QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Könyv] Esterházy Péter válasza a Termelési-regény posztra

2011.05.02. 10:00 | TrueY | 9 komment

Címkék: könyv 2011

Örömömet szeretném megosztani azzal, aki véletlenül ide keveredik. Április 14-én nagy megtiszteltetés ért. A Termelési-regény posztomat maga a Mester kommentezte meg. Mivel e-mail-ban küldte, ezért bemásolom:

"kedves uram,
nagyon szépen köszönöm, ez az egyik legszebb olvasói-levél, amit kaptam életemben. külön hála a nyomdai hibák fölfedezéséért, ezekkel is kevesebb lesz. Annak idején sok levelet kaptam, de ijedtemben nem válaszoltam meg őket.
szóval még egyszer: köszönöm,
tisztelettel
ep
"

Nem mondom, nagyon jól esett! Érhet-e nagyobb megtiszteltetést egy 1ség sugarú blogolót? Büszke is vagyok rá, mert legalább két önálló esterházys gondolatot sikerült kicsiholnom magamból. Az egyik a grammatikai tér görbületének bevezetése, a másik pedig a jegyzet szöveg szerinti deriváltja.

Persze az is lehet, hogy a választ a kiadó egy erre szakosított válaszoló embere követte el. Vagy esetleg a mesteré. De inkább elhessegetem ezeket a setét gondoltatokat és arra gondolok, hogy maga a mester szánt rám egy negyed órát idejéből. Remélem a teniszlabda tehetetlenségi nyomaték integrálját is enmaga ellenőrizte.

Legyünk dicséretesek minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr142863999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem tudom, ki valaszolt a posztodra, de hogy Esterhazy elolvasta, az tuti! Ki hagyna ki egy ilyet? Foleg, ha o maga keri az olvasokat, hogy kommenteljek a konyvet.
De rola boven el tudom hinni, hogy o maga valaszolt :o)
Es gratulacio az olvasoi leveledert!!!!
@Attilajukkaja: Én remélem, hogy ő válaszolt.
Minden esetre ritkán van olyan, hogy ennyire ihletetten tudok blog-ot írni. Esterházynál az ahogy és nem az amit a fontos. Izgalmas, mint egy matematikai konstrukció. Már, aki izgalmasnak tartja a absztrakt dolgokat.
@TrueY:
Egy grafoman ember miert bizna egy ilyen levelet masra? Biztosan o valaszolt!
A konyvet sajnos nem olvastam :o/
@Attilajukkaja: "Egy grafoman ember miert bizna egy ilyen levelet masra? Biztosan o valaszolt!"
No majd elmegyek a könyvhétre dedikáltatni és megkérdezem! :)

"A konyvet sajnos nem olvastam :o/ "
Ha szereted E stílusát, akkor ajánlom. Ha nem szereted, akkor nem. :)
@TrueY:
"majd elmegyek a könyvhétre dedikáltatni és megkérdezem!"
Ragyogo otlet! Ha o irta, biztosan emlekezni fog a leveledre.

"Ha szereted E stílusát"
Neha szeretem.
@TrueY:
Jo :o)
Egyszer neha elolvasom majd.
@Attilajukkaja: Nem erőltetem. Nehogy én legyek a hibás, ha mégsem tetszik! :)
@TrueY:
Ettol nem kell felned! Mint irtam mar: izleseken nem erdemes vitatkozni. Hibaztatni sem senkit.
süti beállítások módosítása