QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Hájtek] Youtube időtől indítás

2014.03.04. 11:00 | TrueY | 8 komment

Címkék: 2012 hájtek

http://simplyzesty.com/wp-content/uploads//2011/11/youtube-icon.pngSokszor zavaró, hogy ha a tecsőn megtalálható videót szeretnénk valaki másnak küldeni, akkor oda kell írni, hogy az érdekes részlet mondjuk a 10. percben indul. Már régóta kerestem erre megoldást. Korábban egy tecső klón honlapon ezt meg lehetett csinálni, de végül a tecső fejlesztői is beletették a motorba ezt a lehetőséget.

A neccen borzolgatva találtam egy honlapot, ahol más trükköket is felsoroltak. De lássuk a medvét. Példának egyik legkedvesebb számomat, a Omega: Nem tudom a neved című dalát választottam. A hossza 7'38", amiből az utolsó 5 perc a szóló. Egészen pontosan 2:29-kor indult.

Ennek a tecső URL-je: https://www.youtube.com/watch?v=t4jlBWHk4UA, vagy https://www.youtube.com/v/t4jlBWHk4UA, de használhatjuk a rövidített URL-t is: http://youtu.be/t4jlBWHk4UA.
Beágyazva (az első formátumot eszi meg a blog.hu):

Mondjuk nem értem, hogy miért kell ennyiféle formátum...

No és akkor időzítve szépen sorra:
https://www.youtube.com/watch?v=t4jlBWHk4UA#t=02m29s, - betölti és a megfelelő helyről el is kezdi a lejátszást
https://www.youtube.com/v/t4jlBWHk4UA#t=02m29s - Ez sajna nem működik tökéletesen. Bejön a felvétel, de az elejére áll és nem kezdi a lejátszást. Mindenféle verzióban megpróbáltam, de nem...
A http://youtu.be/t4jlBWHk4UA#t=02m29s viszont jól műxik. Beágyazni nem sikerült.

Ha valakinek van megoldása, akkor ne tartsa magában!


Időzítsünk minden nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr264387588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.youtube.com/watch?v=t4jlBWHk4UA#t=02m29s,

Ez egy teljesen jól működő verzió. Nem is tudtam hogy ilyen egyszerű megoldani. Kapsz egy csillagos ötöst. A dalért is, gyerekkoromban egyszer kapta egy omega kazit, pont ezt, ronggyá hallgattuk.
@NYJetsTD: Jé, még olvas valaki? ;)

"Ez egy teljesen jól működő verzió"
Állítottam én ennek az ellenkezőjét valaha is?

Nekem három nagy magyar prog.rock szerelmem van. Ez az egyik, az LGT: Kotta nélkül c. száma a másik és az After Crying: Gadarai megszállott a harmadik. A negyedik a Solaris: M'ars poetica-ja. ;) (Nobody expects the Spanish inquisition!)
@TrueY: "Jé, még olvas valaki? ;)"

Sajnos én is állandóan a politikai baromságokat kommentelem, de azért nem hanyagolom el a qlturát sem, csak picit visszafogott voltam az utóbbi időben.

A M'ars Poetica nekem is bejön, a The Fanatic of Gadarai viszont nem az én világom.
De én különben az az igénytelen tuskó vagyok, akinek mindegy, hogy rap vagy kamarazene, metál vagy disco, ami megtetszik az jöhet.
Hogy érzékeltessem:

www.youtube.com/watch?v=Faj5n1jK8NA
Karthago - A dob mögül

www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE&feature=kp
Vanilla Ice - Ice Ice Baby

www.youtube.com/watch?v=4Tr0otuiQuU
Beethoven - Moonlight Sonata

www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Rick Astley - Never Gonna Give You Up

www.youtube.com/watch?v=gV6noHEd6XE&feature=kp
Motorhead - Killed By Death

Nálam ez mind jöhet a saját top százamból.
Undorító, de ez van : )
@NYJetsTD: "The Fanatic of Gadarai" - szerintem ez a szám cím nem jó, bár a lemezre is ezt írták. "A gadarai megszálott" "The Fanatic of Gadara" lenne... Szerintem gyönyörű a szám! (már mint nem az enyimé, hanem az övéké. Mindegy...)

Karthagot nem szerettem túlzottan. A Vanilla Ice meg egészen... nem is mondom ki... Beethoventől is a könnyű zenét szereted. Gondolom még a Für Elize is bejön. :)

Nekem ez az egyik kedvenc nem magyar számom:
King Crimson: People
www.youtube.com/watch?v=8tGVlIGCDOw
A felvételen jól látszik, hogy dupla trio felállásban nyomják!

Vagy ugyantőlük egy korábbi:
King Crimson: Sleepless
www.youtube.com/watch?v=zuTaM5eTVeo
@TrueY: "
Karthagot nem szerettem túlzottan."
Számokról, dalokról írtam, nem életművekről. Szeretek felületes lenni és csak a kifejezetten szívemet vagy pulzusomat megdobbantó dalokat kiemelni.

"A Vanilla Ice meg egészen... nem is mondom ki..."
Más világban élünk, éltünk, nem baj az. Ő ezzel az egy számmal is örök slágert csinált. Még a mai napig pénzt keresek vele, úgyhogy tudom... : )

"Beethoventől is a könnyű zenét szereted. "Gondolom még a Für Elize is bejön. :)
Csak az a fontos, nekem adjon valami pluszt. Nem állítok fel falakat semmivel szemben. A Für Elise annyira sokszor hallott és feldolgozott, ha ma hallanám először biztos tetszene, de így...

King Crimson-t eddig nem is nagyon hallottam, ha lesz időm, átrágom magam egy pár számán. Ice, ice baby-je van?
@NYJetsTD: "Ő ezzel az egy számmal is örök slágert csinált."
Bakker! Összekevertem a Milli Vanilli-vel... Alázatos bocs! ;) Ez a sláger tényleg jó. De csak ez az 1 száma volt.

"Für Elise annyira sokszor hallott és feldolgozott"
Igen, erre gondoltam... ;) Nekem Vivaldi: Négy évszak, Tél, tudnám melyik tétele tetszik. Mindig beleborzongok.
www.youtube.com/watch?v=JJ8BB_9gpSc

Vagy Orf: Carmina Burana, O Fortuna
www.youtube.com/watch?v=GD3VsesSBsw

Vagy Schostakovich: Leningrád szimfóniája. Legalábbis amikor a Németek támadnak:
www.youtube.com/watch?v=maOgxgyFljE#t=07m50s

KC nem könnyen emészthető. Ezért próbáltam a hallgathatóbbakat beidézni. ;)
Mi történt, mi történt? Új poszt? Remélem nincs semmi baj?!
Kösz az aggódást, de nincs gond. Gyerekek elkapták a szokásos betegségeket, az asszonnyal tanultunk. Ő vizsgázott egy csomót. Nekem meg gyűlik az írandó anyag, de közben volt pár sufni programozási projekt. Közben a fogyókúrám is megakadt. Szóval eltelt az idő... ;)

Tegnap is színházaltam egyet, szóval azt is be kellene tolni a sorba. Lassacskán... ;)
süti beállítások módosítása