QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Film] Tron: Örökség

2011.01.02. 12:00 | TrueY | Szólj hozzá!

Címkék: film 2010

(TRON: Legacy)
színes, magyarul beszélő, amerikai akciófilm, 126 perc, 2010
port.hu

Én 1982-ben, már nem oly zsenge gyermekként láttam a Tron-t és nagyon nem tetszett. No nem is éreztem vágyat, hogy megnézzem a folytatást. De hát a mai ifjúságot nem lehet lebeszélni, hogy a pénzéhes halivúdi hiénák hálójába kerüljenek. Hát kerültek. Íme KiLa beszámolója (az ékezettelenségért én kérek elnézést!):


Szombaton megneztuk a Tron Legacy-t. Nem tudom, hogy mit vartam tole, igazabol semmit. Mindenfele eloitelet es varakozas nelkul ultem be a 3D szemuveggel a moziba. Az igazsag az, hogy en nem sok jo remake-et vagy folytatast lattam az utobbi idoben, ezert nem szamitottam sokra, de azert ez a szinvonal meg engem is meglepett.
A tortenet folytatasa szerintem teljesen nyilvanvalo, egy kicsit sem eroltettek meg magukat a forgatokonyv irok: a fiu visszamegy az apjaert es megmenti a vilagot a digitalis gonosztol. Phaaaa! Ha csak par oraval tobbet izzadtak volna a forgatokonyv felett, akkor mar jobbat lehetett volna kihozni belole.
A karakterek rem unalmasak es sablonosak. A fiu szemelyisege a legsutabb szerintem. Szerettek volna egy igazan tokos, zsenialis es szivtipro fiatalembert alkotni, akitol a lanyok bugyija egybol nedves lesz ezert  - szamomra erthetelen modon - kisse ellentmondo vagy a valosagban nem minden esetben egyutt jelenlevo tulajdonsagokat gyurtak ossze egy fura fohosbe. Azt akartak, hogy legyen ugyanolyan vagany, mint amekkora zseni, ezert orultmodon motorozik a belvarosban, hazakrol ugral le, de emellett fel perc alatt feltori a vilag legbiztonsagosabb operacios rendszeret a Nokia telefonjarol. Ja, es persze nem hianyozhat a computer guru es az adrenalin fuggo cross-motoros base jumpingos attributum mellol az "open kozossegert mindent" erzsesvilag, amiert mindenre hajlando, meg arra is, hogy a sajat apja volt ceget, aminek O a fo reszvenyese megkarositsa es tonkretegye. A szerenyseget, a remete eletmodot mar nem is emlitem mert az annyira klises, hogy mar-mar szinte kotelezo. Jaaajj!
Amennyire vilagi a fiu, annyira filozofikus az apa, tulsagosan is az. Elmeredve es alfaba zuhanva melazik dolgokon. Rem idegesito es nem erzem, hogy tul sok hozzaadott erteke lenne a filmhez.
De egyertelmuen a filmbeli parbeszedek a legborzalmasabbak! Ures es semmitmondo dialogusok, vegig olyan erzesem volt, mintha sulyosan ertelmi fogyatekos pankratorok beszelnek meg a tegnapi focimeccs eredmenyeit, de ugy, hogy 2-nel nem tudnak tovabb szamolni. A vegkifejlet kornyekere a agyhalott allapotban levo zombi traccsparti olyan szintre fokozodott, hogy kezdtem magam kellemetlenul erezni, a kamerat es a fehrekopenyes embereket kezdtem keresni, mert egyre erett bennem a felismeres, hogy ez egy pszihologiai kiserlet, hogy meddig birjuk hallgatni a buta mondatokat. De akkor egyszer csak megjelent a stablista es fellelegeztem… :)
Osszessegeben azt tudom mondani, hogy erre nem kellett volna ennyit kolteni. Az gyenge osszkepert meg a 3D es a szep virtualis vilag sem tudott karpotolni.


Ez után nem gondolom, hogy bárkinek érdemes lenne megnéznie!

Legyünk színes-szagosak minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr932531222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása