunk ha kell, ha nem. Én ezt utálom!
De abban is van igazság, amit írsz.
@TrueY: Nem jött be a Hallo, hallo? Pedig nagyszerű sorozat, elképesztő fricska németeknek és franciáknak az angoloktól. A Csengetett Mylord szintén fantasztikus volt, szinte minden részt láttam. Általában is szeretem az angol humort, Monty Pyton-tól Mr. Bean-ig minden falok.

Na ja, én kifejezetten a komfort fokozatra gondoltam, nem is a tartalomra. A fogyasztás, önmegvalósítás problémakörrel teljesen egyetértek. Hozzáteszem, ez ellen csak egyénileg lehet védekezni, mint ahogy te is teszed. Nézd meg ezt az őrületet, ami pl. az IPhone 5 kapcsán zajlik. Bérsorbaállokat alkalmaznak, a telefon árának sokszorosáért. Betegek...
Vagy amikor egy film ősbemutatóján ott sátoroznak...
Számomra ezek már Darwin-díjas kategóriák.
Három hét múlva kényelmesen lesétálhatna megvenni a telót, megnézni a filmet, de hát az már olyan ciki...

Amit én ebben az évben elkezdtem önszabályozni, az a kaja. Elképesztő mennyiségű moslékot eszünk meg mi emberek, gyors éttermi műanyagizéktől a levesporos "olyan mint a mama főztje" hányadékig. Na ezeket sikerült egy elfogadható szintre letornásznunk. Teljes mentesség nem létezik persze, de egyre jobban állunk. Szerencsére a "hanyatló nyugaton" ezerszer jobban figyelnek erre, közel sincs annyi adalék a termékekben mint Magyarországon.

A televíziók pedig csak teszik amit a nép kér. Egyszerű, gyorsan fogyasztható zacskós leves műsorok, tudás semmi, feszültség kreálva, íz gyorsan elillan. Legyél kurva, mert az sok pénzt hoz, vagy bűnöző, mert az olyan macsó...
Persze most egyszerűsítek, de zanzásítva ez van.

Ja, és ötnél tartok. Ez az árvák rész picit gyengébb volt, de remélem visszatalálnak a helyes útra szerzőink...
@TrueY: láttam új "barátra" is szert tettél Matyink személyében. Mazochista vagy, mondom én...
@NYJetsTD: "Pedig nagyszerű sorozat"
Nekem nem tetszet... Pedig próbálkoztam vele. Nekem a színészi játék nagyon hiányzott belőle. A Csengetett...-ben nagyon jók a színészek.

"Betegek"
Hát igen. Ék kb. 2 hónapig lesz hype. Utána már jönnek az újabb kütyük. Még be sem jött a HDTV, de már temetik, mert jön az Ultra-HDTV...

"megnézni a filmet"
És a torrnet is hamarabb kijön... :) Mondjuk én szerek moziba járni, mert egészen más élmény. Meg a színház...

"A televíziók pedig csak teszik amit a nép kér"
Ez így van. Erről szól az Hebert W. Franke: Orchideák bolygója (1970). No, majd posztolok egyet róla. A lényeg, hogy egy bolygón már csak az idegvégződések maradtak a bennszülöttekből, amikre robotok vigyáznak és különböző kellemes ingerekkel ingerlik őket. Mi is erre tartunk...

A mélypont a 9. rész lesz... :)

"Barát..."
Kinek a pap, kinek a paplan! ;)
"Hát igen. Ék kb. 2 hónapig lesz hype. Utána már jönnek az újabb kütyük. Még be sem jött a HDTV, de már temetik, mert jön az Ultra-HDTV..."
Remélem a junosztyomon is bejön a digitális adás... : )
Az a durva, hogy a laptopunktól a plazmánkig, telefonjainktól a multimédiás hi-fi-ig minden pár éves vagy hónapos és mégis elavultnak számít... Az IPhone 1 2007 júliusában jött forgalomba. Ma már a négy is csak történelem. A Samsung Galaxy S 2010 márciusában jött ki... A négy állítólag februárban jön. Én meg totál odavagyok a mai napig is az Ace-ért... Biztosan megöregedtem... : )

"És a torrnet is hamarabb kijön... :) Mondjuk én szerek moziba járni, mert egészen más élmény. Meg a színház..."
Irigyellek is érte. Mondjuk én itthon is bármikor megcsinálom...

"Ez így van. Erről szól az Hebert W. Franke: Orchideák bolygója (1970). No, majd posztolok egyet róla. A lényeg, hogy egy bolygón már csak az idegvégződések maradtak a bennszülöttekből, amikre robotok vigyáznak és különböző kellemes ingerekkel ingerlik őket. Mi is erre tartunk..."

Na, ez jól hangzik, még nem olvastam, de utána nézek.

"A mélypont a 9. rész lesz... :)"
Ó, már tizennégynél tartok. Nagyon csípem. Belterjes egy társaság... akár csak a mienk : ))) bocs... ; )

"Kinek a pap, kinek a paplan! ;)"
Szobára mikor mentek? : )
@NYJetsTD: "junoszty"
Tipikus C=64-es monitor volt! ;)

"Én meg totál odavagyok a mai napig is az Ace-ért."
Én már korán lemondtam a hype-okról. Mindenki nyomult az új windows-ért. Nekem még több gépen win98 van. Pl. amin a AVR mikrokontrollereket szoktam programozni, mert annak van egyedül párhuzamos port-ja. :)

Ma már CD/DVD sincs a laptopokban (az mondjuk nem is hiányzik).

"még nem olvastam"
Nem annyira jó, de a filozófiája miatt érdekes. Meg azért van benne pár csavar. Kicsit Bradbury-s. Ott szoktak kihalt városokban bolyongani. :)

"tizennégynél tartok"
Sajna a 18-as hiányzik és már a videotárban sincs meg. Én még onnan néztem meg.
A 9. hogy tetszett???

Szobára bármikor mehetsz... ;)
@TrueY:
"Én meg totál odavagyok a mai napig is az Ace-ért."
Én már korán lemondtam a hype-okról. Mindenki nyomult az új windows-ért. Nekem még több gépen win98 van. Pl. amin a AVR mikrokontrollereket szoktam programozni, mert annak van egyedül párhuzamos port-ja. :)

Nehéz ügy ez. Számomra megváltás volt az okos telefon, (naná, hiszen okosabb nálam), nem csak a munkámat, de a privát életemet is megkönnyítette, sőt mint egyszer már írtam, jóval olcsóbbá tette.
Nem akarok mindig újabbat és jobbat venni, de azért figyelem a változtatásokat. Nálam a cserét elsősorban az határozza meg, hogy két-három év alatt minden elektronikai kütyüt leamortizálok.
Most éppen a Samsung hiba miatt vagyok beszarva, mert ez a honlap kódos alapállapot visszaállítás nem tetsző dolog...

"Ma már CD/DVD sincs a laptopokban (az mondjuk nem is hiányzik)."
nekem még van, jól is jön, rengeteg filmet ezen nézünk meg.

"még nem olvastam"
Nem annyira jó, de a filozófiája miatt érdekes. Meg azért van benne pár csavar. Kicsit Bradbury-s. Ott szoktak kihalt városokban bolyongani. :)
Nekem ez mindennapos. De szeretem. Mondjuk ha berúgunk, még jobban : ) Számos város a világon sokkal izgalmasabb éjjel...

"Sajna a 18-as hiányzik és már a videotárban sincs meg. Én még onnan néztem meg
A 9. hogy tetszett???"
Nos igen, volt már jobb is, de azért összességében nézve a sorozatot, kiemelkedően jó, főleg, hogy láthatóan a költségvetés nem éppen hállivudi...

Az a baj, hogy mivel sokat dolgozom a gépemen, közben van mindig időm ránézni a blogszférára, az utóbbi időben pedig olyan sokat kommentelek, hogy elveszi az időt más, hasznosabb dologról. Pedig mennyivel jobb egy ilyen sorozat, mint vitatkozni pár igazi trollal... csak hát az ember mazochista...
@NYJetsTD: Szerintem is jó dolog az okos telefon. Nem kell külön mp3 lejátszó, PNA, könyv, egyebek. Én is szoktam nézegetni az új cuccokat, de azért annyira nem lelkesedek fel. Legutoljára egy olyan óráért lelkesedtem, ami programozható és színes LCD kijelzője van és blue-tooth-szal tud a telefonhoz kapcsolódni, így ki tudja jelezni, ha volt hívás, SMS, stb. Vennék is, ha hordanék órát.

"az ember mazochista."
Ja. Nekem is van pár szövegváltásom pár versenyzővel... ;)
@TrueY: "Vennék is, ha hordanék órát."
Most hogy mondod.. szerintem az elmúlt két évben összesen nem volt rajtam a karórám ötvennél többször. Előbb dugom a zakóm zsebébe a telót, minthogy csatolnám az órám. Hiába, változik a világ.

"Ja. Nekem is van pár szövegváltásom pár versenyzővel... ;)"
Vannak standard versenyzőim, meg persze visszatérő "vendégeim". Azért valljuk meg, elég szűk a politikai blogszféra, akik igazán sokat kommentelnek azok szerintem nincsenek többen ötszáznál. Más témájúba meg ritkán írok, a kivételt te is ismered...
A régiek közül knauszt mindig szívesen pofozom, most meg van egy új mindentudó, 2345 néven, ő most az ügyeletes antiszemita. Mindig jókat röhögök, amikor látom a nick létrehozásának idejét sok trollnál, "véletlenül" egy-két hetes a legtöbb. Szerintem legalább tíz néven fut mindegyik. Most enrico és vidéki pihen...

Bosszant a 18. rész hiánya. Valakinek nagyon a lelkébe taposhattak, vagy félrement egy poén, mert a net számtalan kis rejtekhelyét végig bányásztam, de sehol nem lelem. Láthatóan szándékos törlés történt. Kurvára bosszant, főleg ha ez szokássá válik...
@NYJetsTD: Én minden napom azzal kezdtem a munkahelyemen, hogy levettem az órámat és rácsatoltam a jegygyűrűmet, mert féltem, hogy elhagyom egy kézmosásnál. Azután rábeszéltem az asszonyt, hogy ne hadd nem hordjam má'... :) Így azután a magamra aggatott cuccokat nullára redukáltam...

"A régiek közül knauszt mindig szívesen pofozom,"
Felesleges... Sztem...

"2345" - vele én is összefutottam. ;) Gondolom, ha kitiltják mindenhonnan, akkor létrehoz egy újat... :)

A 18. rész szerintem csak véletlenül maradt ki. A videotárról megnéztem és én nem láttam semmi "olyat". :) Semmi olyan nincs benne, mint a 4. részben... :)
@TrueY:

"Én minden napom azzal kezdtem a munkahelyemen, hogy levettem az órámat és rácsatoltam a jegygyűrűmet, mert féltem, hogy elhagyom egy kézmosásnál."

Jó duma.... : ) de egy csomó nőnek még izgatóbb az ha egy férjet kell megszerezni... ha viszont nem dolgozik ott nő, akkor bajban vagy ; )

"Azután rábeszéltem az asszonyt, hogy ne hadd nem hordjam má'... :)" Még jobb duma... : )))

"Így azután a magamra aggatott cuccokat nullára redukáltam..."
én is így vagyok vele. Elég a lakáskulcs meg a teló...
A kulcstartó a legjobb férfi és nő közötti különbségek érzékeltetésére.
A feleségemnek van rajta kb. 20 kulcs (ebből tízről fogalma sincs mit nyit, zseblámpa, dísz, ajándék állatfarm, összesen egy kilónyi tömb, nekem a lakáskulcsok és kész....

"Felesleges... Sztem..."
Sose az. Sztem...

"2345" - vele én is összefutottam. ;) Gondolom, ha kitiltják mindenhonnan, akkor létrehoz egy újat... :)
Annyira nem hülye a csóka, csak provokatív. Ő is oltott, én is oltottam, aztán felfüggesztettem a dolgot. Ez nem meccs, amit meglehet nyerni. Kell, hogy a fáradt gőzt kiengedje az ember. Nekem eleve arra szolgálnak a blogok, rohadt jól szórakozom munka közben. Ezért jó, ha az ember magánzó....

A 18. rész szerintem csak véletlenül maradt ki. A videotárról megnéztem és én nem láttam semmi "olyat". :) Semmi olyan nincs benne, mint a 4. részben... :)

Nem tudom. Nem szeretnék összeesküvés elméleteket gyártani, de több mint furcsa.

Végül egy privát kérés. Nem tudnád helyrehozni "azt" az ügyet? Személy szerint nagyon örülnék. Hiányzik. Negyven felett az ember szereti a megszokott dolgokat. Üres a mozi, egyedül még a pattogatott kukorica sem az igazi... ha nem megy azt is megértem, de ha sikerül, nagyon hálás leszek...
@NYJetsTD: "Elég a lakáskulcs meg a teló..."

A lakáskulcsot és a telót ékszerként viseled? Ez micsoda perverzió nálad? ;) De a kis/nagy kulcscsomó viszonylat nálunk is megvan. Én igyexem minimálisra csökkenteni a méretet, a feleségemnek meg akkora van, hogy nem fér bele a tenyerembe. ;)

"Annyira nem hülye a csóka, csak provokatív."

Nekem az a bajom a magukat "jobboldalinak" beállító emberkékkel, hogy nem tudják, hogy mi a "jobboldal". A nemzeti mázzal leöntött antikapitalizmus biztos nem az...

"tudnád helyrehozni "azt" az ügyet"
Hmmm... Melyikre gondolsz???
"Nekem az a bajom a magukat "jobboldalinak" beállító emberkékkel, hogy nem tudják, hogy mi a "jobboldal". A nemzeti mázzal leöntött antikapitalizmus biztos nem az..."

Nos igen. Magyarországon nincs sem klasszikus bal, sem jobb oldal. Csak rövidtávú haszonlesés, nemzeti szalagba kötött kurucoskodás, vagy állandó probléma tologatás. Lassan már azt sem mondom középtájon állnék, inkább már csak távol...

"tudnád helyrehozni "azt" az ügyet"
Hmmm... Melyikre gondolsz???"

Erre nem is válaszolok...
@TrueY: Jó hogy "balhéztunk" a 18. rész miatt, már fent is van!
Megrettentek... : )))

www.youtube.com/watch?v=OOc0kr2bxDw
@NYJetsTD: Sajnos nincs kultúrája a politikának. De a vitatkozásnak sem igen. :( Ha valakinek csak felvetem, hogy saját történelmükkel egyszer szembe kellene nézni, akkor azonnal jön a hazaárulózás. Érvek helyett.

"a 18. rész"

Na látod, hogy nem volt benne semmi "olyan". :)
@TrueY: megnéztem az összeset végre, nagyon-nagyon bejött... most meg majd várhatom a feltöltéseket, ha jól vágom, akkor hetente egyet ad le a tévé?

"a 18. rész"
Na látod, hogy nem volt benne semmi "olyan". :)"

Mivel a nemzetközi helyzet fokozódik, én inkább éber vagyok.. : )

Virág Árpád: Most már aztán nemsokára, igazán kérünk valamit magától, drága elvtársam.
Pelikán József: Tessék már kinyögni!
Virág Árpád: Türelem. Kellő időben a kellő csapást!
@NYJetsTD: Én örülök a legjobban, hogy legalább ennek a posztnak volt értelme! ;)

Igen, csütörtökönként megy 1 rész. Gondolom majd nyár végén újra leadják napi kettesével.

"Mivel a nemzetközi helyzet fokozódik, én inkább éber vagyok.."

Erre csak azt mondhatom: "Az a gyanús, ami nem gyanús!" ;)
@TrueY: Minden posztodnak van értelme, legfeljebb csak nem szólok hozzá. Mit tudok én a programozás rejtelmeiről, vagy a magyar színházi életről?
De ez tényleg bejött. Nekem tényleg nagyon fontos, hogy véleményt, vagy hírt kapjak bizonyos tárgykörökben, mert különben pillanatok alatt átrohanok például egy ilyen remek sorozat felett. Mondjuk a magyar egyet már vagy tizenkét éve nem is néztem, annyira gyenge volt és ahogy olvasom, sikerül még azt is alámúlni. Ez van. Köztévénk olyan mint a közéletünk.

"Az a gyanús, ami nem gyanús!" ;)
"Ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség." : )))
@TrueY: Besza-behu a 29.rész... hatalmas, végig röhögtem az egészet...
@NYJetsTD: Mindjárt bekönnyezek, olyan jó vagy hozzám! Nem érdemellek meg! ;)

Én meg azért örülök, hogy saját nárcizmusom kiélése mellett van, hogy egy-egy embernek valami értelmeset is tudok ajánlani.

Nekem egyébként nem tetszik "annyira". Szóval semmi extra, de mindig van valami, ami miatt mégis szeretem nézni. Tamás kifejezetten nem tetszik, pedig a Vígben egész jó szerepeit vannak.
@TrueY: "Mindjárt bekönnyezek, olyan jó vagy hozzám! Nem érdemellek meg! ;)"
Akkor küggyé pénztet, azért még a programozási szösszeneteket is elolvasom...

"Nekem egyébként nem tetszik "annyira"
Az nálam mondjuk 10/6-ot jelent. De ez szerintem 10/8. Mert szórakoztat, kikapcsol. Aztatat szereti a zember...
@NYJetsTD: Küldjön neked pénzt a Matolcsy! ;)

Nekem a "kínos" részek nem tetszenek. Néha túl vulgáris. De mindig van valami, ami tetszik.
@TrueY: "Küldjön neked pénzt a Matolcsy! ;)"

Hirtelen nem is tudtam miért ő rá gondolsz... de meg van : )
Hééééé! Ide bemásoltam egy linket, de ezt írta ki:

Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!
???

30. rész miért nem került fel? Szünet van?
@NYJetsTD:Hát akkor fogalmazd át! ;) Nem kell a pisi-kaki-szex.sex-et belinkelni! ;)

Ez valami új szolgáltatás lehet. Még nem láttam ilyet.

Egyénként nincs szünet. Most adták le csütörtökön. Költségtakarékosság.
Nem vette be úgyse. Mindegy, matolcsys kép lett volna de úgy látszik a " nyúltam" weboldalt nem szereti a blogmotor...
@TrueY: "Nem kell a pisi-kaki-szex.sex-et belinkelni! ;)"

Nem kell, nem kell... mit csináljak, ha csak az van...
@NYJetsTD: Kösz, de nem érdekel az az ember.

"mit csináljak, ha csak az van"
Ennyire már ismerlek! ;)
süti beállítások módosítása