QL.túra

Kulturális smörgåsbord Esterházytól Wass Albertig, a gumicsizmától az iPad-ig, a Teletabiktól Sexpírig, a makrofágtól a mikrokontrollerig, miazmás...

Címkék

2000 (20) 2001 (6) 2002 (16) 2003 (164) 2004 (61) 2005 (40) 2006 (31) 2007 (28) 2008 (33) 2009 (175) 2010 (188) 2011 (201) 2012 (86) 2013 (40) 2014 (36) 2015 (26) 2016 (10) adáshiba (91) android (1) animáció (93) cygwin (3) film (410) gezarol (13) hájtek (159) hangoskönyv (32) ipad (17) klip (12) könyv (191) linux (29) színház (169) vers (17) windows (37) zene (111) Címkefelhő

+jegyzések

Most ...

... múlok .osan

bmi_tiny.png


... hallgatom
Szabó Magda: Régimódi történet
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqTmZEqlCRFgojyt52Q2n_qiMTyVlt-zJu-DpbNKVY6OQbBh4u


... olvasom
Alexander Steele (szerk.): Kezdő írók kézikönyve


... (Kik ezek? Kik ezek az embek? Kik ezek?)
profile for TrueY on Stack Exchange, a network of free, community-driven Q&A sites
free counters

[Színház] Shaffer, Anthony: Ördöglakat

2012.02.08. 11:00 | TrueY | 6 komment

Címkék: színház 2012

Thália Színház
120 perc.
2011. 12. 27. 19:00

Nehéz helyzetben vagyok. Először is az előadás nem tetszett nagyon, de nem is volt egyértelműen rossz. Másrészt kifelé menet egy szép, sárga feliraton kérik a nézőket, hogy a csattanót ne csapják le. Most akkor mennyit mondhatok ez az előadásból, hogy minden csavar (mert van benne pár) érintetlen maradjon?

Kis bakival indítottam, ugyanis elszúrtam az ülőhelyet. Egy sorral előrébb ültem. A 9. szék, 10. szék , XI. sor számhármast nem sikerült 10 méter erejéig megjegyeznem. Szerencsére az előttünk ülők (akiknek a helyét galád módon elfoglaltuk) normálisan álltak a kérdéshez és beültek mögénk, a helyünkre. Jé, ilyen is van?

Már a szereposztás is trükkös, de csitt!

A szünetben lehet találgatni, hogyan is folytatódik az előadás, mert eléggé véglegesnek tűnik az első félidő zárójelenete. De az első rész sok csavarja után a csavarok száma gyorsan emelkedik. Csak győzze kapkodni a fejét az ember. Rendőrfelügyelő, nyomozás, átejtések. De a sok kavarás ellenére a végéig tudtam tartani a tempót. Sajnos a legvégére a feleségemmel együtt elvesztettük a fonalat! A végső csattanót nem sikerült megértenünk teljesen.

Az előadást két főszereplője elég jól játszik. Gálvölgyinél ismét problémás, hogy néha hadar. Nem lehet érteni egy-egy mondatot.

Nyomozzunk minden nap!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://qltura.blog.hu/api/trackback/id/tr183500402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy pár hónapja láttam és nagyon tetszett. Mondjuk nekem már le volt lőve az összes poén, mert láttam a filmet, de még így is úgy gondolom, hogy egy remek darab.
@rotabia: Én nem-lelőve mentem el a feleségemmel. Sajnos a második félidő vége kicsit össze volt csapva. Szerintem.
Egy újabb érdekes adat: Michael Caine a '72-es feldolgozásban Milo-t játsza, a 2007-esben meg Andrew-t. Vicces.
@nk: Húúú, erről mesélj egy kicsit! Mi a film címe? Mármint eredetileg! Előre és utólag is kösz!
imdb.com/title/tt0857265/
imdb.com/title/tt0069281/
Sleuth, mint az eredeti darab címe. Magyarul Mesterdetektív.
@nk: Köszi! Port.hu-n is megvan mind a kettő.

Nekem egy másik Caine darab jutott eszembe, a Halálcsapda. Az is nagyon hasonló és csavaros darab volt.
süti beállítások módosítása