QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Hájtek] Rapi tools

2009.12.11. 21:24 | TrueY | Szólj hozzá!

Címkék: windows 2009 hájtek

http://www.xs4all.nl/~itsme/projects/xda/tools.html

A következő problémát szerettem volna megoldani. Adva van egy beágyazott WinCE-t futtató eszköz, ami ActiveSync-kel kapcsolódik egy PC-hez, amin XP vagyon (no meg cygwin). Az ActiveSync-ből el lehet indítani egy Explorer-t, de sajna csak kézzel lehet másolgatni. Én szkriptelni szerettem volna. Az MS oldalán találtam egy cecopy megoldást, de az csak az eszközre másol. Én legalábbis nem tudtam rávenni, hogy az eszközről bányásszon le egy file-t (állítólag így működhet: cecopy dev:\mypath\myfile.ext desk:myfile.ext).

A kutakodás közben találtam erre a csomagra. Ami alapból megy:

  • pdir - kiírja akönyvtár struktúrát
  • pget - leszed egy file-t WinCE-ről
  • pput - WinCE-re másol
  • pregutl - A WinCE registry-jét lehet manipulálni

Sajna a többihez a WinCE \Windows könyvtárába be kell másolni a itsutils.dll-t. Ez egyrész security lík, hiszen a PC-n keresztül már bármit lehet hekkelni. Másrészt ehhez az eszközön valamit be kellene állítani, hogy engedjen futtatni távoli kéréseket, de nem sikerült, pedig vannak még jó dolgok:

  • pps - kilistázza a WinCE.-n futó programokat
  • psdread - Kilistázza a PC lokális és a WinCE meghajtóit (HDD, SD, Flash stb.)
  • prun - elindít egy programot a WinCE-n
  • pdebug -  távoli debug output-jának PC-re irányítása
  • pmemmap - kilistázza a WinCE memory map
  • miazmás...

Ezen az oldalon van valami mondás, de nem jött be. Hiába tettem oda az itsutils.dll-t a pput-tal \Windows alá, annyit értem el, hogy nem száll el hibaüzenettel, hanem végtelenségig vár. A registry-t is beállítottam pregutl-lel (ha jól emlékszem, akkor "pregutl -s 'HKLM\Security\Policies' :Policies=dword:0000101B".), de ez sem segített.

Próbáljátok ki! Szerintem jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr281586875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása