QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Film] Nem vénnek való vidék

2013.04.09. 11:00 | TrueY | 10 komment

Címkék: film 2012

(No Country for Old Men)
színes, feliratos, amerikai thriller, 122 perc, 2007 (16)
port.hu, IMDb: 8,2 (erősen túlértékeltnek gondolom)
TV2, 2012. 01. 21. 23:20

Érdekes, hogy a TV-ben már 18-as karikát kapott.

Izgalmasan kriminek indul. Egy hulla, két hulla, száz hulla, haj! Adva van két párhuzamos anti-főhős. Az egyik egy sorozatgyilkoló, aki egy gázpalackkal sorozat gyilkol. A  másik egy orvvadász, aki véletlenül különös zsákmányra lel. És ezen a pontot beszáll a maffia és a rendőrség kiöregedett sheriffje Tommy Lee Jones személyében.

Furcsa, kifordított krimi kerekedik. A néző végigkövetheti, hogyan bonyolódnak a szálak, hogyan hullanak az emberek. A Sheriff pedig mindvégig távol tartja magát a történettől és sopánkodik, hogy hová züllik a világ. Néhány rokkant zsarut is meglátogat, hogy a rendező a szájukba adhassa a mondanivalót. De sokat nem dob a történeten.

Moss (az orvvadász) szökik a nagy zsével és a sorozatgyilkos üldözi. Sokáig nem lehet tudni, hogy mi köze van az üldözéshez egy sorozatgyilkosnak. De azért a vége előtt kiderül. Igaz, addigra már alig él valaki a történetből. A végén feltehetnénk a pontot az i-re, de az egész teljesen nyitva marad. A jó nem nyeri el méltó jutalmát és a rossz nem bűnhődik. Sőt! Tehát egy realista filmet láthatunk.

A négy Oscart nem irigylem tőle, de nem is értem.

Ne vénüljünk, minden nap!

Előzetes:

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr274161177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jól emlékszem a zseniális Woody Harrelsonnak van ebben egy rövidke szerepe??
@doggfather: @TrueY: De bizony ő is játszik benne. Nekem vele kapcsolatban már évek óta van egy keresésem, sajnos csak az első 50 percet láttam egy filmjéből, Hajsza a nap nyomában címmel, baromi jól indult az egész, viszont nem tudtam még megszerezni. Ha tudtok infót, megköszönném...
@doggfather: Igen, bár én nem igazán szeretem, mint színész. Ebben viszont tényleg jó. Hozza azt a figurát, amit egyébként tud.

@NYJetsTD: Nem ismerem azt a filmet. Próbálkozz valami megosztón... :)
@NYJetsTD: azt a filmet amiről írsz én se láttam még.

@TrueY: nem szeretni egy Woody Harrelsont?! Milyen dolog ez????
@doggfather: pedig aki abból a filmből nem látott minimum 20 percet, azt Drakula látogatja meg...

@TrueY: Harrelsont nem kell szeretni. Nem is olyan figura. Viszont rohadt jól hozza a szerepeket, szinte minden filmjében hiteles. Persze azzal ő sem tud mit kezdeni, ha mondjuk gyogyós rádiósnak állítják be...de ez már inkább rendezői, vagy forgatókönyv hiba.
@doggfather: Én kérek elnézést, de nem szeretem a célszemélyt. Túl sok tingli-tagli filmben láttam. Bár mintha a "komolyabb" szerepek jobban állnának neki. Reménykedem, hogy az idő megérleli.

@NYJetsTD: "rohadt jól hozza a szerepeket"
Nekem pont az a bajom, hogy egysíkúnak látom. Ezen ez a film sem változtatott. Én az 1000 arcú színészeket jobban szeretem.
@NYJetsTD: shame on me, pótolni fogom!

@TrueY: elnézést azért nem kell kérni. :D
@doggfather: De azért remélem, hogy még szabad? ;)
@doggfather: Akkor egy kicsit megnyugodtam... Huh...
süti beállítások módosítása