QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Film] Életrevalók (frissítve)

2012.02.20. 11:00 | TrueY | 369 komment

Címkék: film 2012

(Intouchables)
színes, feliratos, francia vígjáték, 112 perc, 2011 (12)
port.hu: 8,9, IMDb: 8,3 (abszolúte reális!)
en.wikipedia

Mostanában ez a legfelkapottabb francia film. Mármint a franciáknál. A film alapötlete sokat ígér. Szegény ember - gazdag ember, úr - szolga, fehér - fekete, beteg - egészséges ellentét sok-sok humor forrása lehet. Jó és rossz értelemben is. Jelen esetben adott egy nyaktól lefelé teljesen béna, kiszolgáltatott, fehér, gazdag ember, aki egész napos segítőt keres. A fekete, szegény bevándorló csak azért jelentkezik, mert kell az aláírás, hogy nem vették fel erre az állásra sem.

Nem vígjátéknak mondanám, pedig kétségtelenül vicces. Persze az előzmény-filmek sem voltak azok. Nagyon hasonló történet az amerikai Mégis, kinek az élete? (nagy-nagy személyes kedvencem a zseniális Richard Dreyfuss-szal). Ott is hasonló a szitu, de egy kórházban játszódik és ott is van vicces betegápoló fiú.

Egy másik hasonlóan megtörtént eseted feldolgozó francia film a Szkafander és pillangó, amely egy locked-in szindrómás (ez a beteg csak az egyik szemhéjával tudott egy picit pislogni) beteg történetét dolgozza fel. Viszonylag kevés humorral.

Szerintem nagyon jól eltalált film. Sok (ön)iróniával, kis háttérinfóval a párizsi fekete gettóról. Vidámság és mélyen szántás. Élet és bénaság. Szegénység és gazdagság. Kilátástalanság (anyagi) és kilátástalanság (fizikai). Két világ találkozása. Persze nem ennyire sablonos az egész.

Nehéz lehet csak az arccal színészkedni, de a fehér főszereplő (François Cluzet) nagyon jól megoldja. A fekete srác (Omar Sy) is remekül hozza a formát. Nem is feltétlenül a történetért érdemes megnézni a filmet, sokkal inkább a színészetért. Mindenki nagyon benne van a szerepben. Bravúros a játékuk.

Elején egy autós üldözés, majd időben való visszaugrás után visszatérünk a film elejéhez. Ez is rendben van. A zenéje meg zseniális! Kicsit Philip Glass-os klasszikus zene zongorára (tecső#1tecső#2, a számok teljes listája >itt<). Külön is érdemes meghallgatni!

Vannak azért furcsa dolgok. Olyan nagyon sokat nem lehettek együtt (illetve nem derül ki, hogy mennyi időt van alkalmazásban), mégis a fekete srác nagyon kikupálódik Dali művészetéből. Ez picit hiteltelen. Az is furcsa, hogy a feka srác Kool and Gang-et hallgat, de Obamázik. Tehát manapság játszódik, de mégis disco slágerek mennek. Hmmm...

Nagyon érdemes megnézni!

Ápoljuk magunkat minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr763972103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@knausz:
"Virágot Algernonnak "
Az egy eger volt.
Mit akarsz ebbol kihozni?
@TrueY:
"Nem néztem meg a linket, mert nagyon el tudok ilyeneken szomorodni."
Ugyis megnezed! Es nem fogsz tole elszomorkodni!!!! Nagyon mast fogsz erezni. En legalabbis nagyon mast ereztem!
Nagyon mast!!!
@knausz: "Daniel Keyes: Virágot Algernonnak - ez kitűnő példa erre a könyvek, filmek világából."
Szerintem a könyvnek csak nagyon érintőlegesen van köze ahhoz, amiről beszéltünk. És ahogy Jukkaja elmondta volt Algernon egér. Volt. De én őket is nagyon bírom.

@Attilajukkaja: "Ugyis megnezed!"
De nem, nem és nem! :)
"(plussz 58-as karika, ha letezne ilyen!!!!)"
Ez egy kicsit rettent... ;)
@TrueY:
"Ez egy kicsit rettent"
Akkor megse nezd meg! ;o)
@TrueY:
Az egy aranyos film volt!
@Attilajukkaja: "Az egy aranyos film volt!"
Vagy inkább 3! ;)
@TrueY:
"Vagy inkább 3!"
Az nekem mindegy! ;o)
Ezt a rat-race temahoz kuldom: Kato egere. :o)
www.youtube.com/watch?v=A4hzCcFikm0
@Attilajukkaja: Jó neked, hogy mind1 a 3! :) Akkor viszont a 2-t nekem adhatod! Majd eladom a Vaterán!

Jössz itt egy robotegérrel, amikor Knausz leszúrtad, hogy az nem patkány! Egy robotegér az patkányabb? ;)
@TrueY:
"Majd eladom a Vaterán!"
Mert mindig csak a penz, a penz!!! ;o)

"Egy robotegér az patkányabb?"
Nem, de cukibb, mint egy szoros eger. Igazabol csak neked akartam kedveskedni vele. Ugy gondoltam, biztosan tetszeni fog. :o)
Ha patkanyos vidit akartam volna, akkor ezt linkelem be:
www.youtube.com/watch?v=6xZFELCEgKg

@NYJetsTD:
Fuuuu! Ezt olvastam. Tiszta Verne Gyula! *-*
@NYJetsTD: Milyen lesz majd, amikor ledöglik a gép az árok alján? Mit fognak küldeni érte? :)

@Attilajukkaja: "Mert mindig csak a penz, a penz!!"
Money makes the world go round... ;)

"Nem, de cukibb, mint egy szoros eger"
Mi ez a diszkrimináció??? Az egerek nevében kikérem magamnak! :)

"Ugy gondoltam, biztosan tetszeni fog"
Tényleg jópofa. Én ilyenekből szeretnék majd eccer phd-zni. Vagy fénymásológépekből... :)

"Ha patkanyos vidit akartam volna, akkor ezt linkelem be:"
Ez nagyon jó volt, köszi!

"Fuuuu! Ezt olvastam"
Ez nem a Föld középpontjába megy, hanem csak a Marianna árok aljára. :) Van pár ezer km. különbség. :)
@TrueY: No problemo... kimennek a föld másik oldalán... : )
@Attilajukkaja: Ezt a Jules gyereket nagyon kedveltem fiatal koromban, szinte az összes könyve megvolt. Sőt, kifejezettem csíptem a sci-fi regényeket is, Nemerétől-Asimovig....
@Attilajukkaja: Jut eszembe, olvastátok
Edwin A. Abbott-tól a Síkföldet? Gyerekként szinte sokkolóan izgalmas volt....
@NYJetsTD: Az egy másik 6000 km. 12 km helyett 12 000 km az nem csak egy pici számítási hiba! :)

Én nem tudtam egyetlen Verne regényt sem elolvasni. Pedig a sci-fit nagyon szerettem. Valami sokszögekről van benne szó. :)

Nekem megvan a Síköld. Nem nyűgözött le. De Mézga Aladár Lepénybolygója sokkal inkább megfogott! :) De Jukkának már beidéztem. Igaz az eszperente miatt... :)
@TrueY: "Az egy másik 6000 km. 12 km helyett 12 000 km az nem csak egy pici számítási hiba! :)"

Majd télen mennek. Olyankor a dolgok összehúzodnak, így rövidebb utat kell megtenniük... : )
Mi itt a gond, nem értelek? ; )
@NYJetsTD: Az a gond, hogy hiába húzódik össze a Főd egyik féltekén, a másikon meg tágul! Nem spórolsz meg semmit!

Te foglalkozz a focival, mert a fizikához nem értesz! :)
@TrueY:
"Mit fognak küldeni érte?"
Van ahonnan nincs visszaut. Ez benne az izgi!

"Az egerek nevében kikérem magamnak!"
Az eger egy kis buta opportunista. Raadasul nagyon budos a vizelete. Nem cuki!

"Vagy fénymásológépekből... "
Az nagyon lassan fog kikecmeregni egy ilyen labirintusbol!!!! :o)))

"Ez nagyon jó volt, köszi!"
Ugye milyen rafkos kis dog? :o)))) Egy eger mikor engedne meg ilyet maganak?

"Van pár ezer km. különbség."
Nem baj, en mar ebben a "csonakban" is osszeszarnam magam felelmemben!!!

@NYJetsTD:
"kifejezettem csíptem a sci-fi regényeket"
En sajnos nem vagyok egy sci-fi rajongo. Idegesitenek. De Verne es Merle vizionalasait szerettem!

"olvastátok Edwin A. Abbott-tól a Síkföldet?
En nem. En tinikent a Bun es bunhodesen ragtam le a kormeimet!!! De tenyleg. :o)

"Majd télen mennek. Olyankor a dolgok összehúzodnak, így rövidebb utat kell megtenniük."
:o))))))

"hiába húzódik össze a Főd egyik féltekén, a másikon meg tágul!"
Tenyleg, mert ott meg nyar van!!! Ez nagyon jo! :o))))
@TrueY: @Attilajukkaja: Majd lassan mennek, hogy addigra ott is újra tél legyen... : )))
Olyan vagyok mint egy poilitikus, faszságokat beszélek, de jól kígyózom... : P
@NYJetsTD:
"Majd lassan mennek, hogy addigra ott is újra tél legyen."
Nem joooooo! Mert addigra mar a masik felteke melegszik fel ujra. Vagyis a Fold kozeppontja ide-oda csuszkal, de az odaig tarto ut nem rovidul le. :o))))

"Olyan vagyok mint egy poilitikus, faszságokat beszélek, de jól kígyózom."
A lenyeg, hogy hany emberrel tudod elhitetni azt, amit mondasz! En siman beveszem a dolgot, mert ugye eleve felnezek rad,...de van egy 1/3, akinel tobbet kell majd pedaloznod! ;o)
@Attilajukkaja: "Van ahonnan nincs visszaut. Ez benne az izgi!"
Öngyilok rulez? :)

"Az eger egy kis buta opportunista. Raadasul nagyon budos a vizelete. Nem cuki!"
Bakker! Én is pont ilyen vagyok! Most akkor mi van?

"Egy eger mikor engedne meg ilyet maganak?"
Attól függ, hogy mekkora a macska! :)

"Nem baj, en mar ebben a "csonakban" is osszeszarnam magam felelmemben!!!"
Én csak akkor, amikor az első repedések elkezdenek kialakulni az üveggömbön. :) De azt hiszem onnan már nem sok időm lenne!

"En sajnos nem vagyok egy sci-fi rajongo."
Az Asimov Alapítványa, Lem Legyőzhetetlenje vagy Zsoldos Péter regényei azért elég jók. No meg a Szárnyas fejvadász, mint kultfilm!

"Tenyleg, mert ott meg nyar van!"
Kicsit belassultál, nem! Tartsd a tempót, mert lemaradsz! :)

@NYJetsTD: "Majd lassan mennek, hogy addigra ott is újra tél legyen."
Akkor miért nem mennek gyalog? ;)

"Olyan vagyok mint egy poilitikus,"
NYJetsTD for prezident! :) Csak hogyan kell majd kórusban üvölteni, hogy "nyújorkdzsetstédé monnyonle!"?
@TrueY:
"Öngyilok rulez?"
Ha nincs szerencseje az embernek, akkor igen!

"Én is pont ilyen vagyok! Most akkor mi van?"
Ne vizelj oda mindenhova! :o)))

"Attól függ, hogy mekkora a macska!"
A macska mindig nagyobb. Itt az ontudatos fellepes az, ami szamit. De ebben a temaban nem en vagyok itt a legfobb szakerto! Khmmm.

"csak akkor, amikor az első repedések elkezdenek kialakulni az üveggömbön"
En meg idegessegemben az uveggomb falan dobolnek egyfolytaban!
www.youtube.com/watch?v=Pt-lhJwrfU4

"No meg a Szárnyas fejvadász, mint kultfilm!"
Sajnalom. :o[

"Kicsit belassultál, nem! Tartsd a tempót, mert lemaradsz!"
Keptelenseg veletek tartani a tempot!!!!! Feladom! :o))))
@Attilajukkaja: "Ne vizelj oda mindenhova!"
Mi vagyok én? Egy kőbezárt lélek? ;)
www.youtube.com/watch?v=EMf9vkgM2mQ

"A macska mindig nagyobb."
És mi van a kisebb macskákkal? ;)

"Itt az ontudatos fellepes az, ami szamit."
Ez nálam sincs meg. Én öntudattalanul lépek fel! :)

"Sajnalom."
Mit? Nem láttad, vagy nem tetszett?

"Feladom!"
www.youtube.com/watch?v=iM41PsJno1A
@TrueY:
"Egy kőbezárt lélek? ;)"
:o))) Szerintem ez volt Markos-Nadas legnagyobb dobasa. Nem gondolod? Meg ma is rongyosra rohogom magam ezen a felvetelen!

"És mi van a kisebb macskákkal? ;)"
Ne eroltesd! Olyan nincs. A patkany nem vetheto ossze az egerrel. Nekem volt mindketto. Tudom, mirol beszelek. Egy idoben a Rat and Mouse Club of America aktiv tagja is voltam. Mondom, hogy nem hadovazok. :o)))

"Én öntudattalanul lépek fel!"
Fordulj hasznos tanacsokert egy masik kommentelonkhoz, ...ne hozzank! Mi is ontudatlanul irjuk azt, amit. Sajnaljuk is magunkat!

"Mit?"
Hogy nem vagyok sci-fi rajongo. Se Rejto Jenoe, se a francia filmeke, se az indianos konyveke,...meg mittomen meg mie nem. Tenyleg sajnalom, mert az ilyen temaban abszolut nem vagyok partner. De lehet, hogy ez igy van a leheto legjobban? :o))
Viszont nagy LGT rajongo vagyok!!! :o)
@TrueY: "NYJetsTD for prezident! :) Csak hogyan kell majd kórusban üvölteni, hogy "nyújorkdzsetstédé monnyonle!"?"

Sose fogják... féláron lesz a sör, a cigi, a nyugdíjakat megemelem 10%-al, demagóg baromságokat öklendezek reggeltől estig, szídom az ellenzéket, szídom a külföldet, szeretem a focit, másolok pár diplomát, kaya ibrahim lesz a tanácsadóm, nokiás dobozban veszem fel a fizetésem, rettegnek majd tőlem a csontvázak.... meg van már a recept. Azután mielőtt nagyon rám égne a dolog, menedéket kérek pár milliárdért a Seychelles-szigeteken...
Úgyhogy ezennel megalakítom a pÁRTATLAN Pártot! De a diktátor csak én lehetek...
@Attilajukkaja: "Szerintem ez volt Markos-Nadas legnagyobb dobasa."
Az egyik legjobb ez volt. Hallottam tőlük egy Hacsek és Sajót is. Az is zseniális volt. De nekem a Kristóf Bálint balladája is nagyon tetszik. www.youtube.com/watch?v=aHXgDoCW55A

"Rat and Mouse Club of America"
Ilyen is van? Összecsúnyázom magam! :)

A feleségem sem szerettem a sci-fi filmeket, de 10+ év alatt sokat javult a helyzet. :)

"Viszont nagy LGT rajongo vagyok!"
Én is. Bár én inkább Omegás gyerek vagyok. :)
@NYJetsTD: "Úgyhogy ezennel megalakítom a pÁRTATLAN Pártot! De a diktátor csak én lehetek."

Lehetek a barátod??? ;)
@TrueY: Kegyelmességem határtalan, persze hogy lehetsz... de majd egyszer kérek tőled valamit...most pedig csókold meg a kezemen a gyűrűt és menj fiam, szedd be a védelmi kommenteket...
Enyém a 300. komment!!! : P : ))))
@TrueY:
"nekem a Kristóf Bálint balladája is nagyon tetszik"
Az is jo, de a hugyos Jozsi bacsit az sem ubereli nalam! :o)))

"Összecsúnyázom magam!"
Ajaj! Meg sajat havi lapjuk is volt. Sokaig elofizetett ra nekem a parom. Ezt kaptam szulinapi ajandekkent! :o)

"10+ év alatt sokat javult a helyzet."
Nalunk nem. Annyi mas jo dolog van ezen a vilagon, amit szeretek, hogy a parom, aki imadja ezt a mufajt, nem eroltette a dolgot. Masokkal nezte a Star Wars-t vagy a Harry Pottert, nem velem.

"én inkább Omegás gyerek vagyok."
Oh, az a regi Omega, Presserrel, Zorannal. Az igen!!! :o)
Gyongyhaju lany a Tizezer lepes c. albumukrol:
én inkább Omegás gyerek vagyok.

"Lehetek a barátod???"
De csak a No. 2!!! :o)))) Az elso hely mar foglalt!!!

@NYJetsTD:
"Enyém a 300. komment!!!"
Jesszum pepi! Ennyit osszefecsegtel?? ;o)

"De a diktátor csak én lehetek"
Akarod, hogy megszavazzunk? Modern idokben ez igy elegans! Persze nem kotelezo, csak ha akarod, Uram! A kampanykoltsegeket csak add nyugodtan nekem, majd en atutalom az afrikai kisnyugdijasokat mento alapitvanynak. :o)))
@Attilajukkaja: Jól van kislány, tied az első hely, persze ezért meg kell még dolgoznod... : )))

Te leszel a pénztáros és a kielégítő parancsnokság vezetője, TrueY-é a logisztika és a szavazat manipulálás.

Dopeman lesz a himnuszunk szerzője (na bazzeg), énekli Uhrin Benedek....
@NYJetsTD:
"ezért meg kell még dolgoznod... "
Rendben! Csak ne a munkaba valo visszavezetesrol szoljon a dolog! Minden mast vallalok! ;o)

"a pénztáros és a kielégítő parancsnokság vezetője"
A gyorsreagalasu keszenletie? A honvedelemmel, vagyis a katonakkal is nekem kell majd foglalkoznom? Rendben. Menni fog!

"TrueY-é a logisztika és a szavazat manipulálás"
Mi az, hogy "szavazat manipulálás" ?????

"Dopeman lesz a himnuszunk szerzője (na bazzeg), énekli Uhrin Benedek"
:o))) Es ha Benedek ba' kidolne, a Korda Gyuri-Klarika paros. :o)
@Attilajukkaja: "Mi az, hogy "szavazat manipulálás" ?????"
Nem bízok semmit a véletlenre. Megelégszem a 99,9%-os választási sikerrel...

Találtam egy zseniális gif-et, legalább két perces, de szuper:

anyulontul.blog.hu/2012/03/14/ferfiak_636
@TrueY:
Elneztem a dolgot, igy akartam irni:

Gyongyhaju lany a Tizezer lepes c. albumukrol:
www.youtube.com/watch?v=CGt-rTDkMcM
@Attilajukkaja:
"Megelégszem a 99,9%-os választási sikerrel..."
Ahhoz nem manipulalni kellene, hanem egyszeruen csak loni,....ahogy a gif-ben is. :o)
Amugy tenyleg nagyon aranyos! :o))))))
@NYJetsTD:
Asszem, kisse szetszort vagyok ma, mert rohangalok ide-oda. Az elobbi kommentet nem magamnak szantam! :o/
@NYJetsTD: "szedd be a védelmi kommenteket... "
Ha csicskáztatás kezdődik, akkor inkább én leszek a belső ellenzék! :)

"Enyém a 300. komment!!!"
Gratulálok! ;)
(Az milyen egy trágya film volt. Mármint a 300.)

@Attilajukkaja:
"Meg sajat havi lapjuk is volt."
Én ezt csak a L'art pour l'art együttesről és a Kft-ről tudtam. :) Mondjuk nem havi, de viszonylag rendszeres.

"Oh, az a regi Omega"
Ha már... Nekem ezek a kedvenceim:
Omega: www.youtube.com/watch?v=t4jlBWHk4UA
LGT: www.youtube.com/watch?v=bVCoeOUZu2k
Mennyire jó, progresszív rock számok! :) A szólókat érdemes figyuzni!

"Az elso hely mar foglalt!"
Átadom, én kiszállok! Azt hittem, hogy simán dől a lé, de itt dolgozni kell! ;)

"Es ha Benedek ba' kidolne, a Korda Gyuri-Klarika paros."
Azért nem egy kategória! ;)
@NYJetsTD: "Találtam egy zseniális gif-et"
Jó a gif, de én inkább másik pártot alapítok! Fehér Babákat a Budik Falára! Miért feketék azok a babák! Micsoda diszkrimináció! ;)

@Attilajukkaja: A Gyongyhaju lany nekem is nagy kedvencem, de a Nem tudom a neved a best!
@NYJetsTD: @TrueY:
Nem tudom melyikotok volt az, de felszolitom a tettest, hogy azonnal hivja vissza a harci hangyait, amit ket napja kuldott ram! Nem akarok fenyegetozni, de ha nem teszi meg, annak komoly kovetkezmenyei lesznek!!! Akkor aztan tenyleg lebontom a magam kore huzott falakat es onmagamat adom! Ezt itt ugye senki nem akarja??? :o!
www.thehorrordome.com/images/products/display/GiantRatLG.jpg
@Attilajukkaja: Harci hangyái NYJetsTD-nek vannak! Én pókban utazom! :)

@NYJetsTD: "Fehér Babákat a Budik Falára!"
Ja, Cseh Tamás Fehér Babák takarodóját megteszem párt CD-nek! :)
@TrueY:
"Mondjuk nem havi, de viszonylag rendszeres."
Nekem is van havi es viszonylag rendszeres, de en ezt nem szoktam nyilvanossaagra hozni! (Bocsi, bocsi,...de ezt nem tudtam kihagyni. ;o) )

"Nekem ezek a kedvenceim"
Mindjart meghallgatom!

"Átadom, én kiszállok!"
Nem maaaaa! Csak add at szepen az elso helyet, de ne szallj ki. Ugy francot sem er az egesz,

"Azt hittem, hogy simán dől a lé, de itt dolgozni kell! ;)"
Ja, ja. En is ezert irtam, hogy csak a munka vilagaba ne akarjanak visszavezetni, kiulonben mindent vallalok! ;o)
De szerintem ez a "munka" nem lesz olyan veszes!

"Azért nem egy kategória! "
Valoban nem! Kordaek tudnak enekelni. Nem is rosszul. De en mindket tarsasagot imadom! ;o)

"a Nem tudom a neved a best"
Nekem nincs best. Mindegyik zsenialis!!! Ha en szel lehetnek, Regi csibeszek, Petroleum lampa, Tizezer lepes, stb. Hat igen. /Sohaj/ Regen minden mas, minden jobb volt, Vanya Vanyandtovics!! :o)
@TrueY:
"Én pókban utazom!"
Multkor meg sajat hangyakkal fenyegetoztel! A pokoktol kulonben sem felek. Foleg a vizipokoktol nem! :o)
Otthon kaszas pokokbol van nehany. Nem szoktam bantani oket, csak a hasznalaton kivuli haloikat takaritom ossze.

"Cseh Tamás Fehér Babák takarodóját megteszem párt CD-nek!"
Istenem, az is mekkora egy klasszikus: "csak tiz ev mulva ne ez a dal legyen..."
www.youtube.com/watch?v=scfwaVqTEnI
@Attilajukkaja: "de ezt nem tudtam kihagyni"
Akkor szólj Laár Andrásnak! :)

"Ugy francot sem er az egesz,"
Én saját pártot akarok, amiben én vagyok a tótumfaktum! :)

"Kordaek tudnak enekelni"
Egy céges bulin nyomták és nagyon jó arcok voltak. Még én is élveztem. Pedig a Mamamaria nem az én világom. :)

"Vanya Vanyandtovics!"
Vanyadt Vanyatovics Vinyov... ;) Szólj a Doktor Doktorovics Doktorovnak... :)

"Otthon kaszas pokokbol van nehany."
Olyan nekünk is van. Olyan 10 cm-es darabok. Meg pár sportpók. Ők nem tudom, hogy milyen fajtájúak, de esténként szokta a szőnyegen átsétálni.

"Istenem, az is mekkora egy klasszikus:"
Nekem a Mélyrepülés és a Nyugati Pályaudvar a kedvenc CD-m. Erről a lemezről a Fegyverszünet.
www.youtube.com/watch?v=gD814oJcSAw
Egyébként
qltura.blog.hu/2009/08/19/zene_cseh_tamas_osszes
@TrueY:
"Akkor szólj Laár Andrásnak!"
Azert sem! Ehelyett meg egyszer elnezest kerek! :o)))

"Én saját pártot akarok, amiben én vagyok a tótumfaktum!"
Meg meg sem alakult az a szerencsetlen part, mar is szethuztok? Akkor kenytelen leszek en is huzni. Szet. Vagyis el.
Amugy szerintem nem olyan nyero pozicio a totumfaktume. A masodik embere sokkal jobb lehet!!! Mit gondolsz?

"a Mamamaria nem az én világom. "
Neeeeem? ???
De tenyleg tudnak enekelni. Es ha meg szimpik is, az egy bonusz pont!

"Vanyadt Vanyatovics"
Igen, rosszul irtam, nem Vanya, hanem Vanyadt. Kozben megneztem. ;o)
"Mar a szelek sem a regiek!" Oriasi volt! :o)))))

Sportpok??? :o)))
Mi nem engedjuk a pokjainkat a szonyegen flangalni. A mieink csak ritkan tevednek el,...de akkor nagyon. Hal' Istennek nem csiposek, ...de mi azert csipjuk oket.

Nekem Cseh Tamastol sincs kedvencem. Harmat talalhatsz, miert nem. :o/
@Attilajukkaja: "Meg meg sem alakult az a szerencsetlen part, mar is szethuztok?"
Igaz magyar emberek vagyunk, vagy nem? :)

"Mit gondolsz?"
Én szeretnék a transzparenseken mosolyogni! :) A második embert minden jobb pártban kivégzik! :)

"Mar a szelek sem a regiek!"
Alacsonyan szállnak a narodnyikok, eső lesz! :)
No és a 3 nővér paródia?
www.youtube.com/watch?v=9UyCyZno8Lk

"Mi nem engedjuk a pokjainkat a szonyegen flangalni."
Nálunk demokrácia van. A pókoknak is. :)

"Harmat talalhatsz, miert nem."
No és miért nem?
@TrueY:
"Igaz magyar emberek vagyunk, vagy nem? :)"
Igaz.
Magyar emberek vagyunk.
Vagy nem. (?)

"A második embert minden jobb pártban kivégzik! :)"
Akkor mi legyunk balosok!!! Vagy kozepso utasok. A kozepso utas a Halal!
Nem. Ez megsem jo szlogen. :o/

"No és a 3 nővér paródia?
http://www.youtube.com/watch?v=9UyCyZno8Lk"
Imadtam benne mindharmukat,...de foleg a Markust!! :o))

"Nálunk demokrácia van. A pókoknak is. :)"
Nalunk is demokracia van, de csak akire rabolintok!

"No és miért nem?"
Miert nincs Cseh Tamas kedvencem? Mert mindegyik az!!!! Nem tudnek valasztani. Keptelenseg!!!! Nagyon kedveltem a munkassagat. Emberileg nem tartottam akkorara, mert nagyon zuros volt, de amikor kiallt egy gitarral a szinpadra, akkor teljesen el tudott varazsolni. Nem egyszer es nem ketszer. :o)
@Attilajukkaja: "Akkor mi legyunk balosok"
Le legyen már csak ezért a két kezem bal és másik bal! :)

"Imadtam benne mindharmukat,."
Hihetetlen, hogy az első vastapsukat akkor kapják, amikor megfordulnak. :) Ki rendezhette és ki írhatta a jelenetet?

"Nagyon kedveltem a munkassagat."
No de azért csak van, ami jobban tetszik és ami kevésbé...
@TrueY:
"Le legyen már csak ezért a két kezem bal és másik bal! :)"
Eloszor is, ket kez jobb, mint harom! (Orwell utan szabadon.)
Masodszorra, ha minden jobb part kivegzi a masodik emberet, akkor en inkabb leszek balllllos! Vagy harmadik ember....Meg gondolkozom a probleman.
Viszont amit a multkor a Foditogepre irtal marc. 15.-evel kapcsolatban, az nagyon tetszett! Nagyon ott volt, illetve nagyon igy erzek jomagam is. A stilusod is kifogastalan volt. Buszke voltam arra, hogy a "baratod lehetek". :o)
Es NYJetsTD "baratja", akinek a hozzaszolasaival szinten nagyon egyet tudok erteni. O kisse karcosabban szokott fogalmazni (akarcsak jomagam), de abszolut egyet tudok erteni az alapnezeteivel.
Egyszoval ne legyunk se jobbosak, se balllosak, csak tartsuk szemunk elott, hogy gyermekeinknek milyen Magyarorszagot akarunk hatrahagyni.
Teljen minden napunk ebben a gondolatkorben! :o)

"Hihetetlen, hogy az első vastapsukat akkor kapják, amikor megfordulnak."
Te is eszrevetted? :o)
Akkoriban ez meg szokvanyos volt. Szinhazban is. Csak belepett egy Major Tamas vagy egy Gobbi Hilda, es mar tapsolt a kozonseg.

"Ki rendezhette és ki írhatta a jelenetet?"
Nem tudom. Es meg ezer ilyen szamrol sem tudom. Miert erdekel, hogy ki irta?

"No de azért csak van, ami jobban tetszik és ami kevésbé."
Annak idejen volt. De ahogy multak az evek, egyre inkabb megertettem azokat a dalokat is, amelyeket az elejen nem. Ezek utan is maradtak kimagasloan szivenuto dalok, de mar nem rangsorolnam oket. Mert rajottem, hogy azon is mulik, egy dal milyen lelkiallapotban talal ram (akarcsak a konyvek). Neha egyik, maskor masik dalat talalom telitalalatnak. Nehany dal megertesehez viszont egyszeruen csak be kellet, hogy nojjon a fejem lagya.
Ettol, persze, meg most is vannak kedvenceim tole! :o)
@NYJetsTD:

"Úgyhogy ezennel megalakítom a pÁRTATLAN Pártot! De a diktátor csak én lehetek... "

Nem képzelsz Te sokat magadról kicsikét?
@Attilajukkaja:

"Miert nincs Cseh Tamas kedvencem? Mert mindegyik az!!!! Nem tudnek valasztani. "

Ez az enyém és most már az apámé is:
www.youtube.com/watch?v=negb509DEoE
@knausz:
Oh, ez gyonyoru.
Es egyszer az apame is lesz. :o/
Olyan nehez megbekelni az elmulassal!
@knausz: Leveletmegkaptuk.stop.arendszeraruloitkivégezzuk.stop.dolgosnepunkgyoznifog.jamaicaajamaicaiaké.stop.afeketeautoelindultonert.stop.
@Attilajukkaja: "Eloszor is, ket kez jobb, mint harom!"
Négy láb jó, két láb rossz! :) A három nekem nem jött ki! :)

"Masodszorra, ha minden jobb part kivegzi a masodik emberet, akkor en inkabb leszek balllllos!"
Úgy látom, hogy még egy szó, amit lenyúltak. Nem jobbos, hanem jobb. A jó középfoka. Vagy középfóka! :) (na ezt hogy szóviccelted volna ékezet nélkül? :) )

"Vagy harmadik ember....Meg gondolkozom a probleman."
Tiszta LMP. Lehet harmadik ember. :)

"Viszont amit a multkor a Foditogepre irtal marc. 15.-evel kapcsolatban, az nagyon tetszett!"
Huh! Tudod, hogy fogalmam sincs, hogy hová írogatok... A legutóbbi hosszú válaszomra gondolsz, amit a kedves (magukat) jobboldalinak mondó acsarkodóknak írtam?

"Nagyon ott volt, illetve nagyon igy erzek jomagam is. A stilusod is kifogastalan volt."
Jómagam is meglepődök, hogy néha még azok is megköszönik a stílusom, akik előtte jó beszóltak. Igyekszem odafigyelni, hogy mit és hogyan írok. Főleg, hogy ne sértsen közvetlenül másokat. Egy kis szarkazmus, cinizmus persze belefér. :)

"Buszke voltam arra, hogy a "baratod lehetek". :o)"
Az ilyenekkel nem tudok mit kezdeni. De ezt már megbeszéltük. :) És csak a szokásos linkekre tudok hivatkozni! :)

"Es NYJetsTD "baratja", akinek a hozzaszolasaival szinten nagyon egyet tudok erteni. O kisse karcosabban szokott fogalmazni (akarcsak jomagam), de abszolut egyet tudok erteni az alapnezeteivel."
Igen, azt hiszem, hogy van pár ember, aki nem párszimpátia, hanem erkölcsi, morális értékek mentén írogat. Azt hiszem, hogy Ti is ilyenek vagytok és jómagam is szeretnék ilyennek tűnni.

"Egyszoval ne legyunk se jobbosak, se balllosak,"
Szerintem pedig legyünk jobbosak, vagy balosak, de ne ez legyen a fő ismérv, hanem, hogy ...

"csak tartsuk szemunk elott, hogy gyermekeinknek milyen Magyarorszagot akarunk hatrahagyni."
Szerintem ez a lényeg. Jómagam sem tudtam volna szebben... ;)

"Te is eszrevetted? :o)"
Naná!

"Akkoriban ez meg szokvanyos volt. Szinhazban is. Csak belepett egy Major Tamas vagy egy Gobbi Hilda, es mar tapsolt a kozonseg."
Pár éve a Vígben néztünk egy feledhető darabot. De nagyon megható volt, hogy amikor Bárdi György belépett a színpadra, akkor hatalmas tapsot kapott. Pedig csak megjelent és nem is volt főszerep. Vagy egyszer az Erkelben Melis György. Szintén csak kis szerepben. Nagy pillanatok ezek!

"Nem tudom. Es meg ezer ilyen szamrol sem tudom. Miert erdekel, hogy ki irta?"
Mert jó. :)

"Ettol, persze, meg most is vannak kedvenceim tole! :o)"
Mi pl. erre esküdtünk:
www.youtube.com/watch?v=PMmdvPIw7L0

Másik nagy kedvencem:
www.youtube.com/watch?v=Y1XYME24O3Y
@knausz: "Nem képzelsz Te sokat magadról kicsikét? "
Szerintem is sokat képzel magáról! Örülök, hogy Te is kiszúrtad! Én már ki is szakadtam a pártjából és sajátot alapítottam! ;)

"Ez az enyém és most már az apámé is:"
Vicces, mert mi erre esküdtünk. :)

@Attilajukkaja: "Olyan nehez megbekelni az elmulassal!"
De hát ez nem is az elmúlásról szól... Szerintem.

@NYJetsTD: Kegyetlen vagy! De én sem vagyok ám puhából! :)
@Attilajukkaja:

"Olyan nehez megbekelni az elmulassal!"

Vannak szép halálok. Ezt mondtam a minap.

Amikor a nagymamám haldoklott, akkor körülötte voltunk és csendesen szólt a mise, világított a kisház-mécses, égett a gyertya. Jött a rokonság és elköszönt. A nagypapám ugyanígy halt meg. Békésen, családi körben. Méltósággal.

Ezt fel lehet dolgozni, mert nincsenek kérdések. Az ember születik és meghal a természet rendje szerint. József Attila halála olyan, amivel nem lehet megbékélni. Talán sohasem.
@TrueY:

"Mi pl. erre esküdtünk:"

Érdekes, hogy ugyanaz a dal mennyire mást idéz!

Van, akiben a hallgatás csöndje az egyetértés, másokban amikor a lélek kommunikál.
@NYJetsTD:

Üzenetet.vettem.stop.felmentősereg.elindult.stop.vezetőt.választottunk.stop.az.idő.most.nem.alkalmas.a.háborúra.stop, de.kezünkben.a.mindentudás.stop.
@knausz: Békésen, családi körben."
Ehhez csak annyit tannék hozzá, hogy jómagam is így szeretnék meghalni.Majd ha eljön az időm.

"Az ember születik és meghal a természet rendje szerint."
A kislányom szokott a halálról kérdezni. Azt szoktam neki mondani, hogy fontos a halál, mert ha nem lenne, akkor nem lennének olyan aranyos kislányok sem, mint ő.
@knausz: @NYJetsTD:
Interkontinentális ballisztikus rendszereket elhárító interkontinentális ballisztikus rakétarendszerek aktiválva! Reszkessetek! :)

Egyébként meg @Attilajukkaja: -nak:
www.youtube.com/watch?v=iKolAQ3NHGg
;)
@Attilajukkaja: Bocs,
www.youtube.com/watch?v=iKolAQ3NHGg
Taavirati stiilus 5:40-toeoel. :)
@TrueY:

"Békésen, családi körben."

Nekem nehéz örökséget hagyott az apám. Pont olyan, mint én. Ugyanaz a kortalan arc, ugyanaz a megnemértett ember, aki folyton könyveket olvas és másmilyen, mint a többi. Érdekes ez! Reál tárgyakból volt erős, én humánból, mégis mi ketten egyformák vagyunk.

Csak annyit mondtam a gyerekeknek, amikor meghalok, hamvassznak el és szórjanak szét valahol, ha lehet, a tengerbe, mert aki szabad, azt holtában se nyomassza a föld.
@knausz: Nekem a családomban mindenki mérnök. Ez egyszerűsíti a felállást. :)

Ez a szóratás nekem is szimpatikus, de nekem inkább helytakarékossági okokból. Nem költök hozzá más ideológiát. ;)
@TrueY:

"Nekem a családomban mindenki mérnök."

Egy szót se többet erről!:):):)
@NYJetsTD:

Alábbi felvetéseidet, engedelmeddel, áthoztam a Török blogból, mert nem kaptál rá választ és mert engem is foglalkoztat.

"Ha arra gondolsz, hogy lehetőség szerint minden blogban meg kell mutatnod hozzáértésedet, sokszínűségedet, karrier vágyadat, akkor tényleg idegen tőlünk."

Tanulnom kell. Elsősorban ez a feladatom. Nem okosabbnak lenni, hanem keresni az okosabbak társaságát és utánajárni, még hozzágondolni, színesíteni, tágítani a látókörömet.

"Remegsz a vágytól, hogy végre valaki felfedezzen, felkaroljon."

Folyamatosan kapok ajánlatokat. Elsősorban újságírói megkeresések vannak. Felfedezett már médiaszakember (országosan ismert rádiós, tévés) és lapkiadó is. Mindig elutasító választ adtam. Még nem érzem, hogy hol a helyem. Újságíró már voltam. Sokkal komplexebb dologra is képes lehetnék, de nem tudom, mi van bennem még.

A való életben hatok az emberekre. Egy-egy nagy rendezvényen is, amikor felszólalok. Érdekli az embereket, amit mondani akarok. Volt, hogy előretolt a tömeg (Bayer Zsolt egy előadásán, az én véleményem érdekelte az embereket.)

"Csak közben nem veszed észre, hogy rossz oldalát tartod a mágnesnek feléjük."

Ezt a mondatodat nem értem. De örömmel venném, ha segítenél nekem. Bármivel tudsz, ami pozitív irányban hat rám. Köszönöm.:)
@knausz: "Egy szót se többet erről!:):):) "
Nem bűn az! De megvan a bűnhődés! :)

"Elsősorban ez a feladatom. Nem okosabbnak lenni, hanem keresni az okosabbak társaságát és utánajárni, még hozzágondolni, színesíteni, tágítani a látókörömet."

Valahol hallottam: Minden erőnkkel támogassuk, akik keresik az igazságot! Én meneküljünk azoktól, akik megtalálták! Sajnos manapság nagyon sok ember megtalálta az igazságot, aminek a nevében szabadságharcot. :(

Az nyilvánvaló, hogy Te valami mást képviselsz, amit mi hárman. Persze fogalmazhatnám fordítva is. :) Ez - szerintem - nem baj, csak néha tényleg furcsa olvasni. :)
@TrueY:

"Nem bűn az! De megvan a bűnhődés! :)"

A minimum. A toleranciám sem végtelen.:)

"Sajnos manapság nagyon sok ember megtalálta az igazságot, aminek a nevében szabadságharcot. :("

Én keresem. Nagy útkereső vagyok.:) Tudod.

"Az nyilvánvaló, hogy Te valami mást képviselsz, amit mi hárman. Persze fogalmazhatnám fordítva is. :) Ez - szerintem - nem baj, csak néha tényleg furcsa olvasni. :)"

Mert szerinted én már képviselek is?

www.youtube.com/watch?v=D_gUyiqZb_c&feature=related
@knausz: "A toleranciám sem végtelen"
Igen, ezt látom! :)

"Mert szerinted én már képviselek is?"
Mint mindannyian. Van aki többé és van aki kevésbé. De képet azt visel. Talán a vasálarcos férfi kivétel. :)
@TrueY:
"Négy láb jó, két láb rossz! :) A három nekem nem jött ki! :)"
Ezt irtad: "Le legyen már csak ezért a két kezem bal és másik bal!" Ket kez + a masik = 3 kez. :o))) Egyertelmu!

"Úgy látom, hogy még egy szó, amit lenyúltak. Nem jobbos, hanem jobb."
Ugye? :o/

"A jó középfoka. Vagy középfóka! :) (na ezt hogy szóviccelted volna ékezet nélkül? :) )"
Ahogy szoktam: kozepfoka vagy kozepfo'ka? :o)

"Tiszta LMP. Lehet harmadik ember. :)"
Jol latod, eppen valami teljesen masban latnam a kiutat,...ha latnam.

"Huh! Tudod, hogy fogalmam sincs, hogy hová írogatok... "
Ezzel nem buszkelkednek ennyit. Egyszer-ketszer jo poen, de hosszutavon mar nem vicces.

"A legutóbbi hosszú válaszomra gondolsz, amit a kedves (magukat) jobboldalinak mondó acsarkodóknak írtam?"
Igen. Jol tudod, hogy arra. Es meg annak a kreten Neil Armstrongnak (aki folyamatosan valtoztatja a nick irasat, miutan kitiltottak innen vagy onnan) is valaszoltal, akit en mar evek ota csak levegonek nezek. Neki is ugyesen valaszoltal. Buszke voltam rad!

"Jómagam is meglepődök, hogy néha még azok is megköszönik a stílusom, akik előtte jó beszóltak. Igyekszem odafigyelni, hogy mit és hogyan írok."
Ez nagyon tiszteletre melto. En is igyekszem igy irni. Regebben meg elszakadt a cerna, de ma mar, ha el is szakad, igyekszem kerulni a felesleg konfrontaciokat. Mas eszkozokhoz probalok folyamodni.
Regebben en is rendszeres latogatoja voltam a politikai blogoknak. Most is az vagyok, de mara mar benott a fejem lagya es csak olvasom oket. Igy latom meg neha, miket irtok be. Azert nem kommentelek, mert nalam sokkal ertelmesebb emberek sokkal jobban megirjak azt, amit gondolok. Manapsag ritka, hogy egy ilyen blogra irjak be.

"Az ilyenekkel nem tudok mit kezdeni. De ezt már megbeszéltük. :) És csak a szokásos linkekre tudok hivatkozni!"
Igen a linkre mostantol hatarozottan emlekszem! :o)
De ha nem tudsz mit kezdeni egy oromteli dicserettel, akkor adok egy tippet: egyszeruen mondd azt, hogy orulok, hogy orulsz.
Ha a megjegyzesemet hizelgesnek vetted, az ram nezve kicsit serto lenne. Egyszeruen oszinte voltam. Arra gondoltam, hogy amikor eloszor beirtam neked a Love Story-s posztodra (amit eszre sem vettel, mert annyi kommentelod volt!!!), akkor meg fogalmam sem volt arrol, ki es mifele vagy. Ugyanez igaz NYJetsTD-re is. Aztan a hosszu hetek folyaman kiderult, hogy valahol konvergal a vilagnezetunk is. Nem egyforma (nem is lehet!!!), de az ertekrendunk valahol nagyon hasonlo. Ennek orultem. Amikor azt irom, hogy orulok, hogy a "baratotok" lehetek, akkor magam is dicserem, nem csak titeket.
Szerintem ezzel mar te is tudsz, mit kezdeni!

"Igen, azt hiszem, hogy van pár ember, aki nem párszimpátia, hanem erkölcsi, morális értékek mentén írogat. Azt hiszem, hogy Ti is ilyenek vagytok és jómagam is szeretnék ilyennek tűnni."
Ez jol esett. En is igy erzek.

"Szerintem ez a lényeg. Jómagam sem tudtam volna szebben... ;)"
Koszonom. Ennel kedvesebbet meg sohasem irtal nekem! :o)

"Vagy egyszer az Erkelben Melis György. Szintén csak kis szerepben. Nagy pillanatok ezek!"
Ja. Kar, hogy leszoktam a szinhazrol.

"Ettol, persze, meg most is vannak kedvenceim tole!"
Koszonom a dalokat. A te kedvenceid az en kedvenceim is,....de nincs egy olyan szama, amit kedvencnek tudnek kihozni.
Nem menne!
@Attilajukkaja: "Ezt irtad: "Le legyen már csak ezért a két kezem bal és másik bal!" Ket kez + a masik = 3 kez. :o))) Egyertelmu!"
Félre vagyok értve! Nem 2 + 1, hanem bal és jobb helyett lenne bal és másik bal. Azért, hogy ne kelljen jobbnak hívni egyiket sem. :)

"Ahogy szoktam: kozepfoka vagy kozepfo'ka?"
Repülő ékezet! Milyen ravasz! :)

"Ezzel nem buszkelkednek ennyit."
Ez ténymegállapítás. Szerintem Te magadból indulsz ki. Nekem alapvetően mások az indítékaim. De most már Te is beletekinthetsz, hogy működik-e, mert a zászlókra kattintva látható, hogy mennyien néznek egy nap. Tegnal pl. beletenyereltem valamibe, mert 100 fölötti lett ma a látogatószámom. Csak tudnám, hogy miért?

"Igen. Jol tudod, hogy arra."
Tegnap 10-15 kommentet írtam és nem néztem, hogy hová. Tudom, hogy ez bűn, de hát így működök. Veszek Izlandról vulkáni hamut és majd megszórom a fejemet... :)

"Es meg annak a kreten Neil Armstrongnak"
Nem tudható, hogy ki áll a nick mögött. Lehet, hogy egy tök normális ember, csak abban éli ki magát, hogy másokat cikizzen. Te felidegesíted magad, ő pedig jól szórakozik.

"Buszke voltam rad!" - jól esik, de nincs miért... :)

"Regebben meg elszakadt a cerna, de ma mar, ha el is szakad,"
Én ilyenkor inkább várok egy napot és csak akkor válaszolok. :)

"Regebben en is rendszeres latogatoja voltam a politikai blogoknak."
Én úgy választok, hogy az index.hu jobb oldalán melyik az első 3 blog. :) Egyébként sokat tanulok magamról is. Beleolvasok a cikkbe és egy mondatra válaszolok. Bár azt olvastam, hogy érdemes válaszolni, mert a megszólított érdeklődőbb. Megpróbálom ezt is... ;)

"Most is az vagyok, de mara mar benott a fejem lagya es csak olvasom oket."
Én inkább HVG-t olvasok.

"egyszeruen mondd azt, hogy orulok, hogy orulsz."
Ezt szoktam mondani. De ezt már neked is írtam párszor. Újítani kellene. :)

"Ha a megjegyzesemet hizelgesnek vetted, az ram nezve kicsit serto lenne."
Nem hiszem, hogy van okod hízelkedni. De én megszoktam, hogy a jól elvégzett munka a saját maga dicsérete. Én mindig túltanultam magam a vizsgákra. Mert szeretek tanulni. Mondjuk 4 féléves tárgy szigorlatára este 8 és reggel 7 óra között készültem fel. Hibátlan lett. :)

"(amit eszre sem vettel, mert annyi kommentelod volt!!!),"
Na tessék! Hányszor fogom én ezt megkapni még? :) Inkább még növelem a hamu megrendelést.

" akkor magam is dicserem, nem csak titeket."
Szerénység Virág elvtárs, szerénység. Ha valamit szeretek magamban az a szerénység! :)

"Szerintem ezzel mar te is tudsz, mit kezdeni!"
Nem igazán. :) Szerintem inkább beszélgessünk, abban jobb vagyok. :)

"Ez jol esett. En is igy erzek."
Ezen vajh miért nem lepődtem meg! :)

"Ennel kedvesebbet meg sohasem irtal nekem!"
Örülök, hogy örülsz! ;)

"Nem menne!"
Hmmm... Furcsa, mert én mindig tudok rangsorolni... ;)
@NYJetsTD: Tessék! Ennyit tudsz te! Nem kell a kultúra, mi? ;)

Bezzeg direkt neked csináltam egy posztot és arra meg egyet sem kommenteztél semmit! :)
@TrueY:
"Félre vagyok értve! Nem 2 + 1, hanem bal és jobb helyett lenne bal és másik bal. Azért, hogy ne kelljen jobbnak hívni egyiket sem. :)"
He-he!!!! De igy nincs benne poen! ;o)

"Repülő ékezet! Milyen ravasz! :)"
A lenyeg, hogy mukodik. Eddig is rendszeresen hasznaltam, de csak akkor, ha muszaj volt.

"Nekem alapvetően mások az indítékaim."
Igen, ezt mar tobbszor elmondtad. En inkab olvasok, mint irok, te pedig inkabb irsz, es - allitolag - nem nagyon olvasol. De hogy azt sem tudod, hova irsz, az megiscsak furi.

"Tegnal pl. beletenyereltem valamibe, mert 100 fölötti lett ma a látogatószámom. Csak tudnám, hogy miért?"
Hm. Megint, micsoda veletlen egybeeses.

"Nem tudható, hogy ki áll a nick mögött. Lehet, hogy egy tök normális ember, csak abban éli ki magát, hogy másokat cikizzen."
Az biztos, hogy jol szorakozhat, mert hosszu evek ota nyomja ugyaneben a stilusban. Senki es semmi nem zokkentheti ki. De tok normalis akkor sem lehet, ha egyszer ilyen aberralt modon eli ki magat!

""Buszke voltam rad!" - jól esik, de nincs miért... :)"
Na ugye? Nem is volt olyan nehez valami szereny, de elfogado valaszt kicsikarnod magadbol? :o)

"Én ilyenkor inkább várok egy napot és csak akkor válaszolok."
En meg mar nem is valaszolok.

"Bár azt olvastam, hogy érdemes válaszolni, mert a megszólított érdeklődőbb. Megpróbálom ezt is... ;)"
Ez biztosan igy van! En is azert figyeltem fel rad, mert annak idejen valaszoltal nekem.

"Én inkább HVG-t olvasok."
En meg nem csak HVG-t olvasok!

"Nem hiszem, hogy van okod hízelkedni."
Egy kis hizelges sohasem art! Nem tudni, mikor jon jol! :o)))

"De én megszoktam, hogy a jól elvégzett munka a saját maga dicsérete."
Jaj, ez mekkora duma ma'!!!! :o)
En meg megszoktam, hogy mindenkinek jol esik, ha megdicserik, es hogy egy dicseret sokkal nevelobb/pozitivabb hatasu lehet, mint tiz leszuras. Nem mintha itt barkit is nevelni szeretnek, de ez is egy jo kis kozhely, nem?

"Én mindig túltanultam magam a vizsgákra. Mert szeretek tanulni. Mondjuk 4 féléves tárgy szigorlatára este 8 és reggel 7 óra között készültem fel. Hibátlan lett. :)"
En is szeretek tanulni, de vizsgazni nem. De en is jo vizsgazo voltam. Van, aki a stressz hatasara begorcsol es azt sem tudja elmondani, amit valojaban tud. En az a tipus vagyok, akinek az adrenalin olyan rejtett dolgokat is elohoz az agyabol, amirol nem is tudta, hogy ott lapul. Hosszu tavon persze az elso tipus a biztosabb tudas, de vizsgazni en tudtam jobban. Ez alkati kerdes. A masik, hogyha egy hetem volt felkeszulni a vizsgara, abbol hatot elbuliztam, az utolso nap pedig intenziv tanulas, akar hajnalig. Sot, az ejszakak voltak a legproduktivabbak. Nem mondom, hogy nem probaltam ezen valtoztatni, de ha elso nap leultem a konyv ele, rendszeresen elkalandoztak a gondolataim. Ilyenkor keszultek el vegul is a legjobb rajzaim, mert mindenre jobban tudtam koncentralni, mint a tanulasra. :o) A vegen azzal vigasztaltam magam, hogy a vizsgaanyag alapjai valahol mar ugyis le voltak rakodva a szurkeallomany egyik redojeben, a felkeszulessel csak elo kellett oket hozni. A vizsgaidoszak nem tanulasra valo! :o)

"Na tessék! Hányszor fogom én ezt megkapni még? :) Inkább még növelem a hamu megrendelést."
Ne viccelj! Ez egy akkora adu asz a kezemben, amit hulye lennek kiengedni!! :o)))) Ennyi energiat fektetsz be abba, hogy valaki a blogodra tevedjen, es amikor ez megtortenik, eszre sem veszed!! :o))))) Ugy kellett utanad futnom es hatulrol, lihegve megveregetnem a valladat, hogy heee', itt vagyok. Hagyd a fenebe azt a hamut, mert meg az izlandiak sem tudnak annyit exportalni, hogy en ezt hajlando legyek elfelejteni! :o)))

"" akkor magam is dicserem, nem csak titeket."
Szerénység Virág elvtárs, szerénység. Ha valamit szeretek magamban az a szerénység! :)"
Pedig ez olyan koltoien hangzott! Nekem tetszett.

"Szerintem inkább beszélgessünk, abban jobb vagyok. :)'
Miert? Eddig mit csinaltunk?

""Ez jol esett. En is igy erzek."
Ezen vajh miért nem lepődtem meg! :)"
Pedig itt most nem is magamat dicsertem, hanem egyszeruen csak orultem, hogy egyetertunk. Nem is vartam, hogy meglepodj!

"Örülök, hogy örülsz! ;)"
Ugye, hogy nem is volt olyan nehez? De nem akarok kekeckedni. Kitargyaltuk a temat. Ezen tul majd visszafogottabban fogalmazok.

"Hmmm... Furcsa, mert én mindig tudok rangsorolni... ;) "
Rangsorolni asszem en is tudok, de neha csak halmazokban megy. Vagyis van egy szivemnek kedves, meg kedvesebb, legkedvesebb halmaz. Hogy a halmazon belul melyik dal a nyero, az eppen a hangulatomon vagy valami mason mulik. Ezert nincs No. 1.

"direkt neked csináltam egy posztot"
Na tessek! En itt edzesben tartom a nyalo izmaimat, es megis NYJetsTD kap egy posztot? Hat igazsag ez?

@NYJetsTD:
"Ne csak nekem fájjon... : )))"
Szerintem a vege a legaranyosabb!!! :o)
@Attilajukkaja:
"nem nagyon olvasol." - csak futólag.
"De hogy azt sem tudod, hova irsz, az megiscsak furi." - Pedig így van. Rábökök az első három linkre és írom, ami először eszembe jut. Többnyire. :)

"Megint, micsoda veletlen egybeeses."
Azt hiszem, hogy az volt a húzó ügy, hogy egy sci-fi listára betoltam a Pandorum nevű német filmet. Mivel német sci-fivel az Orion űrhajó óta nem találkozhattunk, ezért (gondolom) sokakat érdekelt az ügy. :)

"De tok normalis akkor sem lehet, ha egyszer ilyen aberralt modon eli ki magat!"
Japán gyárigazgatók, meg tinilányok használt bugyijait gyűjtik. Az jobb. :) Akkor inkább kommentezzen. ;)

"Nem is volt olyan nehez"
De. :)

"Ez biztosan igy van! En is azert figyeltem fel rad, mert annak idejen valaszoltal nekem."
És ezt csak most mondod! Bakter! Akkor stratégiát váltok! :)

"En meg nem csak HVG-t olvasok!"
Én sem. Meg Élet és Tudományt. :)

"Egy kis hizelges sohasem art! Nem tudni, mikor jon jol!"
Nem hinném, hogy állami stallumot tudnák kiutalni. :)

"Jaj, ez mekkora duma ma'!"
Pedig igaz. Erre mondják manapság, hogy flow állapotba kerül valaki. Nekem ez könnyen megy.

"En meg megszoktam, hogy mindenkinek jol esik, ha megdicserik,"
Lehet, hogy nálunk nem volt akkora divat a családban. Triviális volt, hogy vörös diplomám lesz. :)

"En is szeretek tanulni, de vizsgazni nem."
Pedig legendás vizsgáim voltak! Volt olyan, hogy a végzés után pár évvel megállított valaki az utcán és megköszönte, hogy utánam vizsgázhatott. :) Mit mondjak, meglepődtem. ;)

"En az a tipus vagyok, akinek az adrenalin olyan rejtett dolgokat is elohoz az agyabol, amirol nem is tudta, hogy ott lapul."
Nekem ehhez még adrenalin sem kell :)

"egy hetem volt felkeszulni a vizsgara, abbol hatot elbuliztam,"
Ditto! Csak nem buliztam, hanem moziba jártam és olvastam. :)

"az utolso nap pedig intenziv tanulas, akar hajnalig."
Ugyanígy, Matek szigorlat előtt hajnali 6-jor vettem észre, hogy a 64., utolsó tétel nincs meg a jegyzeteim között. Szerintem melyiket húztam. :)

"Sot, az ejszakak voltak a legproduktivabbak."
Tipikus bagoly! :)

"A vizsgaidoszak nem tanulasra valo!"
Tartom! Bár a legdurvább az volt, amikor a féléves feladatot 3 nap alatt csináltam meg. Egyfolytában. :)

"Ennyi energiat fektetsz be abba, hogy valaki a blogodra tevedjen, es amikor ez megtortenik, eszre sem veszed!"
Az hittem, hogy valami lábfetisiszta perverz... :) Ki jár arra, ahol még a madár is csak HÉV-vel jár...

"az izlandiak sem tudnak annyit exportalni, hogy en ezt hajlando legyek elfelejteni!"
Hát akkor nem fogok őket kihúzni a válságból! :)

"a halmazon belul melyik dal a nyero, az eppen a hangulatomon vagy valami mason mulik."
Nekem vannak abszolút nyerteseim! Omega: Nem tudom..., LGT: Kotta nélkül, After Crying: A gadarai megszállott. És még jópár. Ezeket bárhányszor meg tudom hallgatni.

"En itt edzesben tartom a nyalo izmaimat, es megis NYJetsTD kap egy posztot? Hat igazsag ez?"
Ki mondta, hogy van igazság? Kitalálod, hogy melyik az a poszt? ;)

"Szerintem a vege a legaranyosabb!!!"
Pákóhoz képest jó volt. Bár Király Linda és Vikidál himnusza sem volt kutya...
@TrueY:
"Pedig így van. Rábökök az első három linkre és írom, ami először eszembe jut. Többnyire. :)"
Ezt ertem. De meg sem nezed, mire boktel?

"Azt hiszem, hogy az volt a húzó ügy, hogy egy sci-fi listára betoltam a Pandorum nevű német filmet. Mivel német sci-fivel az Orion űrhajó óta nem találkozhattunk, ezért (gondolom) sokakat érdekelt az ügy. :)"
Aha. Ez lehet.

"Japán gyárigazgatók, meg tinilányok használt bugyijait gyűjtik. Az jobb. :) Akkor inkább kommentezzen. ;)"
Attol fugg, hogyan gyujtik be azokat a bugyikat. Amugy egyik tevekenyseget sem tartom normalisnak!

""Nem is volt olyan nehez"
De. :)"
:o)))))

"És ezt csak most mondod! Bakter! Akkor stratégiát váltok! :)"
De szenya vagy! :o))))
Kulonben meg azert vagyok meg mindig itt, mert ha nehezen is vettelek ra, de azota is folyamatosan valaszolgatsz nekem! ;o)

"Én sem. Meg Élet és Tudományt. :)"
En meg masok blogjait is. :o)

"Nem hinném, hogy állami stallumot tudnák kiutalni. :)"
Nem baj. Biztos, ami biztos! Egy kis hizelges semmibe nem kerul. ;o)

"Pedig igaz. Erre mondják manapság, hogy flow állapotba kerül valaki. Nekem ez könnyen megy."
Ezt most nem ertem. A jol vegzett munka miatt?

"Lehet, hogy nálunk nem volt akkora divat a családban. Triviális volt, hogy vörös diplomám lesz. :)"
Az nalunk is, de attol meg megdicsertek! :o)

"Pedig legendás vizsgáim voltak! Volt olyan, hogy a végzés után pár évvel megállított valaki az utcán és megköszönte, hogy utánam vizsgázhatott. :) Mit mondjak, meglepődtem. ;)"
De miert? Mert annyira jo voltal, vagy mert annyira rossz? :o)))

"Nekem ehhez még adrenalin sem kell :)"
:o)))) Hanem mi?

"Ditto! Csak nem buliztam, hanem moziba jártam és olvastam."
Mindegy. Az is buli a tanulashoz kepest! Mint mondtam, volt, hogy en is inkabb rajzoltam vagy mas kezmuveskedtem.

"Ugyanígy, Matek szigorlat előtt hajnali 6-jor vettem észre, hogy a 64., utolsó tétel nincs meg a jegyzeteim között. Szerintem melyiket húztam. :)"
Ne ma'! :o))) Asszem nalam csak egyszer volt, hogy 50 tetelbol nem tanultam meg egyet. Lesz, ami lesz alapon. De az direkt volt, mert utaltam a temat. A Calvin ciklus volt (fotoszintezis). Brrrr! De nekem makom volt!

"Tipikus bagoly! :)"
Valoban! :o)

"Tartom! Bár a legdurvább az volt, amikor a féléves feladatot 3 nap alatt csináltam meg. Egyfolytában. :)"
Muszaki rajz? Folyamat abra? Esetleg termelesi folyamate?

"Az hittem, hogy valami lábfetisiszta perverz... :) Ki jár arra, ahol még a madár is csak HÉV-vel jár..."
Az oroszok! Az volt a baj, hogy nem oroszul irtam be. :o))))

"Hát akkor nem fogok őket kihúzni a válságból! :)"
:o)))) Azert most az izlandiak helyeben sem szivesen lennek! Jol cserben/hamuban hagytad oket!

"Nekem vannak abszolút nyerteseim! Omega: Nem tudom..., LGT: Kotta nélkül, After Crying: A gadarai megszállott. És még jópár. Ezeket bárhányszor meg tudom hallgatni."
OK. Ugyes vagy!
En meg ugy vagyok, hogy pl. az LGT-tol neha a Kek asszony, maskor meg az Ulok a jardan, vagy a Neked irom a dalt. Vagy a Mienk itt a ter. Vagy...., szoval erted.

"Ki mondta, hogy van igazság?"
Mostmar nincs!

"Kitalálod, hogy melyik az a poszt? ;)"
Nem. Valami francia filmes? Telefonos segitseget kerek!!!!

"Pákóhoz képest jó volt. Bár Király Linda és Vikidál himnusza sem volt kutya... "
De a vegen olyan ari, ahogy bemondja, hogy "elbasztam". :o)))
Vikidal legalabb a szoveget tudta....
Amugy picit csodalkozom Pako akcentusan, mert Nigeria angol gyarmat volt. Nem ertem, miert nem ejt ki bizonyos hangokat. A szo elejen elhagyott h hang inkabb a latin nyelvekre jellemzo (franciak, olaszok, spanyolok, portugalok), az o"-t es az u"-t pedig leginkabb a szlavok nem tudjak kimondani. Az a hangot viszont tokeletesen ejti! Igaz, nem tudom, otthon milyen nyelvet beszel(t). Lehet, hogy abbol fakad ez a fura akcentus.
@Attilajukkaja: "Ezt ertem. De meg sem nezed, mire boktel?"
Nem. Mi lenne benne a kihívás? :)

"Attol fugg, hogyan gyujtik be azokat a bugyikat."
Lehet venni nylon tasakban. ;)

"Kulonben meg azert vagyok meg mindig itt, mert ha nehezen is vettelek ra, de azota is folyamatosan valaszolgatsz nekem!"
Azóta nem is írok cikkeket! ;)

"En meg masok blogjait is."
Elég nekem a sajátom is! ;)

"Ezt most nem ertem. A jol vegzett munka miatt?"
Közben.

"De miert? Mert annyira jo voltal, vagy mert annyira rossz?"
Mert nem tudták, hogy én nem abból vizsgázok az ismétlő vizsga időszakban, mint ők. Matek volt mind a kettő, csak alternatív tárgy, amire hárman jártunk. :)

"Hanem mi?" - Kis idő, meg elmélyedés.

"De nekem makom volt!"
Én is ötöst kaptam, mert 2 tétel volt és a másikat elég meggyőzően tudtam. ;)

"Muszaki rajz? Folyamat abra? Esetleg termelesi folyamate?"
Előbbi. :) Sok számítással.

"Nem. Valami francia filmes? Telefonos segitseget kerek!!!!"
Angol: Csak semmi szexet, kérem... :)

"Az a hangot viszont tokeletesen ejti!"
Igen, ez tényleg furi... :)
@TrueY:
Bocs, de a web-tv-n eppen a magyarok prezentacioja kezdodik nemsokara a brusszeli Bocuse d'or eloselejtezojen.
www.bocusedor.com/web-tv

De este majd valaszolok!
@Attilajukkaja: "Bocs, de a web-tv-n eppen a"
Te miket nézel! Véres hurkát az ítészeknek! Jó kis fehér kenyérrel és koviubival! :) Nyammm! ;)
@TrueY:
Szeretem a gasztro dolgokat es egy ilyen verseny van olyan izgi, mint a Forma-1! :o))
@TrueY:
Nnnnnna! Fel hatkor ert veget a kozvetites, igy jol elqrtam a delutanomat munkahelyi tevezessel. :o)) Biztosan tudod (hiszen olvasott ember vagy, he-he!), hogy a Bocuse d'Or a leghiresebb szakacsverseny, es most Brusszelben 20 europai csapat indult, amelybol a lyoni dontobe csak 12 jut tovabb. Minket Szell Tamas kepviselt, az Onyx etterem sefje, amely iden masodszor is elnyerte azt a bizonyos Michelin csillagot!!! Neki szurkoltunk. Fantasztikus verseny volt, fantasztikus kajakkal. Ma az elso tiz csapat fozott, holnap a masodik, igy meg varni kell az eredmenyre.

"Véres hurkát az ítészeknek! Jó kis fehér kenyérrel és koviubival!"
Ebbol a koviubit barmikor bevallalnam jomagam is!!! Csak ugy magaban. Nyaron, hidegen. Nyimmm!

"Lehet venni nylon tasakban. ;)"
Mar nem vagyok tini, de lenne nehany ertekes, erlelt darabom eladasra! "Csak komoly gyujtoknek" jeligere! :o)))) Fuj, de undorito vagyok!

"Azóta nem is írok cikkeket! ;)"
Legalabb van eselyed kozolni az elfekvoket. Biztosan tele van veluk a fiokod! ;o)

"Elég nekem a sajátom is! ;)"
Irigyellek! :o)

"Közben."
Kozben? Es ezt jelenti a flow? :o!

"Mert nem tudták, hogy én nem abból vizsgázok az ismétlő vizsga időszakban, mint ők. Matek volt mind a kettő, csak alternatív tárgy, amire hárman jártunk. :)"
Streber!

"Kis idő, meg elmélyedés."
Arra nekem akkoriban nem volt idom! :o) Maradt az adrenalin!

"Én is ötöst kaptam, mert 2 tétel volt és a másikat elég meggyőzően tudtam. ;)"
Nekem meg meggyozo dekoltazsom volt! ;o)

"Előbbi. :) Sok számítással."
Legalabb egyszer en is eltalaltam valamit!!!

"Angol: Csak semmi szexet, kérem... :)"
NYJetsTD-nek mi koze az angolokhoz?? :o))))

"Igen, ez tényleg furi... :)"
Nekem inkabb a tobbi furi, amit nem tud.
@Attilajukkaja: "Bocuse d'Or a leghiresebb szakacsverseny"
Nem tudtam, de ezt mindenképpen meg kell hallgatnod! Zseniális!
www.youtube.com/watch?v=0kH1GVbOubk

"Nyaron, hidegen."
Gyerekkoromban a nyári foci után hazafelé menet mindig bementünk a zöldségeshez koviubit enni! Hordóból adta. :)

"Biztosan tele van veluk a fiokod!"
Olyan 70 megkezdett van. :)

"Es ezt jelenti a flow?"
A flow az, amikor annyira ráhangolódsz arra, amit csinálsz, hogy szinte semmit sem veszel észre magad körül. Suhansz. Jó érzés! :)

"Streber!"
Hát az soha nem voltam. Gimiben még meg is buktam... :)
@TrueY:
"ezt mindenképpen meg kell hallgatnod!"
Bocs, de ezt kivulrol fujom! :o))))

"a nyári foci után hazafelé menet mindig bementünk a zöldségeshez koviubit enni! Hordóból adta."
Nalunk turnusokban, 5 literes uvegekben keszult, az aktualis adag pedig behutve vart a frigoban. Ugy jartunk ra, mint a mai gyerekek a Colara! :o)

"Olyan 70 megkezdett van. :)"
Tudtam, hogy nem beszelek a vak vilagaba!!! :o))))

"szinte semmit sem veszel észre magad körül. Suhansz. Jó érzés! :)"
Aha, mar ertem! De en ilyet mar nagyon regen nem ereztem. :o/

"Gimiben még meg is buktam... "
Hulye streber! :o))))))
@Attilajukkaja: "Bocs, de ezt kivulrol fujom!"
Ez annyira zseniális! ;)

"De en ilyet mar nagyon regen nem ereztem."
Én könnyen kerülök ilyen állapotba. Csak ritkán, mert ehhez odafigyelés kell. De olvasás, programozás, vagy poszt írás közben is el lehet érni. Akkor piszok gyorsan megy minden. :)

"Hulye streber!"
Az orosz enyhítő körülmény? ;)
@TrueY:
"Ez annyira zseniális!"
Az. Es megvan ennek a komuves valtozata is! :o)

"Akkor piszok gyorsan megy minden."
Ismerem az erzest,...csak mar regen volt benne reszem. :o/

"Az orosz enyhítő körülmény?
Nalam nem nagyon,....de egye fene, elfogadom. :o))))
@Attilajukkaja: "Es megvan ennek a komuves valtozata is!"
Aha! Günter Spackl, Németország. Csemballó és kandalló művész.
@TrueY: ééééééééééssssss végre megnéztem! : )

Tényleg jó film. Szórakoztató és elgondolkodtató is volt egyben. A szereplő válogatás egészen rendkívüli, mint általában a francia filmekben. Minden karakter ott van a helyén, az érzelmeket pedig nem túljátszott mimikával hanem finom eleganciával adják át. A feka srác amikor borbélyt játszik a gazdáján, hatalmas poén...
Már legalább két hónapja nálam van a knausz ajánlotta film, ideje annak is neki látnom...
@NYJetsTD: Gratula!

Én inkább aranyosnak, mint elgondolkodtatónak mondanám. A Mégis kinek az élete? sokkal elgondolkodtatóbb ebben a kategóriában.

A feka srác zseniális! Hihetetlenül jól játszik. Meg a fehér muki is. Egy színésznek nem lehet könnyű csak a az arcával játszani.

Melyik az a film?
@TrueY: A Csak egy csók.

Tegnap láttam a Prometheus-t 3D-ben.
A történet nagy részét nem rakták össze rendesen, másrészt négy-öt másik fantasztikus mozi már elsütött elemeit dolgozták újra, de egy sci-fi rajongónak, mint én, még így is tetszik. 10 pontból mondjuk 5. De főként az elképesztő technikai megoldások miatt.
@NYJetsTD: Az asszonnyal már terveztük megnézni, de jót még nem hallottam róla. A technika miatt nem nézném meg. Inkább az első hármat. :)

Engem nehéz a technikával lenyűgözni. A történetre megyek. :)
@TrueY: A történet szálai nincsennek elvarrva, ezért tovább gondolásra alkalmas. Döntsön a feleséged. Bár...nem akarok családi konfliktust, vidd be inkább egy új horrora, Csernobilban játszódik, nekünk az a következő... : )
@NYJetsTD: Majd megnézem 2D-ben számítógépről. :) Az legalább angolul van... :)
A mozik meg majd tönkre mennek....??? : )))

Angolul minek nézel filmet?
Azt meg nem tudtad, hogy minden külföldi színész tud magyarul? Sőt, Michael Douglas hangja például tökre hasonlít a Dörner Györgyére, a Woody Allené meg a Kern Andriséra... mecsoda mázli... : )))
@NYJetsTD: A mozik nem mennek tönkre, mert egyébként szeretek moziba menni. Most főleg a lányommal teszem. Bár egyre nehezebb, mert minden 3D-s. :(

Angolul a nyelvtanulás miatt jó. A Ház doktorban Kulka pl. idegesített. De Kern jobb, mint Woody Allen. :)
@TrueY: Nem emlékszem már mikor , de valahol írtad, hogy még kicsi a lányod. Bizony én sem engedném 10 éves kor előtt ezeket a 3D filmeket megnézni. Még nincs elég eltelt idő a kezdetek óta, milyen hatással van a szemre, agyra, illetve milyen eséllyel hozz ki esetleg epilepsziás rohamot.

Olvastam a múltkor a Halász Juditos bejegyzésed. Nagyon tetszik, hogy ennyire foglalkozol a lurkó szellemi fejlődésével.

Annyira sajnálom azokat a szegény gyerkőcöket, akik Győzike show-n nőnek fel... Milyen útravalóval kezdenek neki a felnőtt életnek?
@NYJetsTD: Viszonylag pici még (5 körül), de megpróbáltam a 3D-t. 10 perc után vette le a szemüveget, mert nagy volt rá.

"epilepsziás rohamot"
Annyira nem volt akciódús... :)

"Győzike show-n nőnek fel"
Szerintem van annál rosszabb is. De én a felnőtteket is sajnálom, akik ilyeneket néznek... :)
Hát hello, TrueY olvtárs! És kösz az invitálást ...

(És melletted persze üdv az e klubban társalkodóknak is)

Bár ezen posztod témája más, de ha pl. a Rejtős szösszenések közepette mondjuk nem tudod, mi az a "kopra", üsd fel mondjuk az angol Wikipédiát, majd írd be a keresőjébe a "Copra" szót, és lesz meglepi ... :) (a magyart most nem néztem, de azt is próbálhatod)

Tudod, a tudás dús tárházai immár nem csak az ódon könyvtárak mélyiben porosodnak, egy ideje. A többi egyelőre ismeretlen dologhoz pedig szintén hasonló eljárás javallott. Egyelőre ennyi, majd szólok ha tételezésem akad.
PS: én mondjuk tudtam, mi az, de nem akartam direkte okoskodni, hisz csak vendég volnék ... :)
@ekszvájzed: Örülök, hogy valaki erre téved, ahol még a madár is csak BKV-val jár... :)

Beírtam a gugliba, hogy copra és kiadta magyarul, hogy kopra. Így mindjárt más! ;) A sztaki is pont ezt mondja. Irány az iPad szótáraira... A Dictionary szerint a kókusz szárított húsa, miután az olajat kisajtolták belőle. Így már más! Köszi!

Hidd el, sokszor a necc sem segít. :)
@ekszvájzed: Köszi! Javítottam, kiegészítettem a Megkerült církáló bejegyzést. természetesen forrásmegjelöléssel! Nehogy beleköss a törzsanyagba! ;)
süti beállítások módosítása