QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Hájtek] A második monitoron furcsa a kurzor W7-ben (frissitve)

2011.06.06. 12:00 | TrueY | Szólj hozzá!

Címkék: windows 2011 hájtek

64 bites Windows 7 Ultimate-et használok két képernyővel. ASUS EAH5450 videó kártya van a gépben. Néha előfordul, hogy a második képernyőn átváltozik a kurzor. Egy négyzet lesz belőle, vagy egy szőrös oszlop. Mintha memória piszok kerülne a kurzor ikon területére. Vajh mi lehet a megoldás?

A triviális megoldás a reboot. Ezt szeretném elkerülni! Főleg, mert csak tüneti kezelés.

Próbálkoztam az egér beállításokkal: Control Panel ->Mouse. Itt mindenfélével kísérleteztem. Nagyobb kurzor ikonok, összes beállítás egyenként ki-/bekapcsolni, de egy kivételével nem javította semmi. Pointer Options -> Display pointer trails. Erre egyből visszaváltozott a kurzor! Még Apply-t sem kellet nyomnom. Hogy ne húzzon akkora csíkot maga után a farkinca méretét a lehető legrövidebbre vettem. Így egyáltalán nem zavaró. Tehát valamiféle elkerülő megoldásom már van!

A video kártya pontos típusa: Control Panel -> System -> Device Manager -> Display Adapters -> ASUS EAH5450 Series -> Driver -> Driver version: 8.680.0.0. Keressünk újabbat.

Elindítottam a Catalyst(R) Control Center-t a system tray-ból. Ott van egy Check for driver updates. Biztató. Klikk. Ki kellene keresni a megfelelő kártyát, de egyik rendszer típunál sem találok ilyen videó kártyát. A Catalys Contorl Centerben Graphics .> Information Center -> Graphics Hardware. Device ID: 68F9, Vendor: 1002, Subsystem ID: 0374, Subsystem Vendor ID: 1043. PCI express busszal.

Némi guglizás után azt találtam, hogy ez az ATI Radeon HD 5450 sorozathoz tartozik. Az AMD honlapján találtam a Desktop kategóriában Radeon 5xxx sorozatot. 64 bites Windows7 driver csomagot letöltöm 11.5-ös a verziója. Letöltöm, elindítom és kék halál. VAZZE!

Újraindulás után a Firefox nem hajlandó elindulni. Marad az Internet Explorer. Kb 320x200 képpontos felbontásban furcsán néz ki a windows. Akkor kezdjük az alapokról: asus.com. Hoppá, vagy Hungary. Éljen, lehet divatos táskát venni! El innen! Termékek -> Grafikus kártyák -> Az összes termék listája (nem aprózom el!). Mekkora mázli, hogy blog-oltam! Megnéztem a blog-ban, hogy milyen kártyám is van! Aha. Na végre! Megvan a Radeon HD 5450. Van van 4 alfaja. Nem tudom, hogy ez enyém melyik, de mindegy, mert a letöltendő exe mindegyiknél ugyanaz. A VGA programok közül leszedtem a legfrissebbet. Na ez végre csont nélkül felment! Huh! Minden visszajött.

Nem tudom, hogy ez megoldotta-e az eredeti kurzor problémát, de remélem. Pár hét múlva meglátom! Egyelőre nem jött elő! (Aki most izgul, annak elárulom, hogy azóta nem jött elő, pedig 3-4 hónap eltelt)

Monitorozzunk minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr72951072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása