QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Film] Love Story

2011.07.31. 11:00 | TrueY | 52 komment

Címkék: film 2011

színes, magyarul beszélő, amerikai romantikus dráma, 99 perc, 1970
port.hu, IMDb: 6,7 (én soknak tartom)
Előzetes (angol)
Viasat 3, 2011. 02. 06.

Klasszikus darab. A zenéje is. Ezért néztem meg. Nekem nem tetszett.

A főszereplő 2 egyetemista. Az egyik gazdag, a másik szegény. Találkoznak, egymásba habarodnak és... a lányról kiderül, hogy beteg. Maghal. És közben szól az andalítóan szomorkás zene.

A film meglehetősen elnagyolt. Nagyon gyorsan el akar jutni a nagy, lángoló szerelemig, hogy utána a drámára fókuszálhasson. De a dráma olyan gyorsan véget ér, hogy nosza. Nem tud igazán hiteles lenni. Nem marad ideje a konfliktusokra (pasi-nő, gazdag apa-gazdag gyerek). Ezért Barbie baba bonyolultságúak a figurák. A lány (Ali MacGraw) kifejezetten gyengusz. Hogy jelölhették Oscar-ra??? De nem véletlen, hogy srác (Ryan O'Neal) lett végül is híres(ebb).

Nem tudom ajánlani.

Hüppögjünk tele egy papírzsepit minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr163035905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én úgy emlékszem, hogy jó film.
@FleXoft: Sztem rosszul emléxel. ;) A csaj nagyon gyengusz. A srác és a fiú apja jó, de ez kevés a boldogsághoz. A 6,2 nem véletlen.
Most vettem eszre, hogy ide is be tudok irni :o))))
A filmet eleg regen lattam, de mint mondtam, akkor nagyon szerettem. En nem vettem eszre, hogy a lany "gyengusz" lenne. Lehet, hogy ma mar a film se tetszene es a szineszno sem ;o)
Ryan O'Neal-t viszont ma is nagyon szeretem!
Farrah-val sokaig eltek egyutt (a fiuk 25 eves), de csak a halala elott nehany hettel kerte meg a kezet es mar nem maradt ido a hazassagra. Vastagbelrakban szenvedett es RO vegig vele volt, a halal bealltakor is.
stupidcelebrities.net/2009/06/22/ryan-oneal-ailing-farrah-fawcett-finally-getting-married-photos/
Ez volt eletem elso beirasa a blogodra, amit valaszra sem meltattal. Nem mintha olyan fontos lennek, de igy nem csodalom, ha nem remelsz sok Goldenblog szavazatot. A visszajelzesek ugyanis fontosak a kommenteloknek.
Az orosz helyesirasodon is lenne mit javitani.
Na mindegy. Csokoltatlak!
@Attilajukkaja: Bocs, úgy látom, hogy annyira el voltam foglalva az orosz elvtárs eltévedt levelével, hogy észre sem vettem, hogy előtte is volt még 1 comment... :) Hoppácska...

Akkor annyi a különbség, hogy nem leukémiában, hanem vastagbél rákban halt meg FF. Az eredményt tekintve mindegy.

RON-tól nem láttam túl sok filmet. Kb. Mi van, doki?, A híd túl messze van, Gengszterek sofőrje (erre már alig emléxem). Kb. ennyi. Nem okozott maradandó élményt, de a LS-ben jól játszik.

Az orosz ügyön gondolgkodtam egy keveset. Szenvedőt szerettem volna összerakni, de akkor úgy látom nem sikerült. Te hogyan mondanád?
@TrueY:
Azt hittem, direkt nem valaszolsz :o)

RO-t meg a Hutlenseg araban lattam. A film nem volt egy nagy durranas, de a szineszek jok voltak. Igazan emlekezetes filmjere en sem nagyon emlekszem, a Love story-ban ismerte meg a vilag, ez volt a legnagyobb sikere.

Orosz. A szenvedo moddal nincs baj, inkabb a helyesirassal:
Большое спасибo, нo я не интересен.
A magyar "de"-nek oroszban a "нo" felel meg ebben az esetben. Az "a"-t akkor hasznaljak, amikor mink a "meg/pedig/hanem"-et mondanank. Pl. 'Te unalmas vagy, en meg/pedig erdekes. Nem izgalmas, hanem erdekes.'
Amugy honnan tudsz oroszul?
@TrueY:
Kozben rajottem, hogy hulyeseget irtam, mert ez a szenvedo alak ebben a formaban azt jelenti, hogy nem vagyok erdekes. Amit te akartal irni az:
я не интересуюcь (nem vagyok erdeklodo)
я не зaинтересoвaн (nem vagyok erdekelt)
меня не интересует (nem erdekel)
A zarojelekbe a szoszerinti forditast irtam, de oroszul ez mind ugyanazt jelenti (magyarul nem egeszen), hogy nem erdekel.
@Attilajukkaja: Nem mindig jutok gép közelbe... :)

Hát igen, RO nem volt egy ikon. Gondolom nem volt eléggé macsóhoz. Azok jobban eladhatók.

Régen oroszkodtam már... Gondoltam úgy sem olvassa el senki és nemrég jöttem rá, hogy a google fordítóval tudok ciril betveket is vetni. :)

Szomorú, de 12 évet tanultam. Nem sok maradt meg belőle... Sajnos. Pedig voltam intenzív nyelvtanfolyamon még a SZU-ban. A betűket felimsmerem. :)
@Attilajukkaja: Aha, kösz! Én a második megoldáshoz hasonlóban gondolkodtam. :) De úgy látom, hogy nem kellett volna, mert meghaladta a képességeimet. :)
@TrueY:
"Gondoltam úgy sem olvassa el senki"
Latod? Sosem lehet tudni ;o)
Az idegen nyelvet konnyen elfelejti az ember, ha nem hasznalja. Sajnos en sem vagyok ezzel maskepp. De meg mindig jobban tudsz oroszul, mint a magyar emberek 99%-a! (Es pont a fennmarado 1%-bol olvasta el valaki a fenti mondatodat :o))) )

Nem tudom RO miert esett ki a pixisbol, mert nagyon jo pasi (volt). Szerintem tudott volna o macso is lenni, ha olyan a szerep. Kulonben sem mindenki zabalja (csak) a macsokat. Itt van pl. Johnny Depp. Meg kaloznak sem volt macso, megis imadtak/jak (en is!). Vagy Hugh Grant, Adrien Brody, Richard Gere, Al Pacino, Tom Hanks, Forest Whitaker, stb.
Ennyit RO-rol es a Love story-rol.
@Attilajukkaja: Érdekes, hogy pl. németül soha nem tanultam, de meglehetősen sok mindent megértek. Gondolom a sok Sat1 és RTL nézés felhozta a szókincsemet. :) Plusz az angol, ami ugye csak egy német nyelvjárás...

RO: RO nem volt annyira sármos, mint Depp. De annyira intellektuális sem, mint a Woody Allen. Szóval valszeg nem sikerült a megfelelő skatulyába beleszuszakolni.
@TrueY:
Nekem nagyon is sarmosnak tunt RO annak idejen,...dehat izlesek es pofonok. A szuszakolasban lehet, hogy igazad van, bar sok mulik a szerencsen is: van, aki jo idoben van a jo helyen, es van, aki nem.
Woody Allent direkt nem emlitettem, mert a komikus szineszek egy teljesen mas kategoriaba tartoznak, akarmilyen intellektualis is a humoruk. Naluk kifejezetten elonyos lehet, ha nem elonyos a kinezetuk (Pierre Richard, Rowan Atkinson, Adam Sandler, Robin Williams, John Candy).
Nyelvek: nalunk foleg a german nyelvek mennek (angol, nemet), a tobbit elenyeszo szamu ember beszeli. Nem csak az oroszra gondolok (sokak szamara ellenszenves lehet), hanem a latin nyelvekre is (francia, spanyol, olasz). Ez valahol ertheto is, tortenelmi, kulturalis okokra vezetheto vissza. A kabelen jonnek mindenfele idegennyelvu csatornak, de a tobbseg megis az angolt es a nemetet nezi ;o)
Nem baj, gondolom, mostantol egyre tobben nezik majd a CCTV9-et is (a kinai TV angol nyelvu csatornajat) :o))))
@Attilajukkaja: Hát szerintem akármilyen nyelvet (a magyar is beleértve) csak elenyésző számú embert beszéli nálunk. :(

A kínai érdekelne. Persze csak módjával. ;)
@Attilajukkaja:
Igazan nem terveztem ENNYIT foglalkozni a Love Story-val (!), de most megneztem a film utolso 10 percet es a lany tenyleg nem tul meggyozo. Igaz, ez nem teljesen a szineszno hibaja, mert a korhazi agyon majd kicsattan az egeszsegtol nehany perccel a halala elott. A rendezo vagy a makeup-os igazan megnezhetett volna nehany vegso stadiumban levo leukemias fenykepet, de talan a szineszno is gondolhatott volna arra, hogy egy haldoklo ember nem igy beszel, viselkedik. De ez is inkabb a rendezo hibaja. Na mindegy, RO tovabbra is qrva jo ;o)
@TrueY:
Bocs, az utolso bejegyzesemben ugy latszik magamban beszeltem :o)
A magyar nyelvet en sem beszelem tokeletesen, a helyesirassal pedig komoly gondjaim vannak,...de nem ezert irok ekezetek nelkul. Az csak karakterszett problema.
Szoval a nyelvismerettel mindenkinek akad ne'mi gondja.
Kinai nyelvu kinai csatornat nem ismerek itthon, de biztosan van, mert vietnamirol pl. tudok. Semmi sem lehetetlen, hiszen kb. 10 ezer kinai el nalunk hivatalosan, de ennel valoszinuleg sokkal tobben vannak.
Amugy elarulom neked, semmit sem ertenel az adasbol :o)
Meg ok sem mindig ertik egymast, ezert a mandarin adast is feliratozzak Kinaban a kulonbozo dialektusok es nyelvjarasok miatt.
@Attilajukkaja: Nekem az az érzésem (ahogy írtam is), hogy maga a történet nem elég meggyőző. Az Ősz New York-ban nagyon hasonló témájú és mégis nem ennyire elnagyol. Azt hiszem túl sokat akartak elmondani, ezért viszont vágni kellett, ezért nem lehetett dimenziót adni a figuráknak.
@Attilajukkaja: :) Azért néhány magyar nyelvjárást sem értek. Térettőretéra... :)
@TrueY:
Lehet. A'sszem, kellokepp kiveseztuk a Love story-t :o)

"Térettőretéra"
Ooooo...Ez most hadova vagy tenyleg jelent valamit?

(Amugy eppen a gasztroszex.hu-n fikazzuk a Goldeblogot. Csak ugy megemlitem...)
@Attilajukkaja: Igen én is így érzem... :) Nem hiszem, hogy több lenne benne... :)

Forrást tudok megjelölni:
www.youtube.com/watch?v=GJeJVOkHC4U

- Gasztroszex, nekrofília, ... hová fejhlődik a világ!
- Látta volna múlt héten az öreget a libával! :)
@TrueY:
Matisz papa :o)))))
Mar ertem! De a feliratozas sem kutya :o)

"Gasztroszex, nekrofília"
Az en ertelmezesemben minden husevore rahuzhato a nekrofilia, mert igy vagy ugy, de szereti a doglott hust :o)
A gasztroszex meg ott kezdodik, hogy "gyere ide, egyem a zuzadat!", vagy valami hasonlonal.

"Látta volna múlt héten az öreget a libával! "
:o))))
En nyullal ismerem.
@Attilajukkaja: A valaminek a szeretete nem egyenlő azzal, hogy szexelnék-e vele. :) Vagy ez már az Amerikai pite szint? ;)
@TrueY:
Egy srofra jar az agyunk, mert a gasztroszexrol nekem is az Amerikai pite ugrott be elsore, csak nem irtam le :o)
De Krudy Szindbadja is a temaba illik, mert a ket oromforrast oly modon otvozi Huszarik Zoltan a filmjeben, hogy az endorfinok felszbadulasa szempontjabol mar nem is tudod a vegen, hogy melyik a fontosabb a foszereplo szamara: a no vagy a kaja? Legszebb, amikor Latinovits meglatogatja Dajka Margitot, aki mindket oromot nyujtja szamara. Vagy ott van a Nagy zabalas. Az is osszekoti a ket temat. De a ket kedvencem:
Szerelem Mexikoban (mexikoi), amelyben az egyszeri szakacslany a foztjen keresztul adja at a szerelme't es a vagyait a haz ifju uranak (a " furj rozsaszirmokkal" c. reszlet a filmbol):
www.youtube.com/watch?v=hY4lDCaSiJ4
Tampopo (japan), amelyben az erzekiseg es az etelek kapcsolata egy modernebb valtozatban jelenik meg, de a lenyeg ugyanaz:
www.youtube.com/watch?v=k5KMplmtFmM
www.youtube.com/watch?v=vRJw7j7sm4Q
Ha ez nem szexi, akkor mi az?

En a nekrofiliara irtam, hogy szoszerinti forditasban az dogimadot jelent, akar dugod, akar zabalod, ...esetleg mindketto. Gusztusa valogatja :o)

Lenne egy kerdesem, amire vagy valaszolsz, vagy nem: te minden filmet/konyvet/zenet/programot megnezel, amirol irsz?
Bocs. Szeress Mexikoban.
@Attilajukkaja: A Szindbád utazásai film nekem is nagy kedvencem. De a Nagy zabálásról nincsenek jó emlékeim. A 3. fogás után nekem más sok volt. :)

Amiről írok, azt láttam/olvastam/meghallgattam. A könyvek egy részét a jegyzeteim alapján írom, mert azokat régebben olvastam. Ezek a biológiai témájú könyvek.
@TrueY:
"A 3. fogás után nekem más sok volt."
Mar nem emlekszem, mi volt a harmadik fogas, de az egesz film elegge durva. Volt meg egy par hasolo film, de ugy erzem teged nem ragadott meg a gasztro tema, ezert nem eroltetem ezt a vonalat. Meg a belinkelt filmreszletekre sem reagaltal,...
Ha minden filmet/zenet megnezel/hallgatsz, azzal el is megy a napod. A biologiai temaju konyvek pedig miert erdekelnek? Furcsa tarsitas! Ennek kell, hogy legyen valamilyen hattere.
@Attilajukkaja: Azt hiszem valami sült galamb egészben. :) A végén, a mell alakú pudingnál már kész voltam teljesen. :)

Valóban nem vagyok gaszto fixált. Most inkább egy kis fogyókúrában lennék érdekelt. ;)

Zenét munka közben hallgatok. Könyveket pedig a napi munkába járás közben. Nem is szerettem, amikor céges kocsim volt. Napi kidobott 90-120 perc. A hájtek pedig a munkám.

Szeretem a genetikai, etológiai, evolúcióval foglalkozó könyveket. Érdekesek.
@TrueY:
Most en voltam masfel napig tavol a nettol.
"Valóban nem vagyok gaszto fixált"
Ezek szerint en az vagyok. Hat igen. Szembe kell neznem a po"re valosaggal. Az vagyok. De a belinkelt reszletek is mutatjak,hogy az oromszerzes egyik forrasa mellett covekelt le az agyam. Ennel rosszabb fixaciok is leteznek :o)
De a munkam nekem is teljesen mas.
Te informatikus lehetsz. Vagy ahhoz kapcsolodhat a munkad (?) ;o)
"Szeretem a genetikai, etológiai, evolúcióval foglalkozó könyveket"
En is. A belinkelt, etologiai szakkonyv viszont tenyleg avitt. Ez nem azt jelenti, hogy ertektelen lenne!!!
Olvastad pl. Csanyi Vilmos "Bukfenc es Jeromos" c. konyvet?
@Attilajukkaja: A családban nálunk is van olyan, aki az éjszakai frigó razziával tartja karban magát. :)

Igen, ahhoz kapcsolódik. :)

Én is írtam, hogy kicsit avitt. De hát egy tankönyv gyorsan avul. Csányi nagyon sok könyvét olvastam A Bukfenc és Jeromost is. 14 könyvét be is blog-oltam. Ez kimaradt. Valszeg, mert ez inkább szépirodalom, mint etológia... ;)
@TrueY:

"A családban nálunk is van olyan, aki az éjszakai frigó razziával tartja karban magát."

Oooooo. Ezt most nem teljesen ertem. Ha valaki gasztrofixalt, az nem azt jelenti, hogy egyfolytaban zabal! Nagyon nem!
Az "avitt" szot toled vettem, vagyis olvastam a posztodat.
Csanyi Vilmostol sokkal tobb konyvet olvastal, mint jomagam.
A konyvei pedig ne csupan szepirodalom. Inkabb szep, emesztheto formaban ontott etologia.
@Attilajukkaja: Igazad van! Van egy kis különbség a gourmand és a gourmet között... :)

Igen, nekem egy kicsit túl TIT szintű. Én a Evolúciós rendszerek, Az evolúció általános elmélete és az Etológia könyve tetszik a legjobban.

Még egy elolvasandó könyv van hátra tőle: A kentaur természetrajza ( hu.wikipedia.org/wiki/A_kentaur_term%C3%A9szetrajza ).
@TrueY:
"Van egy kis különbség a gourmand és a gourmet között..."
Pontosan mi is?

Csanyi ugyes publicista es jo szakember is. Szeretem, ha valakinek nem ciki TIT-es cikkeket, konyveket publikalni. A kentauros konyve pedig a fektelen fantaziajara vall. Azt is csak akkor engedi el az ember, ha ugy erzi, mar megteheti. O megtehette. Es humorral :o)
Szerettem a konyv illusztracioit!
@TrueY:
Ma olyan hangulatban voltam, ezert megneztem egy masik love story-t a neten. Ez is olyan papirzsepis, huppogos, de nekem tetszett. Szep sztori, szep helyen es szep jelmezekkel: Kama Sutra.
Elso resz (a tobbi helyben megtalalhato): www.youtube.com/watch?v=Y-Bh8Fj4BG4
@Attilajukkaja: A francia gourmand szó falánkot jelent, a gourmet pedig az ínyencet.

Én is nagyon szeretem Csányit és nagyon sokat tett az ismeretterjesztésért is! Másik nagy kedvencem Lukács Béla elméleti fizikus. Nem tudom, hogy Friderikusz honnan bányászta elő, de egy időben csak miatta néztem a műsorát (már nem tudom, hogy melyik adón volt). Zseniális a muki!

A Kentaúr még olvasása még hátra van. De addig is:
Kentaur - Tűz
www.youtube.com/watch?v=82zbFJd2_YE
@Attilajukkaja: Belenéztem. Szeretem az indiai filmeket. Hihetelen jó mozgások vannak benne. No, nem mindegyiket (Megcsinálták az értelem és érzelmet. No azt nem tudtam befogadni :) ), de a Gettó milliomos nekem bejött.
qltura.blog.hu/2009/05/22/film_getto_milliomos

Vagy az Esküvő monszun idején ( qltura.blog.hu/2009/03/29/film_eskuvo_monszun_idejen )
www.youtube.com/watch?v=eaP-UrmS6Ww

Jé, ugyanaz rendezte, mint a Kama Sutra-t. Akkor nem véletlen.
@TrueY:
Lukacs Bela: Friderikusz most! (ATV) :o)
Ez a Friderikusz tudott jo musorokat csinalni, ha hagytak! Pl. Az en mozim, Gyerekszaj. Kar, hogy inkabb a showmusoraira volt (allitolag!) igeny. Emberi megnyilvanulasaiban nem mindig szimpatikus, de igenyes, jo televizios szakembernek tartom.

Ha van hozza kedved es idod, nezd vegig a Kama Sutrat, mert szep. En ezt a kifejezest tartom tovabbra is a legmegfelelobbnek. Az Eskuvo monszun idejen tenyleg jo volt, a masik filmet nem lattam. A Getto milliomos pedig nem tudom, mennyire indiai, bar lehet, hogy ebben a kvazi-globalizalt vilagban nem erdemes ezeket a kerdeseket feszegetni ;o)

"Belenéztem."
Elarulnad, melyik reszebe?

Goldeblog: na, hany szavazat?
@Attilajukkaja: Nem véletlen kapott Pilitzer-díjat Az én mozim-ért. Nagyon ügyes újságíró.

Valszeg egy összeférhetetlen ember, de hát aki jót akar csinálni egy ilyen gáncsoskodó közösségben, valamivel ki kell tűnnie. :)

Ha lesz egy kis időnk, akkor a feleségemmel nekiállunk megnézni, mert ő is szereti Az esküvő monszun idején filmet.

Az elejétől kezdtem nézni, de csak részleteket.

Goldenblog. Szerintem 2. Nem vagyok az első 10-ben, így nem tudom. :)
@TrueY:
"Valszeg egy összeférhetetlen ember"
En inkabb nagyon igenyesnek, nem megalkuvonak gondolom ot, es nem is tul szerenynek, amitol persze sokak szamara osszeferhetetlennek is tunhet. Es valoban tehetseges.

"Az elejétől kezdtem nézni"
Csak azert kerdeztem, mert van, aki a konyveknel is eloszor a veget olvassa el. Azt nagyon hulye szokasnak tartom :o)
Remelem, tetszeni fog nektek, mert ha nem, akkor megnezhetem magam! ;o)

Kozben megneztem a Goldeblog honlapjat, mert mar megvannak az eredmenyek: tobb, mint szazan vegeztek mogotted. Nem tudom, VALOBAN mire szamitottal, de mindenkeppen jobban vegeztel, mint amit irtal!!!!! Gratula!
@Attilajukkaja: Én is valami ilyesmire gondoltam Friderikusszal kapcsolatban. Az egyik kedvenc tőle való könyvemet meg is blogoltam: qltura.blog.hu/2011/03/09/konyv_friderikusz_sandor_ez_egy_tiszta_jo_konyv
Nagyon tetszik az ötlet!

Hát, ez egy pár hónapos projekt... Mondjuk felirat nélkül is élvezhető, mert érthetően beszélnek benne. :)

Nagy nehezen megtaláltam a Goldenblog-on a cikket. 6 savazatot kaptam. :) Egy volt a feleségem, egy az egyik haverom és egy én ( :) ). Tudnám, hogy ki volt a másik 3??? Bár ha most rágyúrok és csinálok 4000 FB ökáunotot, akkor dobogóra kerülhetek. :) A hírcsárdával nem tudom felvenni a versenyt. :)
@TrueY:
A Tiszta Konyvet nem ismerem. Elolvasom a posztodat.

"Hát, ez egy pár hónapos projekt"
Ertem. Remelem, nem azert, mert ennyire ritkan alltok (ultok, fekszetek) neki a felesegeddel filmeket nezni (ki milyen pozban szereti!), hanem mert annyira hosszu a megnezni valo filmek listaja :o)

En viszonylag konnyen ratalaltam a szavazatokra a Goldenblog honlapjan. A 3 szavazatbol kettonek ismerem a gazdajat ;o)
Az FB-s "ökáunt"-ok letrehozasaban ram is szamithatsz, mert en is letrehoztam kettot a Goldenblog kedveert. Nagyon utaltam, hogy ehhez kotottek a szavazast, azt meg foleg, hogy a zsuri is figyelembe vette, kinek mennyi "rajongoja" van (indirekt utalasok a kiertekelesben).
Sajnalom, hogy annak idejen nem kapcsolodtal be a Gasztroszex-en ennek a kitargyalasaba, de Tiboru irta a kovetkezoket:
"Amúgy olyan, hogy Goldenblog, gyakorlatilag nem létezik. A GB a HVG egyik csápja, és az mindenki számára nyilvánvaló már elég hosszú ideje, hogy a HVG és a FB között komoly üzleti kapcsolatok vannak."
Hm. No comment.

"A hírcsárdával nem tudom felvenni a versenyt. "
:o)))))
@Attilajukkaja:
1. A könyv jó és 15 perc alatt át lehet lapozni. Üres. Az a posztom viszonylag jól sikerült. Szerintem érdemes. Meg a Termelési-regényt. :) Az még a szerzőnek is felkeltette a figyelmét. Legalább 15 percre! Nagy szó! :)

2. "Hát, ez egy pár hónapos projekt" Nem a sok film miatt, hanem mert mikor lesz annyi időnk a feleségemmel. hogy leüljünk filmet nézni együtt...

3. Jó, hát a GB is a marketing egy eszköze. Ez világos. Én csalódtam a Kult első 10 helyezettjében. Van aki csak egy-egy fotót tett fel. Szerintem gyengék voltak. A Műterem viszont ott volt. Az tetszett nekem is.
"mikor lesz annyi időnk a feleségemmel. hogy leüljünk filmet nézni együtt"
Amikor raszanjatok az idot. Mindenki felallit maganak egy fontossagi sorrendet. Ti dontitek el (akarki akarmit is mond), hogy mikor kell egy kis kozos kikapcs, mert egyertelmu, hogy az is kell.
En persze csak altalanositok es nem nalam van a bolcsek kove, inkabb csak a sajat tapasztalatombol indulok ki. En pedig azt latom, hogy arra van idonk, amit tenyleg fontosnak gondolunk. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak szamunkra kellemes dolgokat kell csinalnunk, elvegeznunk. Ott meg en sem tartok :o)
@Attilajukkaja: Persze elméletileg ez így is van. Csak amikor pl. meleg van, vagy rosszat álmodott az egyik gyermek és éjjel nem tudjuk lenyugtatni, akkor a maslow-i piramison gyorsan az alsóbb szintekre kerülünk. :)
Igazad van. Mar megint ezek az oroszok kevernek bele a mindennapokba!!!! Ez a Maslow is!
"a maslow-i piramison gyorsan az alsóbb szintekre kerülünk"

Es ez igy van rendjen....:o)
Oruljetek neki! Csak par ev es mar hianyolni fogjatok :o)))
@Attilajukkaja: Miért oroszok? Abraham Maslow (Brooklyn, New York, 1908. április 1. – Kalifornia, 1970. június 8.)
Azt nem tudtam, hogy ott is szuletett!
Na jo, akkor modositok (ezen ne muljon!): orosz szarmazasu amerikai zsido ;o)
@Attilajukkaja: A származását viszont én nem tudtam...

No nézegettem a wikipediat: "Egyszerű oroszországi zsidó bevándorlók hét gyermeke közül elsőként született. A szülők szebb jövőt reméltek gyermekeiknek az új világban, erős nyomást gyakoroltak rájuk, hogy tanuljanak, így nem meglepő, hogy kisfiúként magányában könyvekből merített magának erősséget."

Hát igen azt hiszem ez jellemző. :)
@TrueY:
"A származását viszont én nem tudtam..."
He-he :o))))
En sem. De a Maslow egy orosz nev, es ha valakit Abrahamnak vagy Isaac-nak hivnak, akkor nem nagyon tevedhetsz afelol, hogy az osok honnan jottek!!!
Olyan ez, mint a harcsafogas: nem kell tulbonyolitani!
www.youtube.com/watch?v=IDHuTBBGa1U
Na jo, ezt a videot a multkor talaltam es most jo urugy volt a tema ahhoz, hogy belinkeljem ;o)
@Attilajukkaja: Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem valami hekk.

Nekem nagy kedvencem jutott erről eszembe:
www.youtube.com/watch?v=oGOMvvpc0XA

13'20"-nél kezdődik. Vajh hogy tudnak feltenni egy majd 2 órás filmet?
@TrueY:
Ez sem rossz :o)

"Nem vagyok benne biztos, hogy ez nem valami hekk."
Nem, nem hekk, hanem harcsa. Tuti :o)))
Amugy tenyleg nem fake. Az eljarast noodling-nak hivjak, vagy hogging-nak, grabbling-nek. Itt van rola egy oktato video:
www.youtube.com/watch?v=biL-QcviQGk
'It's not for sissies' :o)
Szeretem ezt a deli akcentust az USA-ban!

"hogy tudnak feltenni egy majd 2 órás filmet?"
Ahogy ezt is: www.youtube.com/watch?feature=iv&v=jI-kpVh6e1U
süti beállítások módosítása