QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Film] Ősz New Yorkban

2011.12.01. 11:00 | TrueY | 67 komment

Címkék: film 2011

(Autumn in New York)
színes, magyarul beszélő, amerikai romantikus film, 103 perc, 2000
port.hu, IMDb: 4,9 (Eeegen. Ami gyenge, az gyenge)
TV, ~2011. 10. 30.

A feleségem egyik kedvence. A nagy TV csatornák között kapcsolva fedezte fel újra. Nekem a hátamon feláll a szőr ettől a darabtól. Gere nem tud túl sok mindent a színészetből. Van egyfajta női bugyi nedvesítő félszeg mosolya, de ennél mélyebb dimenziókba nem sikerült behatolnia. Persze ebből is meg lehet élni. Amint azt a mellékelt ábra is mutatja. Természetesen kell valamiféle kisugárzás, ami Gere-nek kétségtelen, hogy megvan. De ez itt keves, pedig lényegében erre építették ezt az egész filmet.

Wiona Ryder nagyon kedves jelenség, de itt nem tud megfelelő ellensúlynak lenni. Ezért kicsit Gere-nehéz az egész. A nagymamát alakító színésznő lehetne egy meghatározó pólus, de őt meglehetősen szűkre szabták a forgatókönyvben.

A történet meglehetősen egyszerű. Adva van egy tehetős agglegény, aki rövidke kalandokba ugrik bele. Fair-nek gondolja magát, mert előre szól. Kapcsolatba kerül volt barátnőjének (nem úgy!) lányával, aki szintén előre szól, hogy halálos beteg. Erről a nem túl hosszútávra tervezett kapcsolatról szól a film. Lényegében Love Story reloaded.

A papír zsepi gyártók ajánlásával.

Angol előzetes:

Hüppögjünk minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr13347741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenyleg nemreg adtak, veletlenul lattam :o)
Sokaig azt hittem, az lesz a poen, hogy Gere a lany apja! Na de azt akkor Tarantino rendezte volna es nem Gere a foszereplo....

"Kapcsolatba kerül volt barátnőjének (nem úgy!)"
Szerintem UGY volt a baratnoje! Es a lanyaval is UGY kerul kapcsolatba.
@Attilajukkaja: "Szerintem UGY volt a baratnoje!"
Szerintem meg nem. :) A mama szavaiból azt vettem ki, hogy szerelmes volt talán Gere-be, de végül is nem akart egy ilyen csélcsap pasi hálójában vergődni.
@TrueY:
Mindenkeppen tobb volt koztuk, mint egy baratsag, csak a kapcsolat nem bizonyult tartosnak ;o)

Amugy nekem semmi bajom nem Volt Gere alakitasaval. Hozta, amit ralocsoltek: ahogy te irtad, a bugyinedvesito egyenszerepet. Nem tudom, mennyire CSAK az o hibaja, hogy egy ilyen fiokba tettek, de szegeny nem nagyon tud kitorni belole. Winonat pedig kifejezetten szeretem.

Kern dala pedig az Al Pacinos, de Niros temahoz illett. Nekem az is tetszik, ahogy eloadja a dalokat. Van benne valami :o)
@Attilajukkaja: Hát igen, ez egy csajos film. :) De valszeg nem is nagyon akar kitörni ebből a szerepkörből. Pár évig még tudja csinálni. Csak egy picit sportolhatna, mert olyan punnyadt felsőteste van, mint nekem... :)
@TrueY:
Nem tudom, milyen a felsotested, de Gere-nek meg a "punnyadtsag" is jol all. Tele van a piac sarmos, kigyurt szuperferfiakkal. O egyszeruen csak sarmos,....de hetkoznapi. Nekem, mint ferfi nem annyira jon be, de tagadhatatlan, hogy a szeme ugy tud mosolyogni, mintha kulon elne. Nem is tudom, az egesz pasi kicsit olyan francias :o)

(Nem valaszoltal a multkori kutyas beirasomra. Nem erdekel a dolog vagy csak kiontotted a gyereket a vizzel egyutt? NYJetsTD-vel ertekeztunk a filmekrol az Amig semmid nem marad c. poszton. Asszem ott.)
@Attilajukkaja: "Nem tudom, milyen a felsotested, "
Elég, ha annyit mondok, hogy megkaptam Közép-Európa legszebb férfi felsőteste kitüntető címet! :) Én nem azt mondom, hogy Will Smith legyen belőle, de egy pici izom elférne rajtunk. :)

"Nem valaszoltal a multkori kutyas beirasomra"
Huh... Melyikre az 5000-ből? Kicsit elszabadultatok ottan... :)
@TrueY:
"Kicsit elszabadultatok ottan... :) "
Megtettem, amit te nem: vegigolvastam, magszamoltam. 22 kommentunk volt egyhuzamban, amiben te nem vettel reszt [morcos arc, lebiggyesztett, de dacos also ajak].

2011.11.30. 18:35:37-kor irtam neked a kutyarol.

"megkaptam Közép-Európa legszebb férfi felsőteste kitüntető címet! "
Nalam eddig a "legkedvesebb blogger" cimert futottal...kiiirlek sziiipen, ne okozz csalodast! ;o)
Annak idején kimenekültem a moziból cirka háromnegyed óra után. És csaj vagyok.
@TrueY: Tudtam, hogy csak a tested miatt tartod fenn a blogodat, már félek, mikor jön a fénykép, amint TrueY feliratú izompólóban jegyzetelsz a teremben. Gyúrjunk minden nap... : P : )))

@Attilajukkaja: "Nalam eddig a "legkedvesebb blogger" cimert futottal." Nyaaaaliiiiis!!!! : D
Nekem True a legeslegeslegeslegkedvesebb bloggerem....

@barbieds:
Emlékszem rád, mérges is voltam, kitakartál egy fontos részt menekülésed közben a filmből. Na mindegy, jössz egy mozijeggyel...öööö....kápét is elfogadok... : )
Anyám, azt hittem, én foglalkozom a legkeményebb dolgokkal, de most nézem a bejegyzéseid...öööö...küldjek pénzt?

Különben pedig Gere legjobb kezdete a Garni-zóna volt, csúcspontja a Legbelső félelem és az Első lovag. Azóta kb. ugyanabban szenved mint a Dustin Hoffmann... nem jó öregedő színésznek lenni Hállivud Szitiben...
@NYJetsTD: Akkor tulképp kvittek vagyunk, nem? :D
@barbieds: ha a lelki sérüléseimet leszámoljuk... tegnap este is alig tudtam elaludni a rettegéstől...
Kegyetlen vagy : )
@Attilajukkaja: ""22 kommentunk"
Nem akartam az egymásra leléseteket megzavarni hülyeségekkel... Olyan arik vagytok! :)

Megtaláltam a kutyásságot. Kösz! Itt a környéken van két kutyaklinika, megnézzük őket! Hátha tudnak rajta segíteni. Sajnos nagyon nehezen vizsgálható, mert nem hagyja magát és egy 50 kg-os kutya tud ellenkezni!

"Nalam eddig a "legkedvesebb blogger" cimert futottal"
Az sem rossz! :) De a hangsúlyból úgy érzem, hogy elvesztettem a címet. :( Majd pedálozok! :)

@barbieds: Ahogy mifelénk mondják "Kinek a pap, kinek a paplan!" :) De azért Gere általában "női" filmekben szokik szerepleni. :) Én egy filmet hagytam ott eddig: A nők városát. Nem voltam ráhangolva Mastrioianni-ra. :)

@NYJetsTD: "Gyúrjunk minden nap!"
"Gyúrunk, vazze?"
@TrueY: Én is ari vagyok? : )

Moziból még nem jöttem ki, spúr vagyok, kifizettem basszus, akkor meg is nézem... : )))
De ha valaki megkérdezi, hogy a tévé előfizetéssel is így vagyok-e, azzal legalább még tízszer megnézetem a Gere filmet....
@NYJetsTD: "Én is ari vagyok?"
Nem. Te nem. De ti... :)
@TrueY:
"Nem akartam az egymásra leléseteket megzavarni hülyeségekkel."
Akkor ezentul en se zavarjalak teged a sajat hulyesegeimmel, ha rajtam kivul massal is szoba allsz?
Kulonben sem a mi hibank, ha a sajat blogodon folytatott csevelybol kiszallsz, hogy mashol, massal toltsd a neten az idodet.

"Megtaláltam a kutyásságot."
Nem lehetett konnyu, ha plussz ket napig tartott. En meg itt tukon ulok, hogy mit valaszoljak az allatorvosnak!

"Itt a környéken van két kutyaklinika, megnézzük őket! Hátha tudnak rajta segíteni."
Valamit felreertettel. Nyilvan, mert nem mondtam el eleg reszletesen, hogy az ismerosom egy kifejezetten tumoros allatokra specializalodott szakember, aki olyan eseteket is elvallal, amiket mas mar nem. Azert kerestem meg, mert azt irtad, hogy a kutyusod egy ilyen nehez eset. Az Allatorvos-Tudomanyi Karon egyetemi docens, de megalapitotta es vezeti Magyarorszag egyetlen Allatorvosi Hematologiai es Onkologiai Kozpontjat (ahok.hu). Nem csak kivalo sebeszekkel dolgozik, hanem kemoterapiat is vallal (amit nem tudom, hogy mashol csinalnak-e), illetve referalni tud sugarterapiara, ha szukseges. Egyeb terapias modszereket is alkalmaz, ha ugy latja jonak. Termeszetesen nem muszaj hozza menni, de jelezte, hogy szivesen ranezne a kutyadra.
Nem erossege a honlapkeszites, de klinikusnak nagyon jo! A lenyeg, ha ugy gondolod, hivd fel nyugodtan. Ja, es 50 kg-osnal nagyobb kutyakkal is volt mar dolga :o)

"a hangsúlyból úgy érzem, hogy elvesztettem a címet. :("
Nem, egyaltalan nem,....csak attol felek, tevedesbol eppen valamilyen mas cimert pedalozol.
files.mommo.hu/pictures/000/888/888667_e13bdb8538_s.jpg
Kemenyen megdolgoztal az elsoert, nem olyan konnyu azt elveszitened :o)

@NYJetsTD:
"kifizettem basszus, akkor meg is nézem... : )))"
Hja! Hatha a vegen van a poen ;o)

"Nem. Te nem. De ti... :)"
Gondolom, ez azt jelenti, hogy kulon-kulon egyikunk sem ari, csak kettonket egyutt kivan a pokolra! He-he $$
@Attilajukkaja: "Kulonben sem a mi hibank, ha a sajat blogodon folytatott csevelybol kiszallsz,"
Nem szálltam ki. Nem voltam benne! :)

"Nem lehetett konnyu, "
Valóban nem volt az! Lányom beteg volt. A feleségem a fiammal kórházban. Én meg bekaptam a mostanában divatos hányós-fosós vírust. Annak örültem, hogy mire a kórházból hazajönnek én már túl leszek rajta. Erre a feleségem hazahozta a kórházból. :( Kicsit ránk jár a rúd. :) Abban reménykedem, hogy a gyereke megússzák!

"Termeszetesen nem muszaj hozza menni, de jelezte, hogy szivesen ranezne a kutyadra."
Nagyon köszi! Azt nem tudtam, hogy más nem csinál ilyeneket nálunk! Kösz a honlap címet! Logisztikailag kicsit nehéz megoldanunk, mert egy ekkora kutyához ketten kellünk, de majd megpróbáljuk megszervezni valamelyik nagyszülővel! ;) Ő a Dr. Vajdovich, vagy Dr. Koltai? Kérek majd időpontot! (Csak lábaljunk végre ki a kórokból...)

"Kemenyen megdolgoztal az elsoert"
Ez nekem nem munka, hanem szórakozás. :)
"bekaptam a mostanában divatos hányós-fosós vírust."
A kornyezetemben is tobben bekaptak. Nagyon sajnalom....remelem, rovidesen felepultok. En is ateltem hasonlo dolgokat: ugy ultem a WC-en, hogy a kezemben volt egy lavor. Nem tudtam, eppen honnan jon ki szenvedeseim biologiai maradvanya. Nagyon rossz volt. Jobbulast nektek!

"nem tudtam, hogy más nem csinál ilyeneket nálunk"
Lehet, hogy hulyeseget mondtam, de abban biztos vagyok, hogy Budapesten az AHOK-on kivul mas nem csinal allatokon kemoterapiat (illetve meg egy ember, aki sugarterapiara szakosodott,...de kemoval is probalkozik). Garazsszintu bizniszben akar masok is csinalhatnak hasonlo terapiat, de a legtobb allatorvos nem jut tovabb a tumorok kimetszesen.
Nem mondom, hogy a te kutyadon mas nem segithet. Egy ugyes sebesz akar a te kutyad problemajat is megoldhatja.
En ugy ertelemeztem, hogy a ti orvosotok ezt nem vallalja.
A Vajdovichot kell keresni. O sem egy isten. De ha O azt mondja, hogy tud segiteni, akkor van remeny. Vagy nincs. Megfontolando. de ha tenyleg annyira szereted a kutyadat, akkor talan megeri elvinni ot egy konzultaciora.

Jobbulast mindenkinek!!!
@Attilajukkaja: "Nem tudtam, eppen honnan jon ki"
Én okádásban nagy profi vagyok! Nem alkoholizálás miatt, hanem migrénes vagyok. És már hánytam 30m-re a (Vörös-)tenger alatt is. :) Nagy élmény volt. Rögtön körülvettek a halak! :) De most szerencsére nekem ez kimaradt. Csak szegény feleségemnek volt meg.

"A Vajdovichot kell keresni."
Köszi! Megpróbáljuk!
@TrueY:
Na, temanal vagyunk :o)
Hogy vagy ma?
A migrenrol mindig azt hittem, az valami noi nyavalya. De hogy valakire pont a Voros tengerben jojjon ra a fejfajas!!!! ;o)
A temarol amugy egy tegnapi szosszenet jutott az eszembe: kepviselofunky.blog.hu/
@TrueY:
Bocs, az elozoekben irtad, hogy egy lanyod es egy fiad van. Munka kozben neha nem tudok rendesen figyelni. Kulonben is a masik posztnal kerdeztem ra....Bocsi, mentem a menthetot :o)
Egy ferfi pedig legyen ferfi! Okadjon az alkoholtol is :o)))
Kulonben hova jut a vilag?
www.idioland.com/wp-content/uploads/2010/12/hangover.jpg
@TrueY:
Meselek. Csak egyszer ha'nytam alkohol miatt. Lehettem vagy 15-16 (?). A skacokkal a vorosboros-zsiroskenyer-voroshagymas kombot nyomattuk a kocsmaban, megy egy kis kolat. Mert mi voltunk a Janik! Nem volt semmi gond, amig hazafele az 56-os villamos ossze nem razta a gyomromban az egeszet. Meg haza tudtam menni es nagyon ovatos voltam, hogy a szuleim nehogy felebredjenek. Akkor meg nem tudtam, hogy a szuleim nem is tudnak elaludni addig, amig biztonsagban nem tudtak engem :o)
A lenyeg, hogy bementem a szobamba es brooaaaaaaaafffff. Nagyon rosszul ereztem megam, ekkor benyitott anyam. Felsegitett es csak azt kerte, hogy maradjak csendben. Apam aludt. A szag elviselhettelen volt. Mindent eltakaritott utanam es hozott egy csesze teat.
Mindenkinek kivanom, hogy legyen olyan anyukaja, mint amilyen nekem van.
Ja, anyukam fogsora mara mar hianyos. A memoriaja is. De meg ittvan!!!
@Attilajukkaja: A család javulgat. Most a nyagymamákon a sor... Egyelőre a gyerekek kimaradtak a "jóból".

Szerencsére nagyon ritkán fáj a fejem. Migrénem szokott lenni. De most már elmarad a fejfàjás & a hányás, mert van rá gyógyszerem. A tanger alatti kalandot a termelési-regény posztban fejtettem ki. :)

Én soha nem iszom alkoholt, nem kávézok és nem is cigizek. Nem vallási ügyből. Kipróbáltam, nem ízlett. Így a macskajajj ügyben nem tudok ismeretekkel szolgálni. ;)
@TrueY:
"soha nem iszom alkoholt, nem kávézok és nem is cigizek"
Akkor ezert irsz blogot?
Mindeniknek szuksege van valami potcselkvesre.
En pl. kommentelek, amikor van ra idom.
Legalabb parznalkodsz?

A migren szornyu lehet. Nem irigyellek erte!
Olyan lehet, mint noknel a menstruacio. Baromi rosszul erzed magad, de senki nem veszi komolyan. Mert az csak egy migren!
@Attilajukkaja: "Akkor ezert irsz blogot?"
Vagy csak a grafomániám kiélése okábul... :)

"Legalabb parznalkodsz?"
Mi ennek a definíciója? Már a bibliában sem egyértelmű. Jogilag rendezett kapcsolatban élők közötti kontaktus minek számít? ;) Mit mondana erre Harrach Péter? Bár azt mondják, hogy a Harrach rossz tanácsadó! :)

"senki nem veszi komolyan"
A seregben sem vették egy ideig. Levittek a gyengélkedőre. Az orvos megkérdezte (kb. ősszel volt):
- Mit ivott?
- Pezsgőt.
- Pezsgőt? Mennyit?
- Egy kortyot.
- Mikor?
- Még szilveszterkor.
:)
@TrueY:
"Jogilag rendezett kapcsolatban élők közötti kontaktus minek számít?"
Az attol fugg. Ha szigoruan vallasos lennel (ami nem vagy), es csak ugy kufircolnal az asszonnyal, meg akkor is paraznalkodnal. A Biblia szerint, a testi erintkezes meg hazassagban is csak akkor erkolcsos, ha azt utodnemzes celjabol vegzik. Hogy ezt ki es miert talalta ki, azt nem tudom. Valoszinuleg ugyanaz, aki szegeny katolikus papokra raeroszakolta a colibatust. Keves unszimpatikusabb egyhaz letezik szamomra, mint a katolikus! De ezt csak az intezmenyre ertem, nem a hivokre.
Visszaterve a temara, nem a papir, a jogi statuszod hatarozza meg, hogy mennyire vagy parazna, hanem az erkolcsi normaid. Egydulallo ferfikent sem szep (vagy egeszseges) dolog, ha fuvel-faval...., vagy ahogy NYJetsTD mondana, a krumplival is, ha az el nem gurul :o)
@Attilajukkaja: "nem a papir, a jogi statuszod hatarozza meg, hogy mennyire vagy parazna, hanem az erkolcsi normaid."
Tehát ha az én erkölcsi normáimmal összefér, hogy bioszexet folytatok (értsd fűvel-fával), akkor minden ok? Ezt ki fogja eldönteni? Majd Harrach Péter?
@TrueY:
"ha az én erkölcsi normáimmal összefér, hogy bioszexet folytatok (értsd fűvel-fával), akkor minden ok?"
Ha a funek-fanak is jo es a bokor sem panaszkodik, akkor rendben!

"Ezt ki fogja eldönteni?"
Szerintem te, amig a Harrach nem dont ugy, hogy az inkviziciot is beleirassa az uj Alkotmanyba. Ne feledd, hogy a katolicizmus, de meg a keresztenyseg sem az egyetlen udvozito erkolcsi norma a vilagon.
@Attilajukkaja: "Ha a funek-fanak is jo es a bokor sem panaszkodik, akkor rendben!"
Akkor én is mesélek. Gimiben jött egy szexológus nő. Az ofő mondta, hogy ki fog menni és szabadon lehet kérdezni. No mi bekészítettünk egy nagy négyzethálós papírt, hogy majd jól amőbázunk. Bejött a nő és elmondta, hogy nyugodtan kérdezzünk, mert ő már 20 éve van a pályán és őt már nem lehet meglepni semmivel.
Haladt előre az óra a maga nyugodt medrében, amikor az egyik lány feltette azt a szabvány kérdést, hogy mi a perverzió. Felcsillant a szemem, mert én már tudtam, hogy mit fog válaszolni a nő és én mit fogok erre kérdezni. A nő persze a normál választ adta: Semmi sem perverz, ha mind a ketten beleegyeznek. Én jelentkeztem és vesztére felszólított. Csak ennyit kérdeztem: No de, hogy mondja meg a kutya?
Az osztály persze felrobbant, a nő 10 percig fel-alá sétált és csak ezt mondogatta: Hát ez hülye! Hát ez hülye!...
Azt hiszem sikerült meglepnem! :)

"keresztenyseg sem az egyetlen udvozito erkolcsi norma a vilagon."
De mégis csak ez az Ejrópában elfogadott norma.
@TrueY:
"Semmi sem perverz, ha mind a ketten beleegyeznek. Én jelentkeztem és vesztére felszólított. Csak ennyit kérdeztem: No de, hogy mondja meg a kutya?"
Jopofa, de gyenge probalkozas. En azt valaszoltam volna, hogy kutyanyelven. Aki meg nem erti a nyelvet, az miert eppen kutyaval probalkozik? Merthogy a jo szex nem a dugasrol szol, hanem az egyuttletrol. A kommunikaciorol. Ha egy szexologus nem kepes ezt atadni, akkor mi a fenenek megy el egy iskolaba?

"De mégis csak ez az Ejrópában elfogadott norma."
A keresztenyseg tortenelmileg a legelfogadottabb norma Europaban. De ma mar nagy az ateistak vagy a mashituek aranya is. Nem kellene oket figyelmen kivul hagyni.

De ha engem kerdeznel, az en erkolcsi normaimat is foleg a keresztenyseg alapozta meg (nagyszuleim reven), de sok olyan hatas is ert, amiert mereven elzarkozom a dogmatikus es hulyito tanok ellen.
Raadasul ott vannak a kevesbe eroszakos vallasok is (budhizmus, hindu, stb.), amelyek nem akarjak raderoszakolni a tanaikat.
Ha valaki egyszer nekemszegezne azt a kerdest, hogy melyik vallast valasztom, nyilvan azt mondanam, hogy semelyiket sem. De ha a fejemet vennek erte,...akkor nem akarnek hoskent meghalni es a Tao-t valasztanam.
@Attilajukkaja: "Jopofa, de gyenge probalkozas."
Azért egy gimis osztályt meg lehet fektetni egy ilyen poénnal. Ami egyébként nem saját. Egy UV-ból emeltem át (BME Villamoskari ballagó magazin).
A szexnek sok "feladata van" az etológia szerint. Öröm szerzés, a hossztávú kapcsolat megszilárdítása, gyerek nemzés, agressziós szint csökkentése. Szóval komplex a dolog. E szerint a "jó dugás" szólhat csak az örömszerzésről is. De aki csak ilyenekben akarja kiélni magát, annak elég sivár lesz az élete.

"A keresztenyseg tortenelmileg a legelfogadottabb norma Europaban."
Na ja. Történelmileg így alakult ki. :) Pont a sokszínűség okozza manapság a problémák egy jó részét. A politikusok felszítják az ellentéteket, az alattvalók meg ugranak.

"dogmatikus es hulyito tanok ellen." - Pedig ez az ember alapvető énje! Indoktrinálhatóság, a rituálék igénye (és persze xenofobia). Persze a kultúrával sokat lehet ezen finomítani!

"melyik vallast valasztom" - Mérő László fogalmazta meg szépen. A hitnek különböző fokozatai vannak. Az ateizmus is egyfajta hit (l. Dawkins). Ő azt mondja magáról, hogy hitvak, azaz kicsi az igénye a hitekre. Én is inkább ezt gondolom magamról.
@TrueY:
"egy gimis osztályt meg lehet fektetni egy ilyen poénnal."
Egyetertek :o)))
Meno" dolog lehetett akkoriban. He-he!

"a "jó dugás" szólhat csak az örömszerzésről is. De aki csak ilyenekben akarja kiélni magát, annak elég sivár lesz az élete."
Milyen igaz! Abszolut egyetertek veled, de akkor mar most kezdd el az a munkat, amivel majd a 12-14 eves lanyodat es fiadat is meggyozod errol. Mert jo lenne, ha nem csak tiltasokkal vedened a gyermekeidet, mint ahogy az enyemek tettek, hanem sok-sok megertessel is.

"A szexnek sok "feladata van" az etológia szerint."
Szerintem is. Embereknel is.

"E szerint a "jó dugás" szólhat csak az örömszerzésről is."
Gorillaknal tapasztaltak, hogy akkor is kozosulnek, amikor a hormonok ezt nem indokolnak. Felmerult a lehetoseg, hogy naluk is van egy, a mi paraznalkodasunkhoz kozeli fogalom. Mert oromerzes koveti a nosteny meghagasat. Mar csak az hianyzik, hogy elokeruljon egy leendo Alaptorvenyt tamogato, aki azt szorgalmazza, hogy csak a Biblia szerint kozozosulhessunk (csak gyereknemzesi celbol), mert kulonben kiderul, hogy allatok vagyunk!

"A politikusok felszítják az ellentéteket, az alattvalók meg ugranak."
Ez nagyon igaz!! Es nem csak a vallasi konfliktusokra, hanem a nemzetiekre is.
Nagyon szomoru, hogy ezt most a trend. Talan jobb, ha most nem hozok fel ra peldakat!

"Az ateizmus is egyfajta hit (l. Dawkins)."
Valoban! Talan ezert is fogalmaztam meg magamat ugy, mint aki meg nem is ateista. (Talan emlekszel ra?) Pont arra appellaltam, hogy abban sem hiszek, hogy nincs isten. Bizonyitekom erre sincs.
De akkor mi vagyok? :o))))
Volt olyan istenhivo, aki megsajnalt, mert milyen szar lehet nekem ennyi ketsegek kozott elnem. Most leirjam, vagy magadtol kitatalalod, hogy mit valaszoltam neki a mindennapi ketsegeimrol? :o))))
@Attilajukkaja: "Milyen igaz!"
Nekem a kedvencem A kék madár című mese. Ott a boldogságok terme két részből áll. Az egyik a könnyű boldogságoké (pl. falánkság). Azt hiszem sok ember itt meg is ragad. Lásd még az Orchedeák bolygója című sci-fit.

"Gorillaknal tapasztaltak"
A bonobóknál még prostitúció is van (ellenszolgáltatás fejében szex). :)

"De akkor mi vagyok?"
Dawkins megfogalmazásában: a génjeink túlélőgépei.

"mindennapi ketsegeim"
Egységben a kétség! :)
@TrueY:
A boldogsag kek madara megvan, de a sci-fi sajnos tovabbra sem ul ;o)
De a boldogsag fogalma egy nagyon nehez tema. Talan meg a szerelemnel is nehezebb megfogalmazni, hogy mi is az. Nehezebb megfogalmazni, mint a szerelmet :o)
Az agyi endorfinok, szerotonin vagy dopamin felszabadulasaval lehetne talan legjobban jellemezni, de hogy kinel mi valtja ezt ki, az szerintem sokban neveltetetes kerdese. A neveles pedig egy osszetett tarsadalmi feladat, de elsosorban az anyuka es apuka, na es a tagabb csalad a foszereploi. Nagyon sokban mulik a gyermekeid boldogsaga, hogy te mit ultetsz el a kis agyukban. Nagy felelosseg!

"A bonobóknál még prostitúció is van"
Akkor ok most paraznalkodnak vagy csak tulelnek?

"Dawkins megfogalmazásában: a génjeink túlélőgépei."
Kar, hogy nepszamlalaskor nem volt ilyen valaszlehetoseg a vallasi rovatban! :o)))
Amugy csak akkor gentulelo-gep valaki, ha utodjai is vannak. Es ha nincs? Akkor csak egy selejtes gep?

"Egységben a kétség! :)"
Milyen jol hangzik,....pedig semmi ertelme! :o)))
@TrueY:
Kedves TrueY!
Nagyon megkedveltem a blogodat es sok kellemes percet toltottem el nalad. Talan tul sokat is. Most tavoznom kell egy hetre, es csak kellemes unnepeket akartam kivanni. Legyen meghitt az unnepetek,...mert megerdemled :o)
Ha ugy gondolod, jovore talalkozunk.

@NYJetsTD:
Hirtelen jottel es ugy is tavoztal, de en nagyon elveztem a jelenletedet. Olyan unnepeket kivanok neked, amilyeneket vidamabb percekben magadnak elkepzeltel. Magamnak sem kivannek jobbat :o)
@Attilajukkaja: hirtelen jöttem, de nem távoztam... Sajna tényleg csak öt perceim voltak az elmúlt hetekben netezni. De nem szabadultok tőlem, januárban remélem visszaáll minden a régi rendbe. Csak hát válság van, keresem a lét... : ))) Viszont most minden happy és ez a legfontosabb.
Neked is Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok, egyél sok halat, egy hét múlva pedig dögönyözzük meg kedvenc blogunkat...
@TrueY: Kedves TrueY! Neked is Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok és bár mostanában nem tudom követni szuper blogod rezdüléseid, de jövök és osztom az észt... : )))
Januártól pedig olvassunk blogot mindennap...
@Attilajukkaja: "A boldogsag kek madara megvan, de a sci-fi sajnos tovabbra sem ul"
A sci-fi arról szól, hogy egy csomó fiatalember leszáll egy távoli bolygón. Mindenféle városokat felderítenek, de nem találnak ott embereket. A végén véletlenül felrobbantanak valamit. Erre fogságba vetik őket robotok, mondván, hogy megöltek egy csomó bennszülöttet. Nem értik. Mire megmutatják a helyi lakosokat. Orchidea szerű lények. Régebben volt testük, de a fejlődéssel végül csak az agyuk azon része maradt meg, ami a gyönyörközpontot tartalmazza és folyamatosan azt ingerlik. A végén van még egy csavar, de azt nem árulom el! :)

"Nagy felelosseg"
Na ja. Megpróbálok példával előljárni. Remélem sikerül. De ezt majd csak 70 évesen fogom megtudni. :)

"paraznalkodnak"
A nőstény bonobók akkor is hajlandók aktusra, amikor nem fogamzóképesek. Csak akkor valamilyen anyagi (pl. banán) ellenszolgáltatást várnak el. :)

"Akkor csak egy selejtes gep?"
Nem. Van olyan, hogy altruizmus. Ennek is genetikai okai vannak. Sőt a homoszexualitás sem feltétlen van a gének ellen. Továbbá bekavarnak a szintúgy Dawkins által bevezetett mémek. Bonyolult ügy. ;)

"Nagyon megkedveltem blogodat" - ennek roppantul örülök!

"Most tavoznom kell egy hetre," - jó pihenést! KKÜK és BÚÉK! :)
Nekem egy kicsit zűrös volt a karácsony, azért csúsztam a válasszal jó sokat. A legszomorúbb, hogy meghalt az idősebb kutyám (aki bűzmirigy rákos is volt, de nem abban). :((((( 13 éves volt szegény. Nagyon megsirattuk. ;((((

"Ha ugy gondolod, jovore talalkozunk."- Én itt leszek! :) (Remélem)

@NYJetsTD: Neked is és @Attilajukkaja: -nak is KKÜK és BÚÉK! Előre és utólag is! Ti ketten vagytok a törzskommentelőim. :) Majd jönnek a kariajik bologolva. Reszkessetek! :)
@TrueY: @NYJetsTD: es a tobbiek...

Jo szilveszterezest es boldog uj esztendot (elkepzelem, ahogy TrueY szetbulizza ma ejszaka az agya't!!! He-he.)!
Most kivetelesen magamnak kuldok egy dalt ezen a blogon :o)
www.youtube.com/watch?v=JvCtFDowRhI
Koszonom!
@Attilajukkaja: BÚÉK! Vagy inkább szerényebben jobb évet!

Buli annyi volt, hogy benyomtunk a feleségemmel 2 pár virslit. Most megek szundizni... :)

Cseh Tamás(-Bereményi és Csengei) nekem is rettentő nagy kedvencem! ( qltura.blog.hu/2009/08/19/zene_cseh_tamas_osszes )
@TrueY: Boldog Új Évet Kívánok!

A kutyád miatt legörbült a szám, nagyon sajnálom...

Más:

Két pár virsli szilveszter éjszaka? Nagyon durván csapattok, nem lesz ennek jó vége. Remélem a ketchupot nem kevertétek a mustárral... az már-már kábítószer.... Csoda ha befáradtál este fél tízre?.... Hedonista bloggoló... : )))
@NYJetsTD: Jaja! Nagyon kemény volt! :) Laárba fojtottuk bánatinkat!

Egyébként most lebuktál! Milyen kecsap? TORMA! Mint az Abigélben!
ÓÓÓ, vesémbe láttál, tegnap vettem pont egy új doboz tormát, nálam mustárral kombóban nyomatva játszik.

Láttam az utolsó négy-öt bejegyzésed, tetszett is pár, nagy kedvet kaptam a Csupasz majom elolvasásához, de annyira kevés időm volt az elmúlt három hétben, hogy semmilyen reakciót nem tudtam oda klampírozni... mondjuk tegnap és ma a nívón mindent beleadtam, ki is akarnak tiltani... nehezen bírják a kritikát... : )

Most viszont van két kérdésem, csak remélem nem hülyeség. Olvastam a windows 7-ről szóló bejegyzésedet, amiben a hibernálásról írsz. Nem tiszta előttem, mi értelme, hogy reggel nyersz fél percet vele?

Másik: Ezek szerint neked már w7-sed van. Én még XP-vel küzdöm a betűket, viszont februárban-márciusban váltanék. Mi a tapasztalatod, nem várok sok szakmai érvet, úgysem érteném, de te egy átlagos felhasználó helyében cserélnél, vagy nincs olyan előny benne, amiért megéri?
@NYJetsTD: Mustár sux! Torma rulez! :)

"nehezen bírják a kritikát... "
Én is! Szóval rettegj, félj és borzadj! Szörnyű sárkány, körme nagy! :)

"hibernálás": Nem fél perc! Néha sokkal többet is lehet spórolni. Pölö, ha félbehagyod egy doksi javítását és másnap pont onnan tudod folytatni. Viszont a gép nem ment feleslegesen 16 órát. Plusz nem kell mindig 26 programot elindítani, mert egyből ott állnak, ahol hagytad őket.

Igen, a munkahelyemen W7 van (otthon meg Linux). Szerintem tök mindegy melyiket használod. Én egyből visszaállítottam mindent a klasszikus ablak kinézetre. A Control Panel-t kicsit átvariálták, de amúgy nekem nem okozott sokkot az átállás. Az Office menüsorát meg op.sys. váltás nélkül is utálom!
@TrueY: "Én is! Szóval rettegj, félj és borzadj!"
már a mustár szót is csak remegő kézzel mertem leírni...
Kéérlekk ne tícccss kiii!!!

Köszi a w7 infót, akkor egyelőre maradok XP.
Nemsokára vennem kell új laptopot, mert ezt már kinyuvasztottam párszor, majd azon váltok...
@NYJetsTD: "már a mustár szót is csak remegő kézzel mertem leírni...
Kéérlekk ne tícccss kiii!!!"
Még +gondolom! De mindenképpen vigyázz magadra! ;)

"Nemsokára vennem kell új laptopot, mert ezt már kinyuvasztottam párszor, majd azon váltok... "
Én az egyik legolcsóbb gépet vettem anno. OS nélkül és egy debian linuxot húztam fel rá. A feleségem is nagy élvezettel használja. Minden van rajta, ami neki kell. :)
@TrueY: A feleségem is nagy élvezettel használja. Minden van rajta, ami neki kell. :)

Hülye! Kurvára jót röhögtem : )))) csak remélem az én feleségem nem olvassa, különben vehetek neki én is : ))))
@TrueY:
Az elet lassan kezd visszasompolyogni a regi kerekvagasba. Nem igazan kedvelem a satoros unnepeket. Nem mindig volt ez igy, de mara mar inkabb teher a Karacsony, mint orom. Ket pici gyerekkel ez persze teljesen mas. Engem viszont jo idore kizokkent a mindennapi rutinbol. A kizokkentesre persze szuksegunk van, de ma mar szeretem en magam eldonteni, mikor zokkenjek ki es mikor nem. A Karacsonnyal jaro plussz stressz pedig abszolut nem hianyzik.

"A nőstény bonobók akkor is hajlandók aktusra, amikor nem fogamzóképesek."
Igen, azt mar elsore is ertettem, hogy kurvalkodnak, de a kerdesem az volt, hogy akkor akkor ez most paraznalkodas vagy tulelesi strategia? A kerdes nyilvan nem csupan a majmok lelkivilaga miatt erdekel, hanem azert, mert jomagam nem tudom pontosan definialni a paraznalkodas fogalmat. Illetve azert, mert sokan azt hiszik, hogy azok a lanyok, akik kiallnak az ut szelere egy szal pendelyben telviz idejen, azok jokedvukben teszik, mert ez egy gyors es konnyu kereset.
Nem igazan tudom, milyen erzes kurvanak lenni, de ugy velem, nem lehet konnyu. Csak a vegso esetben fanyalodnek ilyesmire, az tuti!

"A legszomorúbb,hogy meghalt az idősebb kutyám"
Jaj! De hogyan? Amugy tizenharom ev egy kutyanal normalis hatarnak szamit. Es biztosan jo elete volt nalatok.
De megis miben halt meg? Mit csinaltatok a tetemmel? Es a gyerekek hogy viseltek az egeszet? Hogy magyaraztatok meg nekik a tortenteket?

"Cseh Tamás(-Bereményi és Csengei) nekem is rettentő nagy kedvencem!"
Hat igen. Szamomra ok is klasszikusokka valtak. Megneztem a blogbeirasodat. Jo.
En tobbszor voltam Cseh Tamas koncerten. A Katonaban es mashol is :o)

"Mustár sux! Torma rulez! :)"
Mustarja valogatja: a frissen orolt mustrarnak nincsen parja!

Kicsit OFF. Egyszer jarftam Dijonban es TGV vonat ablakabol egyre a nagy mustarmezok latvanyat kerestem, ahogy kozeledtunk a varoskahoz,...de sehol semmi. Ott helyben baromi csipos es finom mustarokat kostoltam (a burgundiai borok es csigak mellett), ezert ra is kerdeztem a dologra. Kiderult, hogy Dijonnak annyi koze van a mustarhoz, mint Svajcnak vagy Belgiumnak a csokihoz: SEMMI! Hozatjak a volt gyarmatokrol az alapanyagot es helyben dolgozzak fel azokat.
Hja, tudom! Picit naiv voltam,...dehat mindig tanul az ember :o)

@NYJetsTD:
Elokerultel, szentem?

"hibernálás"
Egyetertek TrueY-al. En is mindig hibernalok, de hetente legalabb egyszer rendesen ki is kapcsolom a gepet, hogy az automatikus frissitesek telepitese megtortenjen.

Linux vs. Windows. Errol az jut eszembe, hogy a Stumpf Istvan altal kezdemenyezett ossznepi Windows-vasarlasra kialakitott rendszert es tamogatast is megszunteti a kormany. Ez nagy csapas lesz a legalis Windows hasznalokra nezve. Foleg az iskolaknak es egyetemeknek. Elvileg fel fog ertekelodni a Linux hasznalata. De csak elmeletben. A valosagban mindenhol megbukott, ahol erre probaltak atallni Nyugat-Europaban. Amig az egesz vilag nem all at Linuxra, addig az nem lesz egy konvertibilis program,...pedig ingyenes.
@Attilajukkaja: Mustáros Boldog Új Évet Kívánok Önnek is!
Hát igen... rossz pénz nem vész el... : )

Én majd csak egyszer fogok hibernálni, ha megyek a Marsra...
Jut eszembe, láttátok a Vörös bolygó című Val Kilmer filmet? Szeretem a sci-fit és ez ott van a top-10-ben...

"Egyszer jarftam Dijonban"
Én ugyanígy jártam a Amszterdamban... ja, ez lehet nem pontos hasonlat... : ))))
@NYJetsTD:
"Én majd csak egyszer fogok hibernálni, ha megyek a Marsra."
Pedig addig is gyakorolhatnad nehanyszor! Csak egy gombnyomas.

"Szeretem a sci-fit "
Nem szeretem a sci-fit, Val Kilmert viszont imadom :o)

"Egyszer jarftam Dijonban"
Bocsanat, nem akartam afektalni, ....csak veletlenul csuszott be az "f" betu :o)))
Amszterdam tenyleg nem jo pelda, mert a fuvet mar regen nem a gyarmatokrol szerzik be ;o)
Allitolag ott is be akarjak tiltani :o(((
@Attilajukkaja: Látom hiányoztam... : )))
Hiába na, kellek így értelmi fogyatékosan is nektek....
Senki sem tud annyi marhaságot összeírni mint én.

"Mit csinaltatok a tetemmel?"
Hé TrueY ez engem is érdekel, bár nem akartam felszakítani sebeket. Én, miután az egyik miaum letávozott a örök tejútra, visszavittem oda ahol született és ott temettem el. Nem volt könnyű. hajnali fél egy, ásó vasárlás, tesco, mindenki furcsán néz, utána kiválasztani a helyett stb.stb. A mai napi ha arra járok, rá gondolok.
@NYJetsTD:
"Hiába na, kellek így értelmi fogyatékosan is nektek.."
Ko"llesz!!!
Es ne vaganykodj azzal, hogy 130+ vagy 150+ korul van az IQ-d! En egyszer vegeztem valami hasonlo tesztet es 80 koruli eredmenyt ertem el. Be is pipultam. Azota kerulom az ilyen teszteket :o)
A tukorben viszont tenyleg sajat magamat latom. Az sem egy nepunnepely!

Az allataim temetese viszont nalam is egy kenyes kerdes. Nekem sikerult megoldanom a sajat kertunkben, mivel az en allataim kissebbek voltak.

Talan nem tulzas, ha belinkelem ide a Velvetrol 'lopott" dalt, ami mostanaban olyan lagyan erinti az elmulas kerdeset, amennyire csak lehet. Finoman, gyongeden,....fajdalommentesen:
indavideo.hu/video/Torocsik_Mari_es_Garas_Dezso_-_Varj_mig_felkel_majd_a_Nap

"A mai napi ha arra járok, rá gondolok"
Ez most komoly?????
@Attilajukkaja: te honnan tudod, hogy 136? Bukta butuska ; )

"Ez most komoly?????"

Igen. Családtag volt, aranyos és imádott engem... persze hogy megérint...

A dal valamiért marhára nem akar elindulni, sebaj, éjjel ha hazaérek újra megpróbálom lejátszani. Akkor még hatásosabb...
@NYJetsTD:
"te honnan tudod, hogy 136? Bukta butuska"

Bhhhh, ooooo, ajaj, hmmmmm!
Talan mert ezt irtad annak idejen?

"Családtag volt, aranyos és imádott engem... persze hogy megérint.."
Akkor tenyleg komoly a dolog. Nekem is voltak hasonlo bucsuzasaim. De akkor nem kell reszleteznem a dolgot. A 186 cm-es, 90 kilos ferjem is elsirta magat miutan lelapitotta az asoval a foldet. Igen, ezek az allatok csaladtagjaink voltak. Es halasak vagyunk azert, amiert velunk voltak. Halasak vagyunk azokert az erzelmekert, amiket kihoztak belolunk. Amire megtanitottak bennunket. Kevesebbek lennenk ma nelkuluk.

"A dal valamiért marhára nem akar elindulni"
Ne viccelj mar!
Azota biztosan elindult!
(Kozben picit sirok, mert nem olyan konnyu visszafolytani a konnyeinket, ha egyszer beindul a lelek :o) )
@NYJetsTD: Viszont legalább olcsó lesz! :) iPaddal ne próbáld meg! :)

"Vörös bolygó című Val Kilmer filmet?"
Hát nem tudom. Az amikor a bogarak bezabálják magukat az űrruhába és van valami meghülyült robot is? Hát nagyon mulandó élményt nyújtott... Én inkább Szárnyas fejvadász-Stalker párti vagyok.

"miután az egyik miaum letávozott "
Egy 5 kilós macsekot azért könnyebb elhantolni, mint egy 50+ kilós kutyát.

@Attilajukkaja: "Ket pici gyerekkel ez persze teljesen mas."
Hát igen. Egyelőre megszállás alatt tartják a fenyőfát és mindig átrendezik. Pár csillagszóróval és gyufával prímán le lehet kötni őket! :)

"most paraznalkodas vagy tulelesi strategia?"
A bonobóknál mindent szexuális aktussal oldanak meg. A feszültség levezetését is. És hasonlóan az emberhez tudnak szemtől-szembe is (nem tudom a Kámaszútra oldalszámot :)). A nőstények hüvelye előrébb is van náluk.

"de ugy velem, nem lehet konnyu"
Én sem gondolom. Ha az lenne sokkal könnyebb lenne. Persze az útszéli lányok és a call-girl, vagy bárban találhatók között is nagy lehet a különbség. Mind a bevétel, mind az ár tekintetében. :)

"De megis miben halt meg?"
Hazavittem a száraz kutyatápot (2x15 kila), de nem találtam a sufni kulcsát, ezért kint hagytam. A kisebb kutya erre kirágta a zsák oldalát és jól bezabáltak. Utána sok vizet ittak rá. Ettől a kis kutya jók kigömbölyödött, de a nagyon nem látszott semmi. Másnapra már a kicsin sem látszott semmi. Mire este a feleségem hazajött, már nem tudott lábra állni a nagy. No, irány a doki. Mondta, hogy talán meg lehetne műteni, de egy ilyen rossz állapotban levő 13 éves kutya belehalna az altatásba. Több bajt is okozott a dolog szegénynek. :(

"Mit csinaltatok a tetemmel?" - Hívtuk az önkormányzatot és adtak egy telefonszámot. Őket felhívtuk, kijöttek, elvitték 6000 pénzért.

"Es a gyerekek hogy viseltek az egeszet?" - a lányom nagyon sírt, a fiam még kicsi hozzá.

"Hogy magyaraztatok meg nekik a tortenteket?" - előfordul. Mindenki meg fog halni, de ez is része az életnek. Különben nem lennének olyan aranyos kisgyerekek, mint ők. :)

"ferjem is elsirta magat miutan lelapitotta az asoval a foldet."
Amikor az elaltatáskor simogattam a fejét, nekem is megeredtek a könnyeim. Eléggé hozzám nőtt. :( De hát ez van.

"En tobbszor voltam Cseh Tamas koncerten"
Én is. Először osztálykiránduláson 1980 körül. A levél nővéremnek ment. Utána elvittem az asszonyt a Katonába én is. :) Vannak dedikált CD-im, amit ott dedikáltattam vele.

"frissen orolt mustrarnak nincsen parja!"
Csak a friss torma. :) Bár az erőset abból sem szeretem.

"kozeledtunk a varoskahoz,...de sehol semmi."
Én Írországban kérdeztem, hogy hol vannak ír rádióállomások. Mondták, hogy sehol... :)

"nem lesz egy konvertibilis program"
???

"Allitolag ott is be akarjak tiltani"
Aha. HVG-ben volt egy cikk. Azt gondolták, hogy minden EU állam is ezt fogja csinálni, de nem és most zavarja őket a nagy forgalom.
@TrueY:
"megszállás alatt tartják a fenyőfát és mindig átrendezik"
:o))))

"Pár csillagszóróval és gyufával prímán le lehet kötni őket!"
Hja :o) A fenyofa csak raadas! Nem felnek a csillagszorotol? En kicsi koromban szerettem nezni, de nem mertem kezbe venni.

"mindent szexuális aktussal oldanak meg. A feszültség levezetését is."
Nem rossz strategia :o)
Meg ha nem is mindenkinek kellemes, akkor is jobb, mint haboruzni! Foleg, ha a nosteny magatol adja oda magat. Mert a nemi eroszakot tovabbra sem tamogatom! De az "engedd, lanyom, hamarabb szabadulsz" meg mindig jobb, mintha kinyirnak egymast.

"szemtől-szembe is (nem tudom a Kámaszútra oldalszámot"
Nevezzuk csak egyszeruen misszionarius poznak. A gorillak is hasznaljak. Erdekes, naluk is termekenysegi cikluson kivuli egyuttleteknel tapasztaltak. Ugy latszik, amikor nem dominal a megtermekenyitesi oszton, akkor van idejuk "eljatszadozni" a kulonbozo pozokkal :o)

"A nőstények hüvelye előrébb is van náluk."
Wow! Ezt nem tudtam, de erdekes. Vajon miert eppen naluk?

"jól bezabáltak"
Oh. Nagytestu kutyaknal, ha hirtelen bezabalnak, nem ritka a bel- vagy gyomorcsavarodas. Gyakori vendegek az ejszakai ugyeleteken es a sebeszeten. Nagyon sajnalom, hogy igy esett. Foleg, hogy megelozheto lett volna, de ki a fene gondolna ilyesmire mielott leteszi az ajto elott/mogott a zacsko tapot?
Kar, hogy nem volt a kozelben egy igazan jo altatoorvos. Az altatas nagyon kockazatos dolog (embereknel is!), de megoldhato, csak nagy szaktudast igenyel es sokfele altatot. Nem akarom ezzel bantani a ti orvosotokat, mert biztosan megmutotte volna, ha lehetsegesnek tartja. Tenyleg sajnalom a tortenteket.

"kijöttek, elvitték 6000 pénzért."
Ez teljesen elfogadhato ar.

"Mindenki meg fog halni, de ez is része az életnek. Különben nem lennének olyan aranyos kisgyerekek, mint ők"
Ez egy aranyos megkozelites, bar nem tudom, egy negyeves agyaban hogyan all ossze a ket dolog kozti osszefugges. De egyelore nem is erdekes. A lenyeg, hogy tenyleg aterezze a veszteseget es elfogadja a halal tenyet, mint egy normalis esemenyt.
En gyerekkoromban sok nyarat toltottem falun, a nagyanyamnal. Egesz nap egy levedlett bugyiban rohangaltam mezitlab es sok oromet leltem a kertben vagy az allatok kozott. A negy evvel idosebb unokabattyam rendszeresen elvitt pecazni es rakaszni, mert akkor meg rak is volt a Rakos patakban :o) Gyonyoru es gondtalan nyarak voltak azok, de a halal kerdesere ott kaptam meg a valaszt. Egyszer a nagymamam melle bujtam este az a'gyban es megkerdeztem, hogy nem fel-e a halaltol, mert en nagyon felek? Azt mondta, hogy nem. Ha annyit elek majd, mint o, akkor tudni fogom, hogy a halal az elet rendje, neha megvaltas. Az elet majd felkeszit ra, ezert ha jo leszek es megiszom minden reggel a kakaot, akkor nagyra novok es nem fogok felni. Ez akkor nagyon megnyugtatott, mert nagyanyambol aradt az oszinteseg es en tudtam, hogy minden szava igaz. Akkor csak tudtam,...ma mar kezdem megerteni. Mert minden reggel - nagy kinszenvedesek aran-, de megittam a ket deci kakaomat :o)

"nekem is megeredtek a könnyeim"
Es ez igy van rendjen!

"Vannak dedikált CD-im, amit ott dedikáltattam vele."
Wow! En sohasem voltam ilyen dedikalos tipus. Jelenleg harom dedikalt konyv birtokosa vagyok, de mindharom meglepetes volt. Egyiket sem kertem. Ettol talan meg ertekesebbek szamomra.
De azert jo dolognak tartom, hogy neked ilyen CD-id vannak!!

"Csak a friss torma. :) Bár az erőset abból sem szeretem."
A frissen elkeszitett mustar vagy bors eppen olyan gyilkos tud lenni, mint a torma. Valoban nem annyira kellemes, mint a nehany oraval azutani allapotaban. En nagyon szeretem az eroset, de foleg paprikaban (vagy chiliben, he-he). Az teljesen maskepp es mashol hat. De azert a tobbit sem vetem meg :o)

"hol vannak ír rádióállomások. Mondták, hogy sehol... :)"
:o)))))

"nem lesz egy konvertibilis program"
A parom hasznal Linuxot es latom, mennyit kuszkodik, ha egy Word file-t kuldenek at neki. Nem minden olvashato be Linuxban, ha a masik fel Windows-t hasznal. Vagy neked mas a tapasztalatod?

"Azt gondolták, hogy minden EU állam is ezt fogja csinálni"
Ez egy abszolut logikus elgondolas volt. A marihuana vagy hasis semmivel sem karosabb vagy addiktivebb, mint a dohany vagy az alkohol. Persze ertheto lenne, ha vissza probalnak szoritani minden ilyen szer hasznalatat, de egy olyan orszagban, ahol eppen az ellenkezoje tortenik (borfogyasztas propagalasa, hazi palinkafozes legalizala, stb.), elegge skizofren dolog, hogy kiskoruakat is bortonbe zarhatnak azert, mert marihuanas cigit fogyasztott.
En amugy sem hiszem, hogy egyszeru tiltassal eredmenyt lehetne elerni. Legyen szo a gyorshajtasrol, az abortuszrol, vagy a kabitoszerekrol. Es ha valaki jart mar Amszterdamban, az tudja, hogy ott semmivel sem okoznak tobb gondot a legalis fogyasztok, mint mas orszagokban. A legalis persze nem is annyira legalais, mert allitolag ott sem engedelyezik a torvenyek, de ha jol tudom, nem is tiltjak. Mar nem emlekszem pontosan, de van az egesz mogott valami jogi csavar, amit mas orszagok is alkalmazhatnanak, ha ugy tartana a kedvuk.
@Attilajukkaja: a nagymamás történeted nagyon megható és elgondolkoztató volt. Döbbenetes, hogy pár mondatban is meg tudtad írni, fogalmazni, mindazt, amit minden ember így-vagy úgy, de keresgél az elmúlással kapcsolatban.

Addig beszéltünk a dijoni mustárról, hogy délután elmentem és vásárlás közben vettem egyet. Nyár óta nem volt otthon, épp ideje. Beleettem. Vauu, mondaná a művelt eb. Csípett, harsány volt és remek!

@TrueY: "A bonobóknál mindent szexuális aktussal oldanak meg. A feszültség levezetését is. És hasonlóan az emberhez tudnak szemtől-szembe is (nem tudom a Kámaszútra oldalszámot :))."

A Biblia azt mondja: szeresd felebarátaid!
A Káma Szutra megmutatja hogyan.
@NYJetsTD:
"pár mondatban is meg tudtad írni, fogalmazni"
Nem volt nehez, csak a nagymamamat ideztem :o)
A lenyeg, hogy csak vegezzuk az aktualis dolgunkat (igyuk meg a mindennapi kakaonkat!), a tobbi majd magatol elrendezodik, ha eljon az ideje.

En a dijoni mustaron kivul meg az angolt is nagyon szeretem. Az is nagyon utos!!! Jobb hipermarketekben lehet kapni.

"Káma Szutra megmutatja hogyan"
:o))))
Mintegy a Biblia mellekletekent!

Most csak ennyi valaszra telik. Ma kicsit elfaradtam. Jo ejt!
@Attilajukkaja: "Nem felnek a csillagszorotol?"
Nem. Én félek, hogy megégetik magukat.

"nem ritka a bel- vagy gyomorcsavarodas."
Azt hiszem, hogy ennél több volt. :( Azt hiszem, hogy már mindenféle gyomortartalom volt a hasüregben, meg ilyenek. Szegény kutyi. :(

"nagy kinszenvedesek aran-, de megittam a ket deci kakaomat"
Ez aranyos volt! :)

"En sohasem voltam ilyen dedikalos tipus."
Én sem. De azért egyszer a Gallától kértem a metrón. :) És a könyvhéten pl. Faludy-tól.

"Vagy neked mas a tapasztalatod?"
OpenOffice már elég jó.

@NYJetsTD: "A Kámaszutra megmutatja hogyan." :) Meg a tinédzserek kézikönyve! :) Bár most már szinte bármelyik újságban durvább képeket mutatnak... :)
@TrueY:
"Én félek, hogy megégetik magukat."
Valoszinuleg nem fogjak :o)

"Azt hiszem, hogy ennél több volt."
Hogy mas is volt a gyomraban, azt elhiszem. De az ilyen gyorsan nem vezetett volna halalhoz. A gyomorcsavarodas a legvaloszinubb ok. Mint irtam, gyakori problema nagytestu kutyaknal. De miert nem kerdezel ra az allatorvosnal, ha legkozelebb nala jarsz?
Amugy tenyleg mindegy. A baj mar megtortent.

"Ez aranyos volt! :)"
Koszonom. De csak azt irtam le/interpretaltam, amit a nagymamam mondott. Es a mai napig neki hiszek :o)

"OpenOffice már elég jó."
Nem tudom, a parom mit hasznal, de azert rakerdezek. Csodalkoznek rajta, ha nem azt mondana, hogy "na ja". Aztan hosszan hallgatna,...ahogy szokott :o)

"most már szinte bármelyik újságban durvább képeket mutatnak... "
Miert? A Kama Szutraban durva kepek vannak?
Amugy sajnalom, hogy a Kama Szutrat osszetevesztik a paraznalkodas kezikonyvevel. A konyv nagy resze a szerelemrol szol es arrol, hogyan okozzunk oromot a masiknak. A szavakrol, illatokrol es a simogatas mindenhato erejerol. Aztan persze mindig az a vege, hogy dugnak ilyen vagy olyan pozban,...de csupan errol mar az okorban sem irtak volna egy kulon konyvet.
Emlekszel, TueY, az elejen javasoltam neked a Kamasutra c. indiai filmet? Nagyon szep film, ami messze nem a dugasrol szol. Azota sem neztetek meg, pedig egy tipikusan karacsonyi film, amit osszebujva nez meg az ember. Egy india Love story vagy Osz New Yorkban, de europai minosegben.
Kellenek neha az ilyen filmek :o)
Mar akkor sem torrenteltem le a filmet, de jutyubon minden resze megtalalhato. Akkor is gyonyoru, ha valaki nem ert angolul. Ime az elso resz: www.youtube.com/watch?v=Y-Bh8Fj4BG4
@Attilajukkaja: "Amugy tenyleg mindegy. A baj mar megtortent."
Hát igen. :(

"a paraznalkodas kezikonyvevel"
Hát igen. Az illatos kert sokkal inkább olyan. :)

A filmek sorban állnak nálam. Egyszer csak eljutok odáig... :) Azért az elmond valamit, hogy 2006-ban olvasott könyveket is blog-olok... :)
@TrueY:
"Egyszer csak eljutok odáig... "
Nem megrovasnak szantam....Talan csak egy picit? :o)

Open Office.
Parom azt mondja, hogy jo, jo,...de nem eleg jo. Az egyenletszerkesztes nem mindig jon at, es van, amit "szetkur"(?). Az ujabb Windows-ban mar el lehet ugy is menteni, hogy az a Linuxban se okozzon gondot. Allitolag.
@TrueY:
Szombaton 8:50 utan ismetlik a Kossuthon a szilveszteri radiokabaret. Csak ugy mondom :o)
@Attilajukkaja: Nem is tudtam, hogy még van rádiókabaré. Mivel ilyen korán nálunk még a madarak is javában alszanak, max a hangtárból tudom visszajátszani. De ha te esetleg szilveszterkor hallgattad, akkor csak annyit árulj el, érdemes?
@NYJetsTD: N
Nem hallgattam, ezert csak most mondom, hogy nem rohogtem szet az agyamat. ANNYIRA nem volt erdemes meghallgatni :o/
Amugy altalaban szombaton 13:00-kor van egy ora kabare. Ez most kulonlegesen koran volt, mert a harom oras szilveszteri musort adtak le.
@Attilajukkaja: Akkor spóroltál három órát az életemből... Köszönöm... : )))
@Attilajukkaja: Lányom bekapott valami betegséget megint. Le is maradtam a kabaréról. De sebaj...

"jo, jo,...de nem eleg jo"
Nekem megfelel... :)
@NYJetsTD:
Annyira azert nem volt rossz! En kozben foztem, ugy hallgattam :o)
süti beállítások módosítása