QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Film] Női szervek (2013)

2013.07.22. 11:00 | TrueY | Szólj hozzá!

Címkék: film 2013

(The Heat)
színes, magyarul beszélő, amerikai akció-vígjáték, 117 perc
port.hu: 6,7; IMDb: 7,1 (nekem tetszett)

Igazából az R.I.P.D.-re szerettem volna elvinni asszonykámat, de arról nagyon rosszakat hallottam (port.hu-n 5,8; IMDb: 5,5). Inkább váltottam és egy női mozira mentünk el. Félelmeim ellenére nem csalódtam. Sőt.

Nekem már a cím is vicces, bár meglehetősen félrevezető. Elsőre a Private parts (Intim részek (1997)) ugrott be. De hamar kiderül kiderült, hogy ezek a szervek nem olyan szervek.

A filmben nagyon sok ismert-ismeretlen színészre bukkantam. Itt van a a rendőrfőnök (Woods kapitány). Némi gondolkodás után jöttem rá, hogy ő volt az ellenlábas a Vissza a jövőbe trilógiában (Thomas F. Wilson), illetve a sok filmben is szerepelt (itt) öcs (Michael Rapaport), akit én az "A hatodik napon" (2000) című Schwarzenegger filmben láttam utoljára.

Nem fogok nagyon mélyen belemerülni a történetbe, mert igazából nincs mibe. Ez a film nem erről szól. Telis-tele van káromkodással. Nem véletlen hát a 16-os karika. De itt ez nem az Adam Sandler-es céltalan bunkóság posványát jelenti. Itt rendben van. A filmet a két főszereplő beköpései tartják a víz felett és csak rövid percekre ül le a film. Bullock tovább építi a jól bevált Beépített szépségben elnyert imázst. 50 felé is jól néz ki, bár valahogy nem szépen idősödik. Keményül az arca. Ezért azután beszerveztek mellé egy csinibabának éppen nem nevezhető, de nagyon jópofa társat (Melissa McCarthy).

Én két jelenetet találtam feleslegesnek. Az egyik, amikor gégemetszést hajt végre az FBI-os ügynök (Sandra Bullock). Nincsen dramaturgiai súlya, de legalább eléggé kilóg a filmből. A másik amit nem értek, hogy miért kell Bullock lábába belevágni a kést. Nincs ebben annyi játék, ami miatt megérte. Bár próbálkoznak.

Mullins rendőr magyar hangja, Börcsök Enikő. Abszolút telitalálat! Gratulálok hozzá!

Nagyon jókat derültünk a filmen! Felnőtt olvasóimnak tudom ajánlani! Nem mondom, hogy életem legmélyenszántóbb filmje, de igazi, könnyű, nyári szórakozást nyújt! Szerintem kár kihagyni! Én arra tippelek, hogy lesz ennek a párosnak még folytatása...

Zsaruljunk minden nap!

Furcsa, hogy az előzetesben megváltoztatták a szövegeket. Eddig ez nem tűnt fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr845414558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása